A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*01日`-)*

ToPiC`* 忙碌的一天,,*

今日我去RAIN屋企

做PROJECTS喎**

我約左坦克車同蕭琳

係愉景既冒險樂園等"

跟住之後我地齊齊行去

BABY*RAIN'S HOME!

做左陣又玩左陣咁,,

之後

我地大約11點離開,,

然後我約左KI

係TW MTR等"

我好似第1次..

約人"會遲到..

傷心>V<"

之後我地諗住

去荔景轉車去東涌,,

我同KI講"

好似覺得次次黎都變左*

因為上次我去東涌好似唔係咁,,

點知我地去左往香港既月台..

笑死我地!!

跟住我地去到東涌,,

見到Ti*

佢啲頭髮巧型*XDD"

之後我地買左"飛"

睇*最愛女人購物狂,,

我地去到M記買野食,,

仲嘈左好耐..

唔知買咩好..

唉"

買左就去左SKYLINE

附近既PLAYGROUND,,

我都冇咩點玩..

掛住食野,,

BUT KI&TI玩得好HAPI,,

我就不停亂咁野..

係度諗,,::

我係咪唔應該嚟?!

係咪唔應該阻住佢地!?

唉,,

之後玩左陣..

再去已經遲左入場,,

我買左細爆谷"

23蚊*

都幾貴下,,-口-"

我地仲係最後走嗰個,,

TI飲唔晒杯可樂,,

我幫佢飲左D,,

KI都幫佢飲左DD*

TI走扔左佢,,

好無奈丫*

跟住我地係華潤

買零食XDD*

跟住爭俾錢..

跟住去佢CLUB HOUSE"

我話"SKYLINE CLUB HOUSE..

讀個SKYLINE有D似講卜X"

TI好無奈"

之後我地偷偷地

入波波池玩,,

有條細路話"

你地咁大個唔入得嚟*

我扮阿旺講野,,話"

咩丫,,

我仲細過你丫*

佢隔離個細路不停笑"

KAI的!!

跟住我地不停推個波,,

好好玩,,

點知俾我發現左個BB囡*

唔出聲架佢~

我好無奈..

之後佢爬左上去,,

我地唔知點救佢落黎..

點知我叫左佢落黎..

佢一跳~

之後對住我笑"

嘩"好得意丫..

之後我地不停同佢玩,,

佢不停爬左上去..

唉*

跟住我地唔同佢玩..

去左第二個波波池玩"

佢又跟過黎,

我不停同個鬼仔玩..

好得閒丫"

簡直好似BABY ANGEL*

我攞住個藍色波波問佢"

WHAT IS IT!?

WHAT IS THE COLOR ?!

佢好隱約講到BLUE..

但講唔到BALL..

我同佢講"

THIS IS A BALL..

.....BALLS*

TI話..

唉~

個鬼仔淨係同YUKI玩*

-口-"我好無奈*

但細路囡攞個波扔鬼B*

鬼B*呆下呆下咁,,

我O晒嘴,,-口-"

KI&TI&I決定唔睬個

細路囡.."

佢又不停想我地理佢..

我地偏偏唔理..

但我有時都忍唔住..

我地就喇..

發現我鞋帶打左死結,,

嗚嗚*

上到TI屋企,,

我&KI偷偷俾番錢佢,,

但次次都俾佢發現..*

唉~~~~~~~

之後搵啤牌,,

好細副-口-"

激死我地,,

玩UNO啦,,

我差D贏..

但次次都有人換牌,,

輸了"

TI'S HOME

個電子琴..

有D呻吟聲-口-"

我地襟DJ模式,,

亂襟拍個琴既時候,,

有啲怪聲,,

好核突,,

BUT KI不停整出嚟..

唉"

TI MADE CHOCOLATE DRINK*

GOOD!!!*

I LOVIN' IT~

臨走個陣時..

TI幫我隻鞋,,

解番個結*

>V<"THZZ*佢丫真係,,XD*

跟住TI送我同KI..

搭MTR,,

見到佢媽咪同家姐,,

好NICE丫佢地*

佢媽咪俾左利是我,,

真係好多謝佢丫*

之後我地好依依不捨咁

SAID GOODBYE喇~*

嗚嗚,,

AND THEN KI&I..

企係車廂度,,

去到欣澳,,

企係對面個細路囡*

好好笑-口-"

佢攞住個玩具,,

之後係度轉佢老豆下面"

仲話"

我要轉你條香腸~

嘩!!

好細過咋喎..

呢D野都識!?

我諗幼稚園咋喎,

佢阿爸話"

嗱!*對面個姐姐笑你喇~

我地好無奈~

我地之後各自返屋企,,

我阿爸整雞翼俾我*

好好味丫,,,

瞓覺既時候,,

阿媽叫我陪佢,,

之後媽&爸&我"

齊齊瞓...

我好唔想到翌日*

因為,,,,,,,,,,,,,,,

阿媽&阿爸走喇..

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*01月*31日`-)*

ToPiC`* 心の亂*

今日都幾悶下,,

跟住KI約我睇戲,,

都好...

但係D PROJECTS呢!?

所以問RAIN`B*

佢話翌日做,,

咁點算呢,,

推左KI*又唔得,,

推RAIN*更加唔得啦!!!

所以唔知點,,

唉"

所以要佢地

(坦克車"蕭琳"RAIN)

就我*

我好多謝佢地咁好人"!

希望翌日過得開心D啦*

我個HOLIDAYS..

覺得BORING爆*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]