終於放聖誕假啦
真係話咁快又過一年
又快到2007年
我今日遲左少少出門口
搭遲左班lift
跟住就目送81M走
我.......行番學校,好辛苦,因為冇心理準備要行
激死我(未死得)
一番到學校,派聖誕咭
都收到幾多下(嘻嘻)
學校例排要做Ge~崇拜
當然離唔開唱詩、祈禱、祝福、講道.......
好耐先完(其實唔係好耐姐)
and then Christmas Party
玩15/16,食野
都未食完,就要去"師生競技日"
玩遊戲,我班慘敗......
但啦啦隊就拎在亞軍
算係安慰番D
放學之後,同姚子,張曉螢,旋B打排球
張曉螢同旋B走先,
我地兩點幾先走
超累.........
|