今日係camilla ge fellwell日......................我地三班聯手幫佢搞個歡送會.....
但係我5g醒a....>< 9點到個時......好彩meli打左個tel嘈醒我.....如果5係就有派訓啦 ><
係住我就約左kc 10:00中去YMCA門口到等...一齊入去..^^
去到...好屎熱鬧.....我地ge第一個game就係踩波.....&味分高下....^^ 果個屎meli踩我個波
踩到氣都cut 埋呀.........>< (最後都比佢得逞..嗚~!!)
之後就有高三理跳ge大日子啦.....仲有我地班geToe....Toe.....Toe啦..
跟住中場就比我地休息...比我可以擦反餐^^.......最後就由高三文敬唱左一首歌泥做結束啦~!!
Camilla上台同我地講左d好感人ge說話.....聽到我地個個都喊曬口......
跟住我地一齊大合照之後...就散ben lu....><
我同yukari..&..kc..&..mok..&..adelina照左好多相相....好搞笑嫁..^^
(得閒就post上泥比你地see下啦~ ^^)
|