老鼠日記
鏡花水月~~~~~~~
Peterfung
暱稱: Rats
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
鬱結
累了
太遲了......
買模型
仲有好多功課
文章分類
全部 (27)
課堂 (3)
未分類 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 32
今日人氣: 4
累積人氣: 1067
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


買模型 分類: 未分類

比lin lin捉左去買模型- -

其實唔係咁想買

原本佢話搭巴士出去

但我搭親都有D恐懼感

應該係細個時發生左D野

但forget左

所以去左搭港鐵

出到MK

D鋪仲未開

係咁係度遊盪

之後"真真正正"入左信和

得一兩間有模型

好彩買到我想要ge高達

開心

之後去左深水埗睇

lin有米

$500 orz- -

見仲有錢

買多隻比細佬

我好少對佢咁好

買完

之後就番左屋企

途中

lin又係咁問我同who去尖沙咀- -

我咪話左係我鄰居ge女仔- -

真囧

不過多謝lin

重燃我心中ge果團火

 

 






訪客留言 (返回 Peterfung 的日誌)


wingyan0112 於 2009-11-23 11:00 PM 發表:
真真正正XP
你都好有錢姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 模型好貴ar - -
but I like it
Posted at 2009-11-23 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]