|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*02月*11日`-)*
| ToPiC`* [`'`',,PARENT'S DAY*..]
|
今日起身搭車到全完堂個邊
攞啲紙去回收,,有錢個隻>V<"
之後行去搭車上學校,,
等左好耐,,XDDDDDDDD*
我前面個姐姐係仁社,,BUT...
唔記得佢個名啦>口<"~
AND THEN望下望下,,見到婆婆WING*
嘻嘻..
但冇得同佢同架車-V-"..
去到校口,,死人小丸子係門口,,
問我阿媽有冇張家長名貼*
我大叫,,OH!死..冇喎-口-"
個小丸子講左好多次,,
哦~唔緊要,,唔緊要,,!!!
去個邊寫番張"XDD*
我係咁話阿媽,,
你又唔提我!!!
小丸子又話唔緊要,,
都唔係同佢講*
阿媽冇啦啦啤一啤我"
NOTHING TO SAY!*
上到1樓阿媽不停話要去TOILET"
去到103*室門口,,見到YUKI,WINNIE,EVA"
佢地問我阿媽係邊,,"
我話係TOILET****
之後我同阿媽有啲口角*-V-"
又話我A..又話我B*XABC!!!
NEXT..
I SAW蕭曉A>V<**
我地齊齊睇"我的心聲"..
我不停笑黃狗媽媽個張"..
佢張野寫,,
17/1和師兄師姐去旅行,,-口-"
完..............*
笑死我地,,
跟住黎慧珊個張好怪,,,
又話今次冇時間溫書,,
又話盡左努力考到咁差,,
冇時間溫書,,邊會考得好架!?!?*
AND THEN 我入去見MISS CHAN,,
佢話我考中等,,全班都係-*..
全班12*..
全級中間,,但冇名次-V-"
嗚嗚..BIBUBIBU****
之後返屋企,,
3點幾出門口,,學琴XABC*
我同MISS講我考得好差,,
佢叫我上到中學,,
唔好全級比,,要係全班比,,
要比上次進步就得-口-"
我之後彈練左既歌,,
好差好差*
比隔離房仲差,,
考到咁差仲有咩面見啲親戚!?*
唔知佢考成點呢!?..
尋日荃官係我地後面
個PLAYGROUND搞陸運會,,
都唔見佢................
係咁諗佢添>V<"....
點知啱啱企係個安全島,,
見到架302*
我即刻跑過去,,,
跑到去,,
諗住轉身上車..
開走左-V-"
今日都唔知喊左幾多次>口<"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*10日`-)*
| ToPiC`* ***新新新書***,,豬*
|
今日F.A.講咩壓力,,
我有成17*分,.,"
即係都有壓力既>V<"
-V-"我點會冇丫,.,.,***
`之後我先發現,,
今日中文廣泛閱讀還書丫*
OH~" '...
好彩係隔離組個何SIR*啫,,
如果唔係實記名啦___*
上英文堂又俾個鄧焯E話*
我蠢-v-"..*
唓!!平均分高我0.6*啫,,
洗咪咁驕傲啊!!**
之後同黃狗媽媽,,蕭曉A,,珊珊*
去HALL既書展買書,,>V<"
我買左鄭梓靈既"...
*一毫米的悸動,,海不再藍*
我諗住遲啲買晒佢既書架啦>口<*
*****YA!!*****
之後上LP堂又落HALL*
打算再買多一本,,
遲啲再買先>V<"
依家有梓靈既作品4本*
上MUSIC堂有啲想瞓覺,,*
食飯,,食樂斯****
我地坐嗰個位係風口位" '
吹到我啲頭髮,,嚇人的***
我同黃狗媽媽鬥推大家去風口位*
嘻嘻嘻嘻****笑死,.,.,.," '
MATHEMATICS**堂..
我好努力咁做張WORKSHEET,,
但仲有少少唔識" ' '' '' '..
唉""""""""""""
中史堂依家好努力咁去聽書"
希望返到屋企唔會忘記晒****
放學我同珊*A琳,,黃狗媽媽講::
前面個幾個男仔點解有啲怪既?!
我諗係F.2黎睇,,咁既高度都OK啦,,
但佢地同我講,,個3個人*F.1*咋..
中間嗰個仲係E.T.~~~~
我話*係咩,,睇唔出喎!!!>W<"
點知去到7仔又見到佢地,,
我地買左思想冰個杯,,"
但冇去斟,,因為E.T.班人係度*
唉,.,.,*但點知冇思想冰斟,,
佢話可能冇晒,," '
THEN我同珊珊SHARED 杯汽水*
返屋企LU~~~~
聽收音機,,
903*萬世巨 星*I LOVE U BOY'Z
有話女仔叫小倩,,所以打俾黃狗媽媽*
叫佢開收音機已經太遲喇,,
啱啱做完廣播劇個PART***
之後瞓覺LU~~~~5點幾*
瞓到8點9.." ' >口<"
差唔多9點先食飯**
到左10點幾左右..
我就同KI傾MSN"
THEN 佢ADD左綾入嚟*
傾下傾下***
唔知點解少左個,,
原來KI*離開左對話"
我同綾都唔知咩事,,
冇耐KI ADD番我地..
-V-"無奈,.,..,.,.*****
之後同KI傾..
我話以後可能唔同佢
一起傾電話,,傾MSN**
~佢好似好唔HAPI咁**
NEXT I SAID TO HER..
我今日搭邨巴" '..
聽收音機話依家啲青少年"
仲有部分沈迷係電腦,,
I SAID" ..
我怕我太沈迷**
SO WE SET UP RULES"
HOW TO STOP TO
PLAY THE COMPUTER*
我地竟然傾到幾HAPI下..
希望翌日派成績唔好考得太差啦*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 149 | »
| |