記拾吓拾吓~e蓓&ysp*MERRY LIFE
今日我既頭髮剪得好樣,所以我唔係幾想返學...............!!
今晚我呀媽話我玩電腦後,就變左..............(一個星期玩得幾日><'')................!!
我好憎我自己同唔係幾鍾意屋其*.................(無人會理解我既念法!!!)>>>>>>>>
我好唔鍾意我既出生和這環境,我唔想再係琴...........(我知道無法改變!!).......*
今日就講住琴多先,886!!^^~*