暑假-O-"各位教我點過...

 
 
CARMAN*YUEN=3=

 

+NAME" CARMAN-3-,,+

+NICKNAME"
PAULINE*+

+BIRTHDAY" 20/4,,,+

+ICQ" 203060654,,,+

+MSN"
[email protected]+

MORE...

« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

NEW DIARY"

2006-08-02
冇主題2222*
沒主題*
唔捨得你`-333-
好憎你*/\*


 COMMENTS"

 
最近三個月尚無任何留言


G FD"s

 

LINKS" 

尚無任何連結


 

RSS Feed

2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天



沒主題*

28/7*
前日``
麗筠陳
*刀黎 左我家,,,
-vvvv- 我地玩
大富 翁`飛行棋`波子棋`層層碟``
不過  多數刀 系`平手=]
不過好好玩 =3333=`有陣時仲搞笑*
不過以經 系前日既事**
BC幾 日冇打日記 了!


29/7*
琴日`` 唔知算唔算琴日`
因為岩岩 過左12點點點點``
咁就當 琴日=!]
幾 開心
,,但每次到終結*
刀會 忍唔住
了起 來-333333-`
因某少事'不過刀系 過左去....
琴日既 事唔好再 提``
之後夜晚要我洗 碗=00000=``
求祈洗兩 洗就算數=]理得佢
`七`二十一`
唸住之 後-3333-`傾電話*
興高 釆烈``有人訓著 左!!  可惡極=]
BC我刀知道會訓 著左-33333-```
晏就以經 見到佢`冇理 神氣﹏
哈-VVV-`系咁吹佢 隻耳仔,,
佢系咁
忍笑*米又系忍不到=] 勁`冇得 頂!
之後等左個電話`成半個 鐘!
忍唔 住` 打手提,, 點知有 人聽,,,,
佢mami話佢`訓 左覺-00000-!
可惡極
系咁send message`` 我估刀系冇人會應=]
唉``-33333-! 個陣極度想
.. 忍*
不過有排刀唔會有得返屋企``` 唉!
過多幾個鐘`` 就要起身上路去>333333<`
BUT` I` WOULDN'T` FORGET` YOU`

當我回來來來來來來來時``
你可能會失去了蹤影*忘記我了,,,
HOPE`這不會出現=]
                                  再見各位!

                                                現在時間快1點**-3333-

今日係31/7
`喇-vvvv-
終於返到HOME了!!*HAPI
上面個篇系我林走個陣打...
不過BC上網又連唔到線"SO又唔得..
好啦...講返我既
旅程*****
29/7*
DADDY好早 就叫GET UP
`
10點就要出門口=333333=
搭巴 士
` 去到TAI PO MARKET搭TRAIN個時"
見到愛愛-3333-` 佢好慘又 要返SCHOOL..
之後 去到深圳搭TRAIN去廣州**
之後去左 飲茶.\/.
見到呀麻`伯父`伯娘`姑媽`AR豪豬`
之後系上下九路*行!
買左D衫D庫-3333-` 刀幾靚***
又買左D碟=]  
勁多香港未落畫既電影,,個度就 以經有碟買*!
不過放心-OOOO- `唔系老反`系正版`刀系平HK少少...
之後姑媽地 想去旅行遊"又想我陪佢``
之後就1齊搭的士去旅行社*
好快就報名參加`1日遊```
今日報名``聽日就 去`好似 快左D咁*
返左去 伯父伯娘屋企*D大人去晒洗腳,,,
剩低AR豪`細佬`聰哥`伯娘`我-333333-
我地系 度玩大富 翁,,,又系我輸*
玩左幾個鐘就要 去食飯,,又系搭的士!
食完 晚飯`又系搭的士去姑媽屋企訓覺
BC我地屋企要大 裝修,,SO 唔去得"
D大人系度 打麻雀`` 我地系度 玩PS2!
玩到1點幾刀仲未有人叫我地訓-VVVV-`
又繼續玩-ooo-`BC個個刀打緊麻雀!!
因為全部刀系男仔既關系*個個刀蝦我,,
全部玩晒D打交GAME` 我發爛炸``
佢地先就我玩賽車GAME``BUT刀系男人GAME*
不過算啦-33333-`我刀唔系第1日系咁!
因為我屋企人個個刀冇生女` 得我同1個堂妹``
所以系冇乜機會話到事"
可惡極=]
訓覺了*
30/7*
又系1早起身,,因為今日去旅行*
7點搭到正`就要俾人吹快D起身,,,
D老人家真系唔訓覺刀得-VVVV-`
晨咁早就叫人起身``
去左白水寨*個陣系
全亞洲最長既瀑布*
系個導遊講``我刀唔知系唔系....
之後如果要上到最高頁有9,999級樓梯``
不過我地因為時間既制定,,,其中原因之一*
原因之二*我地系冇氣行咁高,,,
而且我地行到2,999級就轉身落返去=33333=
我1路落樓梯咁耐`1路驚足咁耐``
真系步步心驚! BC D樓梯太過恐怖*
好似就爛就爛咁,,佢用木整`終有1日1定會爛!!
而且個度咁鬼高,,,失足冇左咁點算**
我仲有好多野刀未做過``我唔想咁快死住呀!!!!!
講下笑咋-VVV-``不過真系好釆唔系我``
我以經平安冇事返到左屋企`而且打埋日記*
去完呢度仲好似有個地方去-OOOO-
不過BC唔記得左既關系``唔打了=]
之後又系搭的士去食飯``
食到超飽***好釆冇食死,,,
之後食完,,,終於第一次搭巴士了!!
去度個度落車``仲要過1條超恐怖既馬路-____-"
我1路行1路驚,,,,好驚驚
之後又系去左姑媽HOME`
D大人又系打麻雀** 我地今次唔打機了!!
系度睇碟```
超人+加X貓***
之後睇完,,, 細佬訓左*剩低我同AR豪"
我地玩啤排```2點就訓覺了=]
31/7*
1早起身就走返香港!!
去左樓下食早餐``-333333-
食完又系搭巴士*要由總站搭到去總站**
D大陸人搭巴士```超恐怖!!
之後搭火車返香港了=]
返到HOME`睇
美女廚房*
之後就系咁啦.......
完*****************






訪客留言 (返回 PaulineMAN 的日誌)


小姓呂 於 2006-08-04 03:44 AM 發表:
太長,無心機睇,不過都睇晒,
開始覺得自己有耐性
竟然可以睇晒成篇野,
仲竟然無死,連血都無噴一D
奇蹟......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 PaulineMAN 的日誌 ]