記拾吓拾吓~e蓓&ysp*MERRY LIFE
好來都無打la~唔知u地會唔會怪我呢?
不過真係好.........我有一個心事,
我父母可能要離婚...好煩惱!!!! 偏偏要係d.2個星期...我心裡唔知點
偏偏要係d.2個星期...我心裡唔知點
解好憎我爸爸,好想佢消失.....
我好不孝,我爸爸佢every都話mather佢出去鬼滾
令me好討厭佢....
根本係佢自己本身就令我全家好憎佢....點解我會有琴既阿爸,
佢今我好掉臉....我已經無得再忍耐..._^_))