| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
mk,.,.,. 
2006 年 12 月 16 日 星期六 |
|  |
|
依家既我已經好似有小許沉迷打Online game喇""
SO就算開左電腦,.,.,都冇時間打日記呢"""
唔想的....冇計~~
依家又因老公仔既關係又玩完美世界啦}}
D境真係好令牙,,,,不過仲未熟識點玩嫁......
今日,.,.,.
一早要番學校排劇,.,.,.//
排排下....牙SIR梨左帶我同君走}}
做左5題數就走得啦"""真好人呢""
又番番去排啦""D劇本仲未好熟,.,.O NO
跟住放LUNCH,.,.
出左去食飯飯.....之後我同君就唔番去啦}}
因我地出MK牙,,,,欣2 SOR牙...又掉低你一個人
我就番左去換33,,,,整左好耐""
君就去左攞錢........點之到頭來我要係西鐵等佢""
搭左好耐既車程.......到左啦""
我地好辛苦先搵倒何里活廣場,,,,因果到果間SASA先有
DODO CLUB既多D野""但係我地搵唔倒想要既
{傘遐}膏,,,,妖""買唔番啦""就買左果枝maybelline果隻啦
跟住我又買左枝眼影啦""又買左兩枝指甲油啦""
之後去番旺中影貼紙相""ok令啦
行左一陣~又去左朗豪坊行街.......
跟住就搭巴士走啦""
去到友愛落車,,,陪君去m記買野食~~
點之撞倒a欣佢地,,,,就係咁又一天啦}}
今日好開心牙......
君:你幾時先很剪頭髮牙>~<
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-12-17 01:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
happy,., 
2006 年 12 月 8 日 星期五 |
|  |
|
今日仲已為欣遲到tim""
點之結果係我,君同老公仔"""
果段時間係7仔到過}}}]
番到去""每堂都對試卷,,,,勁無奈
已為好好tim,,,點之一科好一科唔好"""
好難表達我的情緒呢!!!!!!
lunch時間要好好真惜""
因為依次可能係最後一次"""
因數學又肥佬,,,,牙"""help
家政!!!整左個唔知咩咩咩出梨""一般好味啦}}
yesican堂""上左去hall到又玩遊戲啦""
又係3B勝利"""哇卡卡.......有野飲啦""
放左學,,,劇社,,,,今次我有份做牙"""
做啊美!!!你係一個好見義勇為的女仔!!!
我都知似我嫁啦""卡卡
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-12-08 11:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 83 | »
|