N A M E:YIN*YUKI S E X:F B I R T H:2-4-19XX I N T E R E S T:SA*GILL~ G R O U P:TWPHCYMC H O B B Y:SWIMMING, PLAYING THE PIANO, TAKING PHOTOS FROM.. EVERYWHERE...ETC*
- Our Communication`'*
2006年*01月*08日`-)*
嘩!!!!!!*
今日好值得紀念啊! *
多謝冰霜姐姐教我改SK!N*
所以我個日記先有咁靚靚咋>V<"
YEAH*
我真係真係好鐘意依家個日記啊!!!
所以我都ADD左冰霜姐姐
係我的好友度>V<"
THZ* X 1000000000000000*!!!
我今日仲幫人改埋個日記!!*
希望佢鐘意啦>V<"...
我又學識左樣嘢啦!!*
嘻嘻!
但係我俾某人激死囉..
點解佢咁對我!?*
我好傷心囉!!
唉!唔好講佢啦..
我今日俾阿哥發現
我個日記寫佢-W-*
佢笑我-V-"
無奈死啦!
2006年*01月*07日`-)*
今日十點幾就起身..
真係好掛住尋日啊!!*>V<"
我起身第一時間就緊係喺廁所做每日應做既嘢啦..
之後阿哥又起身
我同佢嘈左陣~
阿爸就要我地食飯..
食完飯又嘈...
我就醒起依家要星期六學琴
所以去左練琴..
點知牙哥又嚟搞亂檔>/\<"
我同佢講*
[你唔識彈就咪彈啦!!
你都係我教出嚟咋~~*]
佢好似激死左甘沖番入房~
去學琴.....
我同老師掛住傾計
都唔洗點上堂咁
個MISS真係好NICE架*XDD"
番到屋企.....
阿哥求我整嘢食俾佢=V="
我整左塊酥餅~
我仲咬左啖*佢話好好味..
好感動啊!!
之後我同佢又嘈-V-"
我推佢埋牆~
我同佢講:
[你死左啦*呵!!]
點知我間房即刻熄左燈..
我阿哥真係好似死左甘瞓左係地下
間房有番燈啦* XDDDDDDDD"
阿媽返黎..
我同阿哥又嘈啦,,*
嘻嘻~~~