今日係學校第二十三屆校慶
朝早企係操場崇拜
唱詩,唱校歌,祈禱,中樂團表演,校監離講道and祝福
好快就完
然後我地去影班相,好無奈要著住校褸影
食完Lunch後,我地要"環村長跑"
係校慶要做既項目
雖然之前都練習過幾次(即係跑),但真係跑到我死咁濟
之前同呀Li and一個fd就行
但到後來我見到一個同學,想追過佢
就發力跑,所以咁攰
跑第幾?冇面講......
番到離,有涼茶飲,有梨食
然後班獎
啊!仲有一件好事]
就係今日終於調位啦