記拾吓拾吓~e蓓&ysp*MERRY LIFE

 

It is my diary....
多多支持~~HAHA^^
PhyllisEpui
暱稱: D~蓓
性別: 女
國家: 香港
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
鬥釣龍[等].............
酷熱..酷熱+酷熱!!
d個星期過得好渾噩>...
嘩!!新敵人─現代東施...
嘆~同媽咪嘈....
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 11
今日人氣: 24
累積人氣: 691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


d個星期過得好渾噩>_<" 不安 分類: 未分類

好耐都無上來打日誌啦>//<"可能係升左中四既關係.......好忙碌呀><!!!!

小袁佢琴日打左電話比我....佢話要係原校繼續升讀(*(00)*)我終於可以放下心頭大石啦^+^"唔知點解我近日都係度暴飲暴食...... (無奈)我好擔心我一直琴落去><會變成死肥婆嗚嗚~到時咩衫都著唔落啦/ \..........嘆~ 加上我有胃病.....整個人生好灰呀   成日都尺尺病琴...唔....../o\~ 

d幅係我家既倉鼠....cute....不過佢上個月已逝世......d幅係佢係冬天換白毛既時候^^係夏天時就會換紫色(似小紫王)..........嘆= =~see(好大分別呀!!)

d幅係我家既金9角龍...由bb果時已經比我湊大...>0<佢地好溫馴,唔會亂琴咬人~好鍾意寧靜^&^

 

我家引以為傲的角蛙買佢返泥果時就似手掌細d琴大....e+就..........似番茄琴大="=(注:佢好大食+好識食- -)

今日分享琴多住先......^^

 

 

 

 






訪客留言 (返回 PhyllisEpui 的日誌)


LInGLInG 於 2007-06-04 06:27 AM 發表:
C_Pui係唔回cm架..-3-
車車.."\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



play2006 於 2007-05-31 11:56 PM 發表:
正如玲玲所講.....
等左你個日誌咁耐,終於有啦....-口-"

有唔開心一定要講呀~
升到中四之後個個都好忙,
如果你唔講既話,冇人幫到你架~><"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LInGLInG 於 2007-05-11 11:17 PM 發表:
終於嘟有訓日誌喇.xD
等到頸都長晒.haha

你唔洗擔心咁多wo'
我仲暴飲暴食..我肥左好多呢=.="

唔好擔心咁多野bo
有咩咪攤晒出尼講.hehe^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]