A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*25日`-)*

ToPiC`* [`'`'..BORING DAY*..]

今日簡至係一生人最悶既一日,,

學琴,,做功課......*

阿爸放假丫,,SO食飯同佢一齊食>V<"

11點*幾,,黃志DOG",,蕭琳打黎,,

我阿哥鬧佢地咁夜打黎-V-"

我地傾左好耐,,笑死****

好期待翌日去科學館XDD*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*24日`-)*

ToPiC`* [學業為重丫*..]

我終於清醒啦,,我唔應該繼續傻落去,,**

唔應該再係咁等落去,,咁等落去都唔係好方法,,

返學還返學,,唔好理佢!!*將學業放係第一..." '

今日CLASS TEACHER'2S PERIOD TIME呢,,

要再投票喎,,冇啦啦有個我名-V-"...体諒與關懷*

TOMMY仔問我想唔想做,,我話"唔想..

SO佢投左孔宝吉,,AND THEN..

体諒與關懷*....孔宝吉"

AND THEN下個投票項目,,後選名單**

鄧焯華,,孔宝吉*

我問TOMMY仔,,投邊個好丫!?我唔知投邊個..,.,*

佢話"鄧焯華囉..

我心諗,,吓"我怕人地誤會喎..

BUT頭先已經投左孔宝吉啦,,唔通仲佢投咩?!?!?!

SO逼不得已先簡ET*

中史堂好留心咁聽書,,要努力讀好中史丫" '..*

MATHS堂,,阿SIR有返喎-V-"...

EPA*呂SIR好惡丫,,!!

仲要記冇去留堂既人名"..珊珊仲係其中之一!!!*

>V<"..好容易就過左英文,,中文堂*

LUNCH又去個間野食,,

食左嗰個森林汁石斑紅腸飯"..

森林汁原來係茄汁>V<"

食完經過M記*見到OLD TAIL2000*先生..

袁學正-V-"..我經過佢隔離佢都唔認得我" '..

我係咁指住佢笑,,佢啤住我,

BUT 我諗佢都唔認得我架啦*

ART堂,,我地企係出面等MISS FOK好耐,,

跟住睇番上次整既野,,質感既作品]*

入面裂得好勁>V<"..

跟住上4o6*室同梁彭SIR傾跨科,,

好無奈>V<"

跟住放學唔見晒珊*琳*倩,,

諗住自己放學.,,點知見到黎思琦,,

佢話同我一齊放學,,

我地一齊走啦,,一路傾,,

都唔知傾咩,,都幾HAPI~*

點知撞到MISS NG&MISS LAU*

2個*都係思琦個班主任,,

SO佢行去前面同佢地打招呼,,

AND THEN行到綠楊冇耐,,就唔見佢地*

原本同我地齊齊入綠楊,,家陣就唔見左>V<"

唉..

上到邨巴坐冇耐,,

有個婆婆企係我隔離話" '

好遠丫,,!!唔想行...

我仲見到佢企我隔離,,

睇黎想坐我隔離個位,,

點知我坐埋去,,佢就話"..

妹妹,,你真係好人,,!!

冇話讓位俾佢丫,,算啦*

之後一邊諗住佢,,

我諗我唔可以再係因為佢而影響我情緒*

但我會一直等,,

等到我忘記佢既日子,,

諗到呢度,,我已經返到屋企,,

THEN執房,,執到咁上下就開機,,

食飯*

之後去返我個畫板睇番以前D畫,,

見到佢留既言,,無奈囉**

仲見到佢留左個網址,,得閒得滯..

去左個網..

有佢以前寫落既故仔,,

主角緊係佢啦,,>V<"

笑死我..

LOVE*..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]