|
今日同Cherry返學,,,,
成6:30就要起身呀!!!!!爆攰囉,,,
我既時間仲停留係放假既時候呀~~~XD//.....
跟住返到學校就等派卷LU@@
跟住Missis鍾唻到,,,,
又派埋d垃圾,,,,簡直當我地係垃圾收集站呀~~討厭~!
跟住就派數學卷喇....爆驚喎///
派到我個時MISS鍾話我仲差小小O.O得45分...
叫我下次努力DDDDDDDD
SHIT!!!!@@見到份卷個時Deeeee眼淚自己溜出唻囉
吹脹哂哂哂哂哂~~好睬CHERRY成班姐妹同老公哄返姐!!!
小女子在此謝過各位~~多謝你地喔!!!!!!
我會繼續努力嫁喇!!!!奸爸爹!!!!
跟住IH得70分咋,,,,
唔緊要下次再努力過啦~~
跟住中史73,,,,都係下次再努力呀...XD....
跟住英文既每份卷都OK既....努力努力!!!有待改進..嗯嗯!!!!
努力到傻左呀!!!!呵呵呵呵~!!!!
ANYWAY,,,
本小姐一於實行樂觀派既作風,,,PM4人組既宗旨呀!!!
開心大哂!!!!
跟住放學老公陪我去食冷麵同租書書嘩嘩嘩!!!!
姐妹們::多謝你地借出你地舒服既肩膀比我喊!!!!我愛你地呀!!!!
老公::多謝你咁錫我呀!!!!
自己::做人要開開心心先對得住自己嫁!!!加油加油!!!FIGHTING!!!
|