| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
又梨啦””” 
2006 年 11 月 24 日 星期五 |
|  |
|
今日中文掂哂啦”’卡卡
好鬼容易"""勁牙我~
放左學,,又要留misschan啦""
成班都有好多個要留""
唔知點解今日欣宜係最慢的!!!
我同君好快就做哂啦}]
話就話留一粒鍾,.,.但都過左啦
唉,..算啦"'走得喇"'
去左智樂果邊食野""
跟住欣又話走,.,.咁我同君就去左行街啦""
今日係happy day""
****************
衰佬,.,.再有咁,.,.唔理你""""""
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-24 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
勁憎,.,.,. 
2006 年 11 月 21 日 星期二 |
|  |
|
今日頭兩堂訓教"""
之後數學又好無聊咁度過,.,.,
跟住到pe堂啦,.,.
果陣都好似落緊雨呢!!!
女仔上左hall到玩....我地去玩排球牙]]
點鬼之d a 班又過梨玩喎""
算,.,.玩玩下""
d死人姣種又係到跟住哂..
無啦啦又打到好近喎!!!!!
果個咁既{糖善文}妖妖妖""頂你個媽媽牙""
好鬼憎,.,.第9節默英文牙,,,,又唔係斁第2段喎
你真係已為b班好叻咩"""
放學去左老公仔屋企"'
走果陣""好大雨牙,,傻嫁""
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-21 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 83 | »
|