| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
無主題 
2006 年 11 月 14 日 星期二 |
|  |
|
講番琴日d野先,,,
我見倒魚蛋脹卑黃泳翰蚊左佢條褲出梨牙,,.,.
成個過程見倒哂,,,好彩個低低仲係到
如果唔係,,屎得囉!!
********
今日有家政堂,,,媽咪冇幫到我買波蘿
so朝早去左買啦"""
但係呢""就可能睇耐左啦
已經去到59分啦""遲到囉""
如果依家番去要企嫁嘛,,,,緊係唔番住先啦
我地去左兆x運動埸玩到去搭7左右就番學校啦
第一堂係lamlam,.,.作文牙,,唔夠時間
如果唔係牙,,早就作完啦,,,
之後上丫上丫上,.,.到左ican堂
我冇帶到果本書,,好彩今日唔洗上姐,,kaka
要上hall到玩游戲,,,玩果d豆高既野囉
上年玩過囉,,義工牙嘛!!仲記得
放左學呢""個死人鬼佬梨搵我地留堂
冇帶書姐,,又要抄抄抄,,煩死人...冇去116
哇卡卡
[煙煙卑人掉左,.,.,]可憐哇.....
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-14 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
好叻女,.,., 
2006 年 11 月 11 日 星期六 |
|  |
|
今日早早起身準備好d野就番學啦
去左兆x輕鐡站等君同言""
等左巧耐哇~
之後就番去啦...見倒好多人都到齊
等等等,,misschan咁耐既!!
終於有人知道原來要上306,.,.
佢話我地遲左梨!!要補番時間卑佢""哇哇
8:00至9:00左由就走人啦""
到下一個上課過程""misslam幫我地溫中史
lamlam我實在太鍾意你了""溫完我記得哂d野啦
幾勁牙,,哇卡卡9:00至10:7左由就上完啦
因我同君要去補習班囉"""
係個牙sir梨嫁"""教得好好牙,,,
仲補多左一粒鍾....tim
好快明左thz你""
你地睇下啦,,佢教我都明啦..
果個misschan真係牙,,都唔知識唔識
教書嫁"""""好鬼死憎佢}}
終於走得啦,,同君去左安定m記@@
點知食食下野,.,.,天牙"""又見番果條咸濕佬
不過冇事發生,,,,最鬼憎佢係咁望住我地笑
食完送君搭車走,,我再去搵老公仔,,,
卡..上左老公仔home"""
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-12 02:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 83 | »
|