今日上英文堂嚇死我,,>V<"
要默書,,雖然我有溫,,,,
但唔知點解好驚XABC*,,"
但MISS KO話下堂先默!!
YEAH***
電腦堂,,我咪同阿SIR鬥囉!!
我問阿SIR可唔可以上網搵圖片*
佢叫我去我的電腦個D喎,,"
我話"..唔要丫!!*好核突**
之後阿SIR先俾>V<"..
跟住MATHEMATICS*
阿SIR講書講到發嬲嬲啦*
笑死>V<"..
英文堂有怪聲,,
雖然我地聽得出係手提電話D聲*
但係點解婆婆WING個邊都聽到?
我地中文堂都有個D"BIBI..."響,,
搞到何SIR不停"抄"人書包,,
連珊珊既書包"抄"埋" '...
我大叫,,吓" '...
嗰個彭32話我同MILK"21有野*
話我唔捨得俾阿SIR"抄"
痴線啦*
我係唔想阿SIR"抄"珊珊書包咋~
食飯去左間新野食,,
唔知叫百咩喇-V-"
23+2*蚊,,BUT同黃狗媽媽SHARE,,
所以俾11.5+2"..
+2???*
哦,,我叫左個汽水丫嘛@V@"
上P.E.堂打籃球,,
我唔太鐘意打籃球,,
打下打下出面D男人[唔知邊度黎]"
係咁望住我地D女仔笑,,
好淫丫..
之後MISS NG話玩班際1C1D*
既籃球比賽,,,-V-***
痴線啦"""""""""""""""""
之後我望一望佢,,
佢就指住我,,要我出黎打'"
真係好想寸佢"
[我識游水唔識打波架喎!]*
因為佢認得我係SWIMMING TEAM
我真係想咁講,,
打下打下,,我同珊珊都覺得...
我地冇打過" ...
點知有人喊喎>V<"..1D的*
我緊係問佢咩事啦,,
佢唔答我,,一路喊,,1D的**
我又唔知咩事,,
MISS NG問佢,,
佢話咩個波整到佢,,
又話眼鏡爛-口-"
吓!??!?!?!?!*****
我頭先問候佢既時候,,
見到副眼鏡完整無缺架喎*
[因為頭先我以為佢眼鏡既鏡片,,
整到副眼鏡,,BUT無***]
真係勁丫佢,,!!!
點知我FIN下FIN下手,,
我隻右手手指尾好痛丫,,
"爆"一聲...
何詩穎整下我隻手指,,
冇知覺架>V<"..
嗚嗚,,
當有知覺既時候,,
好痛丫.V."
點知俾蕭曉A*話我隻手指,,
係植物手指,,
哈哈*
我得閒要同佢做物理治療~"
但..
依家都好痛,,
依家係夜晚囉,,
嗚嗚*
頭先同阿媽講我隻手指,,
變左植物手指,,
佢話"..抵死丫,,!!*
唔幫阿媽攞野"
因為佢啱啱入門口,,
唔~
係時候瞓LU~~
BIBUBIBUBIBU~~~*
拜BIBIBIBIBIBIBI>V<"


