| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
x頭怪鷹走左喇 
2006 年 10 月 19 日 星期四 |
|  |
|
好好好開心,,個死人x頭怪鷹
走左啦,,值得興祝的一件事呢""
真正教我地班果個鬼佬
終於梨左香港啦,,,,,
不過佢都幾怪下,,,講講下野
無啦啦大聱叫出梨
嚇鬼咩,,,,想點丫你
有陣時都聽唔明佢講咩嫁..
要留心d先至得,,,
近排冇咩野發生...
學校有鬼屋玩牙,,,,,
不過仲整緊....40蚊就有得玩啦..
一定要去玩下,,,卡卡
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-10-21 11:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
海洋公園之族 
2006 年 10 月 15 日 星期日 |
|  |
|
今日好好好早就去左搵老公仔啦,,,,
之後冇耐又搵其他人喇!!
再搭961啦}}]]
搭左好耐.....去到要轉車果到就落喇
勁爆多人牙,,,,排左好多分鐘
就去到我想去好耐既海洋公園啦.
哈哈哈.........去到食左個m記
就去左玩鬼屋喇......第一個係幽靈焚化場
好多鬼牙,,,,都幾恐怖,,嚇到我同丫糖發哂丁
之後就去左玩猛鬼衙門""
我覺得依個最恐怖.....d鬼扮得好似
仲掂倒我牙,,,,丫""好鬼驚牙,,,
之後就去左玩動感影院喇....冇之前果d咁好玩
之後就去左搭覽車啦,,,,
上到去就去玩果個咩幽靈唔知咩...
勁無聊牙,,,睇睇下,,,就冇野睇,,之後就哂d水搭梨
好無奈...行行下,,,就去左睇果個教授同d得鬼唱歌
睇完去左玩果d有公仔攞d遊戲喇...
攞唔倒牙,,玩左咁多個都
跟住就去左玩麼天x啦....
再之後就去左玩荒廢校園喇....
最恐怖的是走果陣..有隻鬼出梨牙,,,,
搭番覽車落山果陣....無啦啦落雨牙
好大好大...終於都搭倒車啦...
我地去到mk落啦...
去左食野野,,,,,
食完...搭小巴走lu.....
好開心牙今日.....55
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-10-21 10:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 83 | »
|