|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*02月*25日`-)*
| ToPiC`* [`'`'..BORING DAY*..]
|
今日簡至係一生人最悶既一日,,
學琴,,做功課......*
阿爸放假丫,,SO食飯同佢一齊食>V<"
11點*幾,,黃志DOG",,蕭琳打黎,,
我阿哥鬧佢地咁夜打黎-V-"
我地傾左好耐,,笑死****
好期待翌日去科學館XDD*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*24日`-)*
| ToPiC`* [學業為重丫*..]
|
我終於清醒啦,,我唔應該繼續傻落去,,**
唔應該再係咁等落去,,咁等落去都唔係好方法,,
返學還返學,,唔好理佢!!*將學業放係第一..." '
今日CLASS TEACHER'2S PERIOD TIME呢,,
要再投票喎,,冇啦啦有個我名-V-"...体諒與關懷*
TOMMY仔問我想唔想做,,我話"唔想..
SO佢投左孔宝吉,,AND THEN..
体諒與關懷*....孔宝吉"
AND THEN下個投票項目,,後選名單**
鄧焯華,,孔宝吉*
我問TOMMY仔,,投邊個好丫!?我唔知投邊個..,.,*
佢話"鄧焯華囉..
我心諗,,吓"我怕人地誤會喎..
BUT頭先已經投左孔宝吉啦,,唔通仲佢投咩?!?!?!
SO逼不得已先簡ET*
中史堂好留心咁聽書,,要努力讀好中史丫" '..*
MATHS堂,,阿SIR有返喎-V-"...
EPA*呂SIR好惡丫,,!!
仲要記冇去留堂既人名"..珊珊仲係其中之一!!!*
>V<"..好容易就過左英文,,中文堂*
LUNCH又去個間野食,,
食左嗰個森林汁石斑紅腸飯"..
森林汁原來係茄汁>V<"
食完經過M記*見到OLD TAIL2000*先生..
袁學正-V-"..我經過佢隔離佢都唔認得我" '..
我係咁指住佢笑,,佢啤住我,
BUT 我諗佢都唔認得我架啦*
ART堂,,我地企係出面等MISS FOK好耐,,
跟住睇番上次整既野,,質感既作品]*
入面裂得好勁>V<"..
跟住上4o6*室同梁彭SIR傾跨科,,
好無奈>V<"
跟住放學唔見晒珊*琳*倩,,
諗住自己放學.,,點知見到黎思琦,,
佢話同我一齊放學,,
我地一齊走啦,,一路傾,,
都唔知傾咩,,都幾HAPI~*
點知撞到MISS NG&MISS LAU*
2個*都係思琦個班主任,,
SO佢行去前面同佢地打招呼,,
AND THEN行到綠楊冇耐,,就唔見佢地*
原本同我地齊齊入綠楊,,家陣就唔見左>V<"
唉..
上到邨巴坐冇耐,,
有個婆婆企係我隔離話" '
好遠丫,,!!唔想行...
我仲見到佢企我隔離,,
睇黎想坐我隔離個位,,
點知我坐埋去,,佢就話"..
妹妹,,你真係好人,,!!
冇話讓位俾佢丫,,算啦*
之後一邊諗住佢,,
我諗我唔可以再係因為佢而影響我情緒*
但我會一直等,,
等到我忘記佢既日子,,
諗到呢度,,我已經返到屋企,,
THEN執房,,執到咁上下就開機,,
食飯*
之後去返我個畫板睇番以前D畫,,
見到佢留既言,,無奈囉**
仲見到佢留左個網址,,得閒得滯..
去左個網..
有佢以前寫落既故仔,,
主角緊係佢啦,,>V<"
笑死我..
LOVE*..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 149 | »
| |