好耐都無上來打日誌啦>//<"可能係升左中四既關係.......好忙碌呀 ><!!!!
小袁佢琴日打左電話比我....佢話要係原校繼續升讀(*(00)*)我終於可以放下心頭大石啦^+^"唔知點解我近日都係度暴飲暴食...... (無奈)我好擔心我一直琴落去><會變成死肥婆嗚嗚~到時咩衫都著唔落啦/ \..........嘆~ 加上我有胃病.....整個人生好灰呀 成日都尺尺病琴...唔....../o\~
d幅係我家既倉鼠....cute....不過佢上個月已逝世......d幅係佢係冬天換白毛既時候^^ 係夏天時就會換紫色(似小紫王)..........嘆= =~see(好大分別呀!! )
d幅係我家既金9角龍...由bb果時已經比我湊大...>0<佢地好溫馴,唔會亂琴咬人~好鍾意寧靜^&^
 我家引以為傲的角蛙買佢返泥果時就似手掌細d琴大....e+就..........似番茄琴大="=(注:佢好大食+好識食- - )
今日分享琴多住先......^^
|