記拾吓拾吓~e蓓&ysp*MERRY LIFE
今日係放完假的一天,我心情一般。我觀察到我家的西伯利亞倉鼠開始換新的毛色,夏季就換啡色>冬季就換銀色...
我幾鍾意dd品種的倉鼠。我見到xx妍今日剪左個新髮,不過就唔多好.....可能係佢個頭型唔好,總之就怪異。今日我派左中文卷,不過唔合格;我放學見到黃x煵話我BIO卷95分,但係我唔多信(佢d野唔好信)。唔知點解今次UT好難,科科都覆沒....嘆∼?!!唔知好笑定係好泣>+<’’不過今次UT只係計3%......*^*!∼