A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*11日`-)*

ToPiC`* [`'`',,PARENT'S DAY*..]

今日起身搭車到全完堂個邊

攞啲紙去回收,,有錢個隻>V<"

之後行去搭車上學校,,

等左好耐,,XDDDDDDDD*

我前面個姐姐係仁社,,BUT...

唔記得佢個名啦>口<"~

AND THEN望下望下,,見到婆婆WING*

嘻嘻..

但冇得同佢同架車-V-"..

去到校口,,死人小丸子係門口,,

問我阿媽有冇張家長名貼*

我大叫,,OH!死..冇喎-口-"

個小丸子講左好多次,,

哦~唔緊要,,唔緊要,,!!!

去個邊寫番張"XDD*

我係咁話阿媽,,

你又唔提我!!!

小丸子又話唔緊要,,

都唔係同佢講*

阿媽冇啦啦啤一啤我"

NOTHING TO SAY!*

上到1樓阿媽不停話要去TOILET"

去到103*室門口,,見到YUKI,WINNIE,EVA"

佢地問我阿媽係邊,,"

我話係TOILET****

之後我同阿媽有啲口角*-V-"

又話我A..又話我B*XABC!!!

NEXT..

I SAW蕭曉A>V<**

我地齊齊睇"我的心聲"..

我不停笑黃狗媽媽個張"..

佢張野寫,,

17/1和師兄師姐去旅行,,-口-"

完..............*

笑死我地,,

跟住黎慧珊個張好怪,,,

又話今次冇時間溫書,,

又話盡左努力考到咁差,,

冇時間溫書,,邊會考得好架!?!?*

AND THEN 我入去見MISS CHAN,,

佢話我考中等,,全班都係-*..

全班12*..

全級中間,,但冇名次-V-"

嗚嗚..BIBUBIBU****

之後返屋企,,

3點幾出門口,,學琴XABC*

我同MISS講我考得好差,,

佢叫我上到中學,,

唔好全級比,,要係全班比,,

要比上次進步就得-口-"

我之後彈練左既歌,,

好差好差*

比隔離房仲差,,

考到咁差仲有咩面見啲親戚!?*

唔知佢考成點呢!?..

尋日荃官係我地後面

個PLAYGROUND搞陸運會,,

都唔見佢................

係咁諗佢添>V<"....

點知啱啱企係個安全島,,

見到架302*

我即刻跑過去,,,

跑到去,,

諗住轉身上車..

開走左-V-"

今日都唔知喊左幾多次>口<"

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*10日`-)*

ToPiC`* ***新新新書***,,豬*

今日F.A.講咩壓力,,

我有成17*分,.,"

即係都有壓力既>V<"

-V-"我點會冇丫,.,.,***

`之後我先發現,,

今日中文廣泛閱讀還書丫*

OH~" '...

好彩係隔離組個何SIR*啫,,

如果唔係實記名啦___*

上英文堂又俾個鄧焯E話*

我蠢-v-"..*

唓!!平均分高我0.6*啫,,

洗咪咁驕傲啊!!**

之後同黃狗媽媽,,蕭曉A,,珊珊*

去HALL既書展買書,,>V<"

我買左鄭梓靈既"...

*一毫米的悸動,,海不再藍*

我諗住遲啲買晒佢既書架啦>口<*

*****YA!!*****

之後上LP堂又落HALL*

打算再買多一本,,

遲啲再買先>V<"

依家有梓靈既作品4本*

上MUSIC堂有啲想瞓覺,,*

食飯,,食樂斯****

我地坐嗰個位係風口位" '

吹到我啲頭髮,,嚇人的***

我同黃狗媽媽鬥推大家去風口位*

嘻嘻嘻嘻****笑死,.,.,.," '

MATHEMATICS**堂..

我好努力咁做張WORKSHEET,,

但仲有少少唔識" ' '' '' '..

唉""""""""""""

中史堂依家好努力咁去聽書"

希望返到屋企唔會忘記晒****

放學我同珊*A琳,,黃狗媽媽講::

前面個幾個男仔點解有啲怪既?!

我諗係F.2黎睇,,咁既高度都OK啦,,

但佢地同我講,,個3個人*F.1*咋..

中間嗰個仲係E.T.~~~~

我話*係咩,,睇唔出喎!!!>W<"

點知去到7仔又見到佢地,,

我地買左思想冰個杯,,"

但冇去斟,,因為E.T.班人係度*

唉,.,.,*但點知冇思想冰斟,,

佢話可能冇晒,," '

THEN我同珊珊SHARED 杯汽水*

返屋企LU~~~~

聽收音機,,

903*萬世巨 星*I LOVE U BOY'Z

有話女仔叫小倩,,所以打俾黃狗媽媽*

叫佢開收音機已經太遲喇,,

啱啱做完廣播劇個PART***

之後瞓覺LU~~~~5點幾*

瞓到8點9.." ' >口<"

差唔多9點先食飯**

到左10點幾左右..

我就同KI傾MSN"

THEN 佢ADD左綾入嚟*

傾下傾下***

唔知點解少左個,,

原來KI*離開左對話"

我同綾都唔知咩事,,

冇耐KI ADD番我地..

-V-"無奈,.,..,.,.*****

之後同KI傾..

我話以後可能唔同佢

一起傾電話,,傾MSN**

~佢好似好唔HAPI咁**

NEXT I SAID TO HER..

我今日搭邨巴" '..

聽收音機話依家啲青少年"

仲有部分沈迷係電腦,,

I SAID" ..

我怕我太沈迷**

SO WE SET UP RULES"

HOW TO STOP TO

PLAY THE COMPUTER*

我地竟然傾到幾HAPI下..

希望翌日派成績唔好考得太差啦*

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]