今日我去RAIN屋企
做PROJECTS喎**
我約左坦克車同蕭琳
係愉景既冒險樂園等"
跟住之後我地齊齊行去
BABY*RAIN'S HOME!
做左陣又玩左陣咁,,
之後
我地大約11點離開,,
然後我約左KI
係TW MTR等"
我好似第1次..
約人"會遲到..
傷心>V<"
之後我地諗住
去荔景轉車去東涌,,
我同KI講"
好似覺得次次黎都變左*
因為上次我去東涌好似唔係咁,,
點知我地去左往香港既月台..
笑死我地!!
跟住我地去到東涌,,
見到Ti*
佢啲頭髮巧型*XDD"
之後我地買左"飛"
睇*最愛女人購物狂,,
我地去到M記買野食,,
仲嘈左好耐..
唔知買咩好..
唉"
買左就去左SKYLINE
附近既PLAYGROUND,,
我都冇咩點玩..
掛住食野,,
BUT KI&TI玩得好HAPI,,
我就不停亂咁野..
係度諗,,::
我係咪唔應該嚟?!
係咪唔應該阻住佢地!?
唉,,
之後玩左陣..
再去已經遲左入場,,
我買左細爆谷"
23蚊*
都幾貴下,,-口-"
我地仲係最後走嗰個,,
TI飲唔晒杯可樂,,
我幫佢飲左D,,
KI都幫佢飲左DD*
TI走扔左佢,,
好無奈丫*
跟住我地係華潤
買零食XDD*
跟住爭俾錢..
跟住去佢CLUB HOUSE"
我話"SKYLINE CLUB HOUSE..
讀個SKYLINE有D似講卜X"
TI好無奈"
之後我地偷偷地
入波波池玩,,
有條細路話"
你地咁大個唔入得嚟*
我扮阿旺講野,,話"
咩丫,,
我仲細過你丫*
佢隔離個細路不停笑"
KAI的!!
跟住我地不停推個波,,
好好玩,,
點知俾我發現左個BB囡*
唔出聲架佢~
我好無奈..
之後佢爬左上去,,
我地唔知點救佢落黎..
點知我叫左佢落黎..
佢一跳~
之後對住我笑"
嘩"好得意丫..
之後我地不停同佢玩,,
佢不停爬左上去..
唉*
跟住我地唔同佢玩..
去左第二個波波池玩"
佢又跟過黎,
我不停同個鬼仔玩..
好得閒丫"
簡直好似BABY ANGEL*
我攞住個藍色波波問佢"
WHAT IS IT!?
WHAT IS THE COLOR ?!
佢好隱約講到BLUE..
但講唔到BALL..
我同佢講"
THIS IS A BALL..
.....BALLS*
TI話..
唉~
個鬼仔淨係同YUKI玩*
-口-"我好無奈*
但細路囡攞個波扔鬼B*
鬼B*呆下呆下咁,,
我O晒嘴,,-口-"
KI&TI&I決定唔睬個
細路囡.."
佢又不停想我地理佢..
我地偏偏唔理..
但我有時都忍唔住..
我地就喇..
發現我鞋帶打左死結,,
嗚嗚*
上到TI屋企,,
我&KI偷偷俾番錢佢,,
但次次都俾佢發現..*
唉~~~~~~~
之後搵啤牌,,
好細副-口-"
激死我地,,
玩UNO啦,,
我差D贏..
但次次都有人換牌,,
輸了"
TI'S HOME
個電子琴..
有D呻吟聲-口-"
我地襟DJ模式,,
亂襟拍個琴既時候,,
有啲怪聲,,
好核突,,
BUT KI不停整出嚟..
唉"
TI MADE CHOCOLATE DRINK*
GOOD!!!*
I LOVIN' IT~
臨走個陣時..
TI幫我隻鞋,,
解番個結*
>V<"THZZ*佢丫真係,,XD*
跟住TI送我同KI..
搭MTR,,
見到佢媽咪同家姐,,
好NICE丫佢地*
佢媽咪俾左利是我,,
真係好多謝佢丫*
之後我地好依依不捨咁
SAID GOODBYE喇~*
嗚嗚,,
AND THEN KI&I..
企係車廂度,,
去到欣澳,,
企係對面個細路囡*
好好笑-口-"
佢攞住個玩具,,
之後係度轉佢老豆下面"
仲話"
我要轉你條香腸~
嘩!!
好細過咋喎..
呢D野都識!?
我諗幼稚園咋喎,
佢阿爸話"
嗱!*對面個姐姐笑你喇~
我地好無奈~
我地之後各自返屋企,,
我阿爸整雞翼俾我*
好好味丫,,,
瞓覺既時候,,
阿媽叫我陪佢,,
之後媽&爸&我"
齊齊瞓...
我好唔想到翌日*
因為,,,,,,,,,,,,,,,
阿媽&阿爸走喇..




