↘◆♂寵物犬♀◆↙
有人會愛上我這 ♂犬 嗎?!

我想該沒有了。

我太差了。。。。。

偶是【敗家之犬】。
PeSoN
暱稱: ◆↘*小犬﹌☆""
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重打啟事=]]"
晴天下雨..""誰可呼風...
對不起.."
接受我嗎?!
我也不知=]]"
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


我也不知=]]" 分類: 未分類

如果有得揀.."

我不該出世.."

我只是一個無人愛既廢人.."
----------------------------
今日番學.."

都冇事既.."

番學之前開左煙煙.."(LUCKY)

之後去水邊圍食左一飛.."

可能系岩岩起身.."食完暈暈地-W-"

之後死左番去啦@@"

好悶丫.."上埋D死人堂=]]"

之後.."放學.."

MISS曾入左黎.."的左我同樂仔同怡媽去留堂室.."

好無奈丫..."

無啦啦要留我六個鐘=]]"(屌..")

佢地話我之前逃走留堂班喎.."(0N9..")

真系無奈喎.."

比左份野我做.."

個題目就真系正囉-W-"(今天就是禮物)

真系禮物啦.."

放假前留我堂.."

唉.."

之後同樂仔一齊放學.."

一路行一路食.."(煙煙牙>W<")

樂仔話要試喎.."

比左口佢食.."食到佢咳.."

笑到我死甘喎=]]"

之後陪佢去搵女啦.."

等等下又話吾等.."

之後同佢一齊走.."

佢等既女.."走左埋黎.."

拍左我一下.."問我系咪樂仔喎= ="

我話:「我甘樣衰.."有咩可能系喎.."」

依個時候.."條死樂仔就話

哈哈.."令仔出街比人撩-W-"

我好無奈啦.."邊度令仔=]]"

之後比四個女仔拉住我.."做人質><"

條死仔自己走人.."

真系好兄弟喎.."

之後發生既事.."想知就CM話我聽.."
--------------------------------------
番到協青.."

足足遲左成6個鐘=]]"

好彩冇比人罵.."

食完飯飯.."洗完廁所.."

就同大佬JOE.."小魚.."牙聰.."

去左海邊食煙.."

食左成4..5..支"

冇暈到=]]"

一路上諗左好多野.."

都系想知就CM話我知.."

太多吾想打啦=]]"

甘又一日啦.."

星期日出去見大佬.."

樂仔話跟住我喎.."

話果日見完開煙.."

又要開啦^W^"

一諗起都開心架啦>W<"

最後.."大家晚安=]]"






訪客留言 (返回 PeSoN 的日誌)


beatix 於 2008-10-22 07:10 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YY1120 於 2008-03-19 05:59 PM 發表:
老母都cm下先!!!
開心嘛??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心也^^
Posted at 2008-03-20 11:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



choyan 於 2008-03-19 08:42 AM 發表:
n0.1 ?!'
衰哥...我又泥na>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

衰妹>W<"

好乖喎^W^

甘早起身>V<"

多謝你既Cm=]]"
Posted at 2008-03-19 10:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]