A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*13日`-)*

ToPiC`* [-V-"植物手指**..]

今日上英文堂嚇死我,,>V<"

要默書,,雖然我有溫,,,,

但唔知點解好驚XABC*,,"

但MISS KO話下堂先默!!

YEAH***

電腦堂,,我咪同阿SIR鬥囉!!

我問阿SIR可唔可以上網搵圖片*

佢叫我去我的電腦個D喎,,"

我話"..唔要丫!!*好核突**

之後阿SIR先俾>V<"..

跟住MATHEMATICS*

阿SIR講書講到發嬲嬲啦*

笑死>V<"..

英文堂有怪聲,,

雖然我地聽得出係手提電話D聲*

但係點解婆婆WING個邊都聽到?

我地中文堂都有個D"BIBI..."響,,

搞到何SIR不停"抄"人書包,,

連珊珊既書包"抄"埋" '...

我大叫,,吓" '...

嗰個彭32話我同MILK"21有野*

話我唔捨得俾阿SIR"抄"

痴線啦*

我係唔想阿SIR"抄"珊珊書包咋~

食飯去左間新野食,,

唔知叫百咩喇-V-"

23+2*蚊,,BUT同黃狗媽媽SHARE,,

所以俾11.5+2"..

+2???*

哦,,我叫左個汽水丫嘛@V@"

上P.E.堂打籃球,,

我唔太鐘意打籃球,,

打下打下出面D男人[唔知邊度黎]"

係咁望住我地D女仔笑,,

好淫丫..

之後MISS NG話玩班際1C1D*

既籃球比賽,,,-V-***

痴線啦"""""""""""""""""

之後我望一望佢,,

佢就指住我,,要我出黎打'"

真係好想寸佢"

[我識游水唔識打波架喎!]*

因為佢認得我係SWIMMING TEAM

我真係想咁講,,

打下打下,,我同珊珊都覺得...

我地冇打過" ...

點知有人喊喎>V<"..1D的*

我緊係問佢咩事啦,,

佢唔答我,,一路喊,,1D的**

我又唔知咩事,,

MISS NG問佢,,

佢話咩個波整到佢,,

又話眼鏡爛-口-"

吓!??!?!?!?!*****

我頭先問候佢既時候,,

見到副眼鏡完整無缺架喎*

[因為頭先我以為佢眼鏡既鏡片,,

整到副眼鏡,,BUT無***]

真係勁丫佢,,!!!

點知我FIN下FIN下手,,

我隻右手手指尾好痛丫,,

"爆"一聲...

何詩穎整下我隻手指,,

冇知覺架>V<"..

嗚嗚,,

當有知覺既時候,,

好痛丫.V."

點知俾蕭曉A*話我隻手指,,

係植物手指,,

哈哈*

我得閒要同佢做物理治療~"

但..

依家都好痛,,

依家係夜晚囉,,

嗚嗚*

頭先同阿媽講我隻手指,,

變左植物手指,,

佢話"..抵死丫,,!!*

唔幫阿媽攞野"

因為佢啱啱入門口,,

唔~

係時候瞓LU~~

BIBUBIBUBIBU~~~*

拜BIBIBIBIBIBIBI>V<"

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*12日`-)*

ToPiC`* NOTHING TO SAY**

今日真係冇得寫日記丫,,>V<"

今日又冇啲開心既野,,

唔開心既野發生..-V-"

有既,,

同阿爸冇啦啦嗌交,,

之後我同佢,,

NOTHING TO SAY-*..

NONONONONO..

LA~

冇晒野講,,>V<"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]