Peg_IAN"
..........Hapi~!!
Peggy_U
暱稱: Peggy
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
衰左......
病到冇氣啦~!!!!!!!!!
比賽當天我部分照片~!...
三鄉之旅ge一部分相~!
未出發....先興奮~!!!
文章分類
全部 (35)
心情日記~...... (7)
未分類 (28)
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


終於到左啦~!!!! 分類: 未分類

尋日星期一........冇野考~放假~!!!!

訓到咁上下.......學校打電話泥~!!!!!!   我冇聽到~......之後訓到2:00到啦~!!!   又打過泥~!!又冇聽到~

起左身之後~~~    問下人咩事......    先知原來係a sir打泥....關於保考maths ge野~!!

唉~!!!   點解我永遠都擺脫5到保數學ge命運嫁~!!!

下午5:00反學校跳舞~~   去問a sir有關保考ge野~.....a sir比左張考試卷我溫習~...okok~!!

如果正係考反份卷ge野就好lu~!!!!!!!     

之後去左禮堂到跳舞....今日起身見頭暈~!!!   所以跳舞個時完全冇氣力~!!!    仲想嘔想嘔咁~!!!!

跟住就同呀B講~!!  比我休息下~!!!!    大約跳到6點4到啦~!!!!

呀B就同我地講道理.....叫我地要有團體精神.......所以未來ge19~23號~......都要反學校跳舞~!!!!!!!

    O........GOD~!!     5係掛~!!!!   

 我諗住反 大陸嫁wo~    5好咁對我啦~!!!!! 破壞曬我d計劃...................  

之後就同人商量要改時間啦~!!!!!!!!!!!   唉~!!

同meli佢地去左老地方到食完野之後........我就即刻去補習啦~!!!!   睇住佢本手冊~!!!

心諗...點解佢咁鬼多測試迫曬埋泥嫁~!!!!   比我斗反啖氣都得掛~!!!!唉~!!!

5通日日都要補到好晏sin走得咩~!!!!      help me~~!!!!!

補完之後~!!!!   就反屋企食飯沖涼~!!!!!     

之後10點到去SB屋企~!!!!    睇碟~!!!       睇到12點幾就反屋企訓較lu~!!!!

佢今日去廣州玩.........(你就好啦~)   朝早BUY左早餐上泥比我同妹子食~!!!!  哈哈~  thx~

~完~



2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


輕鬆的一天∼!! 分類: 未分類

哈哈∼!!!   涯左咁耐∼!!! 終於到左星期五啦∼!!!!爽呀∼

日日都處於壓力中∼!!!   真係白頭髮都多幾條呀∼!!

今日考試歷史.........見到份卷....都5知點做至好∼!!!

咁就唯有靠打天才波∼!!!  對住份卷吹曬水咁∼!!!

放學....去左影印同食左小小野∼!!!   

之後就陪大妗係屋企附近等車∼!!!   反到屋企∼!!!!  

都冇溫過習∼!!掛住煲粥∼!!  之後食飯∼......跟住就坎lu∼!!

2點開始考試至4點∼!!!  個isabell 隻眼超利....逐個check人地d file∼!!

我做緊卷.....後來sin發現仲有一d真福八端ge中文倫理係到∼!!!  

我心諗∼!!  死啦.....佢泥到見到水洗都5清呀∼!!  

希望泥到個時博睇5到啦∼..... 點知佢check我d file個時...正係叫我擺反落書包∼

不過做完之後就要見佢∼......同佢解釋反∼!!  事就冇咩事∼!!!

不過可能要扣下d分咁啦∼!!!  唉∼!!! 真黑仔∼....



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


畢業考啦~ 分類: 未分類

唉.............放左咁多日假~!!!!!

冇日係想溫習ge~!!!!見到d死人國文~!!!!   多到咁ge款~!!!!  

真係丫大個口得個窿呀~!!!!!!!!!!!

正係搵個d資料都搵到嘔泡啦~!!!!   

吾知你地又溫成點呢~ ??????           

哈~  le派太心不在焉啦~!! (各位.......5好學我呀~!!)

尋日終於排好d志願啦~!!!!!

我ge第一志願係政大........第二就係臺灣師範大學       (如果比我考到就好啦~!!!)

各位....比心機考試呀~!!!      我好想同你地讀同一間大學呀~~!!!



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


忙碌的一天~......... 分類: 未分類

今日..............真係鬼屎咁忙呀~.....><

朝早.....趕住反學......~!!!!  好彩冇遲到~!!!!

跟住就係學校到做oral啦~!!!!!!!!

冇啦啦~!!!............比屎lulu偷襲左幾次~!!!   好鬼驚呀~  (而家搞到個個人心惶惶....~)

跟住下午放假~........        諗住有得斗~!!!    點知隔離屋裝修....整曬d塵過泥~!!!

我又要大掃除....又要洗被~!!!!   好煩呀~!!!       煩完一輪之後~!!  就做lit啦~!!!   冇書~..5知點做好~

做左d簡單就算~......................  好~!!!  又夠中反學~  跳舞~!!!!

反到學校.........比反本lit比 ~BOBO..   又比屎lulu偷襲多一次啦~!!!    妖~真係驚鬼左你呀~

跳舞跳到6點半~....玩多過跳~  哈...............

之後又要保習~     保到8點半sin走人.................................好累呀~

希望反到屋企可以快d訓呀~!!!!!!!!!!                (ps:  今晚問下某人sin~!!!!)



2008 年 2 月 25 日  星期一   雨天


今日整cookies呀~!! 分類: 未分類

焗緊啦~.......................

發大緊啦~.............

整好左啦~.............

好大盤呀~..................