A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*01月*30日`-)*

ToPiC`* 長大後我要嫁給誰?!*

今日我呆下呆下咁起身,,

之後食飯啦,,

跟住開機..

好悶丫"

就快悶死架啦..

阿媽話遲啲去婆婆屋企,,

唔係啊化,,

點知阿媽話..

俾佢瞓多15分鐘..

再俾多15分鐘..

再俾多10*分鐘,,

夠啦~我悶死喇!!!

跟住沖左出門口,.*

搭96*出到千色店,,

行到熊貓酒店,,"

我問阿媽"做咩唔搭302*

佢話要買野上車食,,

點知我地行到去間BAKERY,,

冇開!!!!!-V-"SHXT..*

之後去M記,,*

阿媽又話唔好食咁多..

邊有成日食丫,,>V<"

之後上車,,冇位坐*

BIBUBIBU,,迫死左XBBB*

有個人仲撞到阿媽添,,

阿媽好嬲,,-V-*

阿哥即刻指住個C奶話"

唔好意思,,你撞到我阿媽*

個C奶好醒喎,,又知大佬話緊佢*

佢問番我阿哥"

我幾時撞到你阿媽啊!?

我大佬話"啱啱囉..

我啤住個C奶"

佢即刻冇聲出*

撞到人唔同人SAY SORRY"

賤C奶丫,,"

之後又不停話"

唉*以後唔坐巴士啦,,

佢老公話"是但啦,,平丫嘛*

係囉,,連老公都咁話佢啦*

佢落左車,,跟住多左成班人上車*

個班細路覺得自己好潮"

佢地個D超過一半係A貨*

之後嘈到個司機不停望住佢

HATE BITCH*

去到做左陣中文書&數學

WORKSHEET(CHAPTER.7)

數學唔洗做但得閒咪做下囉,,

跟住飲湯,,"我表哥表姐嚟..

我嚇一嚇*

我口入面既腐竹跌左出嚟*

吉哥(我表妹)*不停笑,,

我超無奈囉*-_-"

之後食完後,,

大家傾下計,,

點知冇啦啦講我表姐,,

佢依家18歲,,

同緊1個大佢10年既男人,,

拍拖"

個男人有錢有樓..

勁*

但講下講下,,

佢地班大人講我-v-"

我坐埋一邊打機,,

聽到咪啤住阿媽,,

阿媽話"你大學先好拍拖丫*

我話*讀到大學先算啦*

佢地個個都話

敏儀,,你思想太古老啦*

我都覺啊!!

二舅父指住吉哥"

佢拍緊拖啊!!

我表妹即刻叫佢收聲*

我諗佢真係拍拖啦,,

我!?我個腦突然諗起某"

唉"...

點知我大舅母話"

康記丫!!佢都唔錯架,,

簡佢丫!!!

我呆左"...

吓"佢又高又肥..

差好遠架喎..

佢又話"

佢又多女追,,依家已經瘦左,,

靚仔左架啦"簡佢啦..

我冇聲出,,

之後我地成班人行去MTR"

但2舅父佢地搭MTR*

我地同大舅父搭42C*

之後佢地又講我-口-"

冇聲出喇我..

之後我俾大舅父

偷左個銀包,,

我冇耐先知..

之後我大叫..

警察偷野啊!!!

我表哥康記同大佬望住我*

康記同舅父好細聲講左D野..

細聲到我聽唔到,,

等左冇耐佢先俾番個銀包我"

之後上到車..

冇位.....-V-"

2層都冇位,,

我同阿媽企係樓梯度,.*

哈哈"

舅父佢地先落車,,

我地等左好耐先至

有位坐~~

坐左陣去落車番屋企..

由熊貓酒店行去荃豐

附近既多層停車埸,,

要排好長龍,,

好彩係12*點前上到車,,

如果唔係真係返唔到屋企~

返到屋企..12*點左右-U-"

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*01月*29日`-)*

ToPiC`* 新年"狗年,,*

今日起身冇耐,,

要食飯囉~~

收到幾封利是*XBB,,

跟住食蘿蔔糕,腸粉,.*

之後就好努力咁做功課,,

但開住緊部電腦"

整緊SKIN,,!!

依家個SKIN*

就是我啱啱整既~

第一次整架,,嘻嘻**

所以唔係太靚"

都係自己亂咁整出嚟的~

但如果有人叫我幫佢整,,

我諗遲啲先啦~~

因為我都唔係太滿意

依家個日記SKIN*

BUT禾艾SA一生一世*

YEAH!*

依家做剩幾樣功課"

PROJECT唔計住啦*

差中文書一題問題啦,,

ART CORRECTION1幅啦*

GEOGRAPHY WORKSHEET啦,,

ERS REPORT啦*

就係咁多" ',,

好HAPI啊!

但PROJECCT起碼有3個,,

HELP~*

最正今日DINNER有..

ABC*湯..

好耐冇飲過啦XBBBB*

BUT ANYWAY,,

係呢度祝所有人"

 

新年快樂啊*-口-"

狗狗年啦,,*

雞年朋友唔洗犯太歲囉,,

恭喜恭喜,,,,,,*

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]