今日我呆下呆下咁起身,,
之後食飯啦,,
跟住開機..
好悶丫"
就快悶死架啦..
阿媽話遲啲去婆婆屋企,,
唔係啊化,,
點知阿媽話..
俾佢瞓多15分鐘..
再俾多15分鐘..
再俾多10*分鐘,,
夠啦~我悶死喇!!!
跟住沖左出門口,.*
搭96*出到千色店,,
行到熊貓酒店,,"
我問阿媽"做咩唔搭302*
佢話要買野上車食,,
點知我地行到去間BAKERY,,
冇開!!!!!-V-"SHXT..*
之後去M記,,*
阿媽又話唔好食咁多..
邊有成日食丫,,>V<"
之後上車,,冇位坐*
BIBUBIBU,,迫死左XBBB*
有個人仲撞到阿媽添,,
阿媽好嬲,,-V-*
阿哥即刻指住個C奶話"
唔好意思,,你撞到我阿媽*
個C奶好醒喎,,又知大佬話緊佢*
佢問番我阿哥"
我幾時撞到你阿媽啊!?
我大佬話"啱啱囉..
我啤住個C奶"
佢即刻冇聲出*
撞到人唔同人SAY SORRY"
賤C奶丫,,"
之後又不停話"
唉*以後唔坐巴士啦,,
佢老公話"是但啦,,平丫嘛*
係囉,,連老公都咁話佢啦*
佢落左車,,跟住多左成班人上車*
個班細路覺得自己好潮"
佢地個D超過一半係A貨*
之後嘈到個司機不停望住佢
HATE BITCH*
去到做左陣中文書&數學
WORKSHEET(CHAPTER.7)
數學唔洗做但得閒咪做下囉,,
跟住飲湯,,"我表哥表姐嚟..
我嚇一嚇*
我口入面既腐竹跌左出嚟*
吉哥(我表妹)*不停笑,,
我超無奈囉*-_-"
之後食完後,,
大家傾下計,,
點知冇啦啦講我表姐,,
佢依家18歲,,
同緊1個大佢10年既男人,,
拍拖"
個男人有錢有樓..
勁*
但講下講下,,
佢地班大人講我-v-"
我坐埋一邊打機,,
聽到咪啤住阿媽,,
阿媽話"你大學先好拍拖丫*
我話*讀到大學先算啦*
佢地個個都話
敏儀,,你思想太古老啦*
我都覺啊!!
二舅父指住吉哥"
佢拍緊拖啊!!
我表妹即刻叫佢收聲*
我諗佢真係拍拖啦,,
我!?我個腦突然諗起某"
唉"...
點知我大舅母話"
康記丫!!佢都唔錯架,,
簡佢丫!!!
我呆左"...
吓"佢又高又肥..
差好遠架喎..
佢又話"
佢又多女追,,依家已經瘦左,,
靚仔左架啦"簡佢啦..
我冇聲出,,
之後我地成班人行去MTR"
但2舅父佢地搭MTR*
我地同大舅父搭42C*
之後佢地又講我-口-"
冇聲出喇我..
之後我俾大舅父
偷左個銀包,,
我冇耐先知..
之後我大叫..
警察偷野啊!!!
我表哥康記同大佬望住我*
康記同舅父好細聲講左D野..
細聲到我聽唔到,,
等左冇耐佢先俾番個銀包我"
之後上到車..
冇位.....-V-"
2層都冇位,,
我同阿媽企係樓梯度,.*
哈哈"
舅父佢地先落車,,
我地等左好耐先至
有位坐~~
坐左陣去落車番屋企..
由熊貓酒店行去荃豐
附近既多層停車埸,,
要排好長龍,,
好彩係12*點前上到車,,
如果唔係真係返唔到屋企~
返到屋企..12*點左右-U-"




