今日補完課返屋企先發覺唔記得帶屋企所是 囧....
諗住屋企有人啦 點知一個人都冇-.-....
唯有等-.-等我的親愛姐姐回來XD
點知希望愈大失望更大-.-
由3點45等到6點佢先返黎-.-
SO BAD 係屋企門口度呆企--