琴日 Sport Day,去左大埔運動場
自己搭車去
7點係火車站約埋 呀Li 同 Candy
去到,練la la隊,成班都未練過
要爭取時間練習
到到表演個果時,當然係衰曬啦
不過同其他班(Form1)不想伯仲
睇見高Form D哥哥姐姐就好無奈............
食lunch就同Li and Candy去麥當勞
落雨wor
我地就淋住雨咁行番去
有遮都唔darm
Candy仲越淋越high
番到去,冇野做,同呀Li係最高個度坐(算係走廊)
坐到pet pet都痛
之後唔係食野,就係發呆
又要等到5點半至走得
|