A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*05日`-)*

ToPiC`* 100%開心日*

今日12*點幾先起身,,

阿婆又不停嘈,.,.*

救命啊!!!

跟住我食佢住既野XDD*

佢煮番尋日食唔晒既石斑塊"

之後我就開機冇理阿婆..

我俾左D未入落相簿度既相佢,,

佢仲好笑丫..

幫我入晒佢..

我已經話叫佢唔好入,,,

死都唔聽,,,,,,,*

I HATE HER!

跟住大佬見到咁,,

即刻攞佢D獎牌曬,,""

我心諗"

太陽咁曬,,仲要曬命!?

THEN大佬出左去,,

佢話一粒鐘後返..

阿婆睇左獎牌好耐,,"

冇啦啦將百幾個獎牌紮晒一嚿"

0|-|,.,./\/0!!*

我即刻話佢"

你做咩啊!?

佢話紮埋一堆靚D*

跟住我話佢"

你有冇理人感受丫,,

你有冇問過人架!?

你好過份囉,.,."

哥哥返嚟實鬧你!!

跟住佢仲笑笑口話"

華仔邊敢話我架!!!

如果佢要鬧咪鬧囉!!

我話"

你做野可唔可以問左人先!?

算啦..

你咁諗我都冇計"

之後我入番房*

成日顧住自己..

唔理人感受!?

阿婆大晒咩?!

佢唔係好婆婆,,

只係一個唔顧人既,,

自私既婆婆*..

會有人鐘意咩~!?

會有人理佢咩!?

咁自私,,.既人*

唉,..,!!!*

成日話我地唔理佢~

點理佢丫,,

有咩意見就指住人地

話人地意見衰*

咩人嚟架!?

跟住我做ART CORRECTION,,

畫左好耐XDDDDD*

畫到咁上下,,

打俾阿媽落左機未" '

成8*點幾喇!!

佢話佢啱啱落機" '

我話"唔係丫化..

SHE SAID:

我地班機DELATE左..

啱啱落機冇耐咋-口-"

OH..********

NOTHING TO SAID*

跟住我話我要畫埋畫先,,

阿婆又話A又話B OR C*

SHUT UP BABY*

AND THEN 我話唔畫畫住..

落去食先..

佢又話D"..又話E OR F*

OH...-V-"

齊齊去搭LIFT,,

THEN WE SAW MY DAD*

HAPPY..”

跟住阿媽好唔耐煩企係對面馬路"

[I FELT SO HAPPY".,*]

YEAH*I AM FREE”,,*

我好開心咁同MUMMY,,

坐卡位"

佢不停咁講佢地响上海既事..

嘩"..

仲見到雪添*

AND DAD"俾人呃..

>V<"笑死左XDD*

食完後我即刻閃上樓,,

沖澡~

跟住先好笑"

沖下沖下澡..

DAD拍門"

俾婆婆去廁所丫..

佢走喇!?*

嘩"幾HAPI丫..

我即刻冚晒水喉"

攞住毛巾遮住自己*

點知佢又唔入嚟..

" WHEN SHE DIDN'T

ENTER THE TOILET..

THE EARTH WAS DIDN'T

TURN AROUND.."

唉*......

無奈屎禾拉" ',,*

搞到我凍親..

一邊沖澡..

一邊打噴嚏*

`'....唉"""""""""

出返黎阿婆已經閃走左"

/\/\/\/\/\/YEAH*\/\/\/\/\/\/\/

世界和平喇,.,"

地球終於識得轉番啦,.,*

好HAPI~"

呵呵..

MUMMY買左好多野食XDD*

GOOD..

BUT",.,.

MUMMY買左包野..

話可以沖嚟飲

雀巢檸檬茶"

大佬攞住包野冇耐..

地下出煙喎"

我望下-;*

我問大佬"

你搞咩啊!?

佢話,.,鬼知咩*

THEN..

MUMMY大叫..

你拎到包野穿窿啊*

我不停指住大佬笑XDD*

哈哈,,笑死左"

BIBUBIBU*****

BUT TODAY

I THINK ..

100*%HAPPY"!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*04日`-)*

ToPiC`* 婆婆日*第2天”

今日係阿婆日之第2天"

開電視睇得CARTOON"

HATE*!!!!

坦克車打電話黎學整PS"

我咪教佢囉,,

BUT 唔知點解..

佢整唔到,,

當我同佢傾既時候,,

發現阿媽最愛最愛既

水仙同招財樹謝晒,,

好似我個樣咁灰,,

就快死啦*

我好唔開心,,

同坦克車傾下傾下,,

偷偷地喊..

阿婆點極都唔明,,

我叫左佢唔好再整

招財樹..

佢死都話放出去花槽度"

仲話阿媽之前放定,,

都唔知係咪..

依家招財樹&水仙謝晒,,

之後我喊到眼到起晒血絲"

坦克車話佢試過,*

BUT I NEVER TRY IT,!!!!!*

"我認為鏡中是鬼,,

不是我啊!!"

唉...

好辛苦丫..

放過我啦*

我仲細過,,

當我咩都未試過,,

但我再唔係以前咁,,

天真無邪..

但可唔可以放過我丫!?

阿婆*

我係我間房好細聲咁講,.*

跟住阿婆整個蘿蔔糕,,

阿媽不嬲都整得好好味,,

BUT 阿婆佢整到有陣怪味"

我問佢有冇變,..

又話冇喎-口-"

咁我緊係冇野講架啦~

之後KATIE姐姐打俾我*

叫我早啲學琴"

我話:OK!!

10*分鐘食完就黎啦,,

之後我就去琴行既總行坐*

MISS LEE啦,,

KATIE姐姐&一個唔知咩MISS*

傾緊計,,

我0晒嘴"

原來前排MISS LEE間屋,,

有鬼~~~~~~~

話佢地屋企唔知邊個,,

返左黎*

I FELT AFRAID,,

KATIE同另外個MISS..

驚到大叫,,,*

嘩"~~~~

嚇屎禾拉...

之後我地去副行個邊彈琴"

點知掛住同MISS講野,,

都冇點彈,,

THEN有舞獅黎採青"

我好緊張"

我同MISS LEE偷偷望出去,.

嘩"

好型XBBBBBBB*

佢拉左個生菜落黎,,

整到爛晒然後扔落我地度..

OH,,NO*

我即刻閃開"

我心血少丫,,

真係嚇屎我,,-V-"

學完琴我即刻番屋企"

阿婆係度整廚房"

HELP,,!!

佢又逼我食蛋糕,,

我話我識自己照顧自己,,

得架啦*

佢又不停嘈"

SHUT UP啦,,!!-V-"

我好細聲講..*

AND THEN

我食左排朱古力~

又話唔知飽,,

我話"

我冇話要食朱古力食到飽*

WHEN WE ATE DINNER...

佢又話食咩..

我話叫外賣,,

佢又同我爭俾錢"

HELP,,

大佬返嚟俾利是我,,話"

嗱,,

你自己分"分剩俾番我,,*

跟住我見差唔多..

就計下今年利是有幾多錢"

10xx...

多過上年喎..

上年出去拜年多過今年架喎..

-口-"唉..

AND THEN

我DL左PHOTOIMPACT玩下,,

DL左5分19s..

之後我SETUP佢..

安完諗住好HAPI~

BUT開唔到,,

我DL左好多次..

最後個次嗰個係試用版"

HURT***

同埋係度多謝師父"KI~

原本大家都唔識..

BUT佢亂咁襟之下..

整左個字字"

我會遲D POST上黎架啦..

個閃字"

多謝師父"

請受徒女一拜"XDD*

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]