A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*01月*10日`-)*

ToPiC`* WALLPAPER,,*

今日考普通話

可以遲D"起身~XD*

我今日8點左右啦,,

就起左身,,

溫左陣書~"

就係9點25分左右上車"

係荃灣落車時,,

見到幾個師姐上

穿巴走佬返歸,,

唉" ',,

冇幾耐見到

YUKI&WINNIE,,

我地仲等埋怡添~"

之後我地行上去,,

去左M記食野..

點知見到魚翅,,

同RAYMOND先生>口<"

我買左薯餅食XD"

跟住

到YUKI&WINNIE買野食,,

我同怡講"

我係時候要打機啦,,

點知

攞部電話出黎,,

個WALLPAPER

係哥個衰樣

唉" '無奈,,

[部電話係阿哥個GF俾,,不是我的,,我個部一早死左]*

食完嘢坐係度溫書,,

點知又多左條友,,

死人TOMMY,,

好煩囉,,

怡話走*

我同佢即刻返學校"

點知我地見到蕭琳,,

想嚇佢都嚇唔到啊!!

嗚,,之後我等珊珊,,

我地唔知點解成班人

企係停車埸,,XD"

我又寸TOMMY啦,,

佢都好易寸啫"

我冇出江湖甘耐,,

我都贏左佢"

考普通話都唔係咁難,,

好彩:"

返到屋企好唔開針,,

因為我個GOOD FD病左,,

祝佢早日康復"

禾艾梨***

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*01月*09日`-)*

ToPiC`* PHOTOSHOP啊!!*

我今日考中文,,

又好驚=口="

所以我好努力咁溫*

點知作文就作得好多字,.

唉* "

點知做閱讀卷,,"

東窗事發*唔記得左點解,,

嗚嗚~~"

放學同珊珊逛左陣7仔*

最後冇買野就走左

返到屋企褒左陣"衛斯理*,,

嘩! 羅嘉良好勁喎",,

為左蒙嘉慧,,

講左番肉麻說話

之後開電腦

DL"PHOTOSHOP~

要我4個鐘,好!我等..

點知DL到99%"

我唔小心襟錯野冇左"

激激激激激激激..

死我啦啦啦,,,,,*

我再DL"..竟然用左7分41秒

YEAH!用到,,唔係試用版!

多謝POST出黎既小希,,

為左幫佢解決佢既問題,,

我係論壇回左POST!!

PHOTOSHOP啊!!*

艾笠Uu...*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]