| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
刊登時間︰ 2007-03-14 07:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
xanga唔知仲咩 
2007 年 3 月 13 日 星期二 |
|  |
|
XANGA唔知發生咩問題....去唔倒耶
不過唔緊要啦""我仲有依個日記仔]]]
又宣傳下先:http://www.wretch.cc/album/WingSze817
我相簿仔""都有得留言嫁""留言PZ]]]
*****************************
今日,,,中史牙]]]
一打開份野""哇.....好恐怖""
有得都係作得就作]]]唉..........
本人冇咩心機!!!!!點算好~~~
個腦正係諗緊考完試.......去邊玩呢""嘻>^^<
考完一節..仲有第2節!!!考說話耶
講完仲有20幾分....屎得..]]]就係咁啦""
之後同左老公一齊走""去左7even買野食
之後就上老公屋企食野野啦]]]
之後又坐左好耐!!!!
老公d fd都對老公冇哂信心啦]]哈.........
嘻..我要搶走番我老公番梨"""跟住老公就送我番屋企
番到家...down暗黑梨玩]]
老公話好玩嫁喎...咪試下囉""
今日呢""就係咁>^^^^^^^<
 |


       
|
刊登時間︰ 2007-03-13 08:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 83 | »
|