|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*02月*05日`-)*
| ToPiC`* 100%開心日*
|
今日12*點幾先起身,,
阿婆又不停嘈,.,.*
救命啊!!!
跟住我食佢住既野XDD*
佢煮番尋日食唔晒既石斑塊"
之後我就開機冇理阿婆..
我俾左D未入落相簿度既相佢,,
佢仲好笑丫..
幫我入晒佢..
我已經話叫佢唔好入,,,
死都唔聽,,,,,,,*
I HATE HER!
跟住大佬見到咁,,
即刻攞佢D獎牌曬,,""
我心諗"
太陽咁曬,,仲要曬命!?
THEN大佬出左去,,
佢話一粒鐘後返..
阿婆睇左獎牌好耐,,"
冇啦啦將百幾個獎牌紮晒一嚿"
0|-|,.,./\/0!!*
我即刻話佢"
你做咩啊!?
佢話紮埋一堆靚D*
跟住我話佢"
你有冇理人感受丫,,
你有冇問過人架!?
你好過份囉,.,."
哥哥返嚟實鬧你!!
跟住佢仲笑笑口話"
華仔邊敢話我架!!!
如果佢要鬧咪鬧囉!!
我話"
你做野可唔可以問左人先!?
算啦..
你咁諗我都冇計"
之後我入番房*
成日顧住自己..
唔理人感受!?
阿婆大晒咩?!
佢唔係好婆婆,,
只係一個唔顧人既,,
自私既婆婆*..
會有人鐘意咩~!?
會有人理佢咩!?
咁自私,,.既人*
唉,..,!!!*
成日話我地唔理佢~
點理佢丫,,
有咩意見就指住人地
話人地意見衰*
咩人嚟架!?
跟住我做ART CORRECTION,,
畫左好耐XDDDDD*
畫到咁上下,,
打俾阿媽落左機未" '
成8*點幾喇!!
佢話佢啱啱落機" '
我話"唔係丫化..
SHE SAID:
我地班機DELATE左..
啱啱落機冇耐咋-口-"
OH..********
NOTHING TO SAID*
跟住我話我要畫埋畫先,,
阿婆又話A又話B OR C*
SHUT UP BABY*
AND THEN 我話唔畫畫住..
落去食先..
佢又話D"..又話E OR F*
OH...-V-"
齊齊去搭LIFT,,
THEN WE SAW MY DAD*
HAPPY..”
跟住阿媽好唔耐煩企係對面馬路"
[I FELT SO HAPPY".,*]
YEAH*I AM FREE”,,*
我好開心咁同MUMMY,,
坐卡位"
佢不停咁講佢地响上海既事..
嘩"..
仲見到雪添*
AND DAD"俾人呃..
>V<"笑死左XDD*
食完後我即刻閃上樓,,
沖澡~
跟住先好笑"
沖下沖下澡..
DAD拍門"
俾婆婆去廁所丫..
佢走喇!?*
嘩"幾HAPI丫..
我即刻冚晒水喉"
攞住毛巾遮住自己*
點知佢又唔入嚟..
" WHEN SHE DIDN'T
ENTER THE TOILET..
THE EARTH WAS DIDN'T
TURN AROUND.."
唉*......
無奈屎禾拉" ',,*
搞到我凍親..
一邊沖澡..
一邊打噴嚏*
`'....唉"""""""""
出返黎阿婆已經閃走左"
/\/\/\/\/\/YEAH*\/\/\/\/\/\/\/
世界和平喇,.,"
地球終於識得轉番啦,.,*
好HAPI~"
呵呵..
MUMMY買左好多野食XDD*
GOOD..
BUT",.,.
MUMMY買左包野..
話可以沖嚟飲
雀巢檸檬茶"
大佬攞住包野冇耐..
地下出煙喎"
我望下-;*
我問大佬"
你搞咩啊!?
佢話,.,鬼知咩*
THEN..
MUMMY大叫..
你拎到包野穿窿啊*
我不停指住大佬笑XDD*
哈哈,,笑死左"
BIBUBIBU*****
BUT TODAY
I THINK ..
100*%HAPPY"!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*04日`-)*
| ToPiC`* 婆婆日*第2天”
|
今日係阿婆日之第2天"
開電視睇得CARTOON"
HATE*!!!!
坦克車打電話黎學整PS"
我咪教佢囉,,
BUT 唔知點解..
佢整唔到,,
當我同佢傾既時候,,
發現阿媽最愛最愛既
水仙同招財樹謝晒,,
好似我個樣咁灰,,
就快死啦*
我好唔開心,,
同坦克車傾下傾下,,
偷偷地喊..
阿婆點極都唔明,,
我叫左佢唔好再整
招財樹..
佢死都話放出去花槽度"
仲話阿媽之前放定,,
都唔知係咪..
依家招財樹&水仙謝晒,,
之後我喊到眼到起晒血絲"
坦克車話佢試過,*
BUT I NEVER TRY IT,!!!!!*
"我認為鏡中是鬼,,
不是我啊!!"
唉...
好辛苦丫..
放過我啦*
我仲細過,,
當我咩都未試過,,
但我再唔係以前咁,,
天真無邪..
但可唔可以放過我丫!?
阿婆*
我係我間房好細聲咁講,.*
跟住阿婆整個蘿蔔糕,,
阿媽不嬲都整得好好味,,
BUT 阿婆佢整到有陣怪味"
我問佢有冇變,..
又話冇喎-口-"
咁我緊係冇野講架啦~
之後KATIE姐姐打俾我*
叫我早啲學琴"
我話:OK!!
10*分鐘食完就黎啦,,
之後我就去琴行既總行坐*
MISS LEE啦,,
KATIE姐姐&一個唔知咩MISS*
傾緊計,,
我0晒嘴"
原來前排MISS LEE間屋,,
有鬼~~~~~~~
話佢地屋企唔知邊個,,
返左黎*
I FELT AFRAID,,
KATIE同另外個MISS..
驚到大叫,,,*
嘩"~~~~
嚇屎禾拉...
之後我地去副行個邊彈琴"
點知掛住同MISS講野,,
都冇點彈,,
THEN有舞獅黎採青"
我好緊張"
我同MISS LEE偷偷望出去,.
嘩"
好型XBBBBBBB*
佢拉左個生菜落黎,,
整到爛晒然後扔落我地度..
OH,,NO*
我即刻閃開"
我心血少丫,,
真係嚇屎我,,-V-"
學完琴我即刻番屋企"
阿婆係度整廚房"
HELP,,!!
佢又逼我食蛋糕,,
我話我識自己照顧自己,,
得架啦*
佢又不停嘈"
SHUT UP啦,,!!-V-"
我好細聲講..*
AND THEN
我食左排朱古力~
又話唔知飽,,
我話"
我冇話要食朱古力食到飽*
WHEN WE ATE DINNER...
佢又話食咩..
我話叫外賣,,
佢又同我爭俾錢"
HELP,,
大佬返嚟俾利是我,,話"
嗱,,
你自己分"分剩俾番我,,*
跟住我見差唔多..
就計下今年利是有幾多錢"
10xx...
多過上年喎..
上年出去拜年多過今年架喎..
-口-"唉..
AND THEN
我DL左PHOTOIMPACT玩下,,
DL左5分19s..
之後我SETUP佢..
安完諗住好HAPI~
BUT開唔到,,
我DL左好多次..
最後個次嗰個係試用版"
HURT***
同埋係度多謝師父"KI~
原本大家都唔識..
BUT佢亂咁襟之下..
整左個字字"
我會遲D POST上黎架啦..
個閃字"
多謝師父"
請受徒女一拜"XDD*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 149 | »
| |