Peg_IAN"
..........Hapi~!!
Peggy_U
暱稱: Peggy
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
衰左......
病到冇氣啦~!!!!!!!!!
比賽當天我部分照片~!...
三鄉之旅ge一部分相~!
未出發....先興奮~!!!
文章分類
全部 (35)
心情日記~...... (7)
未分類 (28)
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


驚魂未定呀~...... 滿足 分類: 未分類


尋晚去完漁人碼頭之後.....就去左八佰伴到食野啦.........我買左碗粥....食到一半sim見到隻小強係到游緊水.......搞到我今日仲有d想嘔呀~







係漁人碼頭行行下見到我最中意ge熊啤啤....
我緊係5會
放過佢啦.....




















2007 年 9 月 26 日  星期三   陰天


Camilla的farewell_Party~!!! 驚訝 分類: 未分類

 今日係camilla ge fellwell日......................我地三班聯手幫佢搞個歡送會.....
            但係我5g醒a....><    9點到個時......好彩meli打左個tel嘈醒我.....如果5係就有派訓啦 ><
        係住我就約左kc 10:00中去YMCA門口到等...一齊入去..^^     
               去到...好屎熱鬧.....我地ge第一個game就係踩波.....&味分高下....^^      果個屎meli踩我個波
             踩到氣都cut 埋呀.........><       (最後都比佢得逞..嗚~!!)
             之後就有高三理跳ge大日子啦.....仲有我地班geToe....Toe.....Toe啦..
               跟住中場就比我地休息...比我可以擦反餐^^.......最後就由高三文敬唱左一首歌泥做結束啦~!!
               Camilla上台同我地講左d好感人ge說話.....聽到我地個個都喊曬口......
                 跟住我地一齊大合照之後...就散ben lu....><
                     我同yukari..&..kc..&..mok..&..adelina照左好多相相....好搞笑嫁..^^
                         (得閒就post上泥比你地see下啦~  ^^)



2007 年 9 月 25 日  星期二   陰天


Meli踩c記............~!!^^ 分類: 未分類

      今日如常放學.....跟住就去跳舞...winne姐姐....又泥左啦~  ..!!!
             佢幫我地覆反之前d動作之後....就教我地做新ge~
                我同何秀big係到笑.....仲比佢話tim...><....嗚
                   跳完之後就各自各反屋企啦.......大家都冇mood去食野.....而且又落雨wo....
                 唉...咁惟有反home啦~..=_=
                       點g行行下...又黑又落雨wo....meli le個死仔踩中左舊屎呀..哈哈~  ^^  真好笑
                 仲比善姨叫佢去洗下tim呀 ><....



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


家豪哥生日~........... 分類: 心情日記~......

今日係咩日子le??........................^^         
                                  係教師節??.................5係....><今日係我地家豪哥生日呀...><哈哈
                        我地已經早在上個星期就成班一人夾左$$比佢lu~.......我今次好豪爽...~^^
                     我夾左10蚊比佢...哈哈~!!!            我地買左一枝葡萄酒比佢啦...仲買左一隻愛柸比佢
            同姐姐一齊飲呀~.......^^    當然5小得..就係一條有牌子 ge tie啦~.............
                當家豪哥上到課室個時......我地就一齊唱"公祝你褔壽與天齊....."比佢聽.....^^
                    然之後就送上禮物啦~....我地成班寫左張生日卡比佢~......佢見到當時ge場面之後..
         覺得好驚訝lo...不過就有驚冇喜啦  ..... 唉...~!!



2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


禮物搜索日........~!! (前期) 愉快 分類: 未分類
尋日.......我同恰姐姐四點幾鐘去到水坑尾到搵meli.......唉~!!我因為遲到...所以就要請meli大人食一個鮮果撈啦~ >< ...(見到佢食我冇得食...好不爽 =3=) 跟住行下..講下..笑下咁~!!!!
都5g買咩禮物送比個壽星女.....跟住行到冇幾耐....meli提意話不如去Supermarket
到睇下有冇好野啦.....跟住我地靈機一足.....就一枝箭咁走去啦~......^^....去到個到...左揀右揀..左玩右玩...都5g買咩比佢好...跟住冇幾耐emily終於到左啦....我地四個就繼續揀啦...我睇中左個"蛋型ge燈"...(好靚嫁^^~) emily就睇中左個"玻璃ge波子棋"... meli就睇中左個"花花型識閃ge喇叭"...跟住我地投票啦...最後決定就買燈同喇叭啦~.....買完野lu~!!!!!
我地就好無聊咁去八佰伴到食野......我地好似係塔8號車ge..上到車.big到爆炸..=.=" 搞左一輪sin可以落車....我地去到八佰伴..就上左二樓啦~...我條引起..想睇反上次笑到爆肚個隻"芒痴痴".
睇完一輪之後....發覺....(同上次一樣咁好笑 >< )....emily話佢肚餓啦~....我地就去左個間"百佳Cafe"到食野啦~....個間野幾靚嫁....d野食都好鬼貴....(搞到我有d肉痛tim >< ")...我揀左一個"雜果野莓雪糕"...meli就揀左個"士多啤梨雪糕"...王怡就揀左個拉面...emily就揀左個雪糕班cake...
食左冇耐....Sina就打比我叫我出街啦~.....今日ge禮物搜索日..都就此完畢....^^




le個係Meli ge.............






le個係我ge...(係咪好靚le??