尋日星期一........冇野考~放假~!!!!
訓到咁上下.......學校打電話泥~!!!!!! 我冇聽到~......之後訓到2:00到啦~!!! 又打過泥~!!又冇聽到~
起左身之後~~~ 問下人咩事...... 先知原來係a sir打泥....關於保考maths ge野~!!
唉~!!! 點解我永遠都擺脫5到保數學ge命運嫁~!!!
下午5:00反學校跳舞~~ 去問a sir有關保考ge野~.....a sir比左張考試卷我溫習~...okok~!!
如果正係考反份卷ge野就好lu~!!!!!!!
之後去左禮堂到跳舞....今日起身見頭暈~!!! 所以跳舞個時完全冇氣力~!!! 仲想嘔想嘔咁~!!!!
跟住就同呀B講~!! 比我休息下~!!!! 大約跳到6點4到啦~!!!!
呀B就同我地講道理.....叫我地要有團體精神.......所以未來ge19~23號~......都要反學校跳舞~!!!!!!!
O........GOD~!! 5係掛~!!!!
我諗住反 大陸嫁wo~ 5好咁對我啦~!!!!! 破壞曬我d計劃...................
之後就同人商量要改時間啦~!!!!!!!!!!! 唉~!!
同meli佢地去左老地方到食完野之後........我就即刻去補習啦~!!!! 睇住佢本手冊~!!!
心諗...點解佢咁鬼多測試迫曬埋泥嫁~!!!! 比我斗反啖氣都得掛~!!!!唉~!!!
5通日日都要補到好晏sin走得咩~!!!! help me~~!!!!!
補完之後~!!!! 就反屋企食飯沖涼~!!!!!
之後10點到去SB屋企~!!!! 睇碟~!!! 睇到12點幾就反屋企訓較lu~!!!!
佢今日去廣州玩.........(你就好啦~) 朝早BUY左早餐上泥比我同妹子食~!!!! 哈哈~ thx~
~完~
|