A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*07日`-)*

ToPiC`* ***笑笑笑***

今日好鬼悶丫..

第一堂已經係中史喇!?*

唉" '..

留心聽書..

返到去就咩都唔記得晒"

之後數學堂不停亂諗野..

究竟我個心飛左去邊!?*

上EPA特別緊張..

都唔知點解>V<"

可能驚DICTATION掛..

明明默左個段野...

之後唔知邊個話仲有VOCABULARY~

搞到我神經緊張XABC*

呂SIR攞左我本簿丫..

我一早就默完本野,."

佢即刻攞黎睇..

之後又唔知UP乜..

又問本簿邊個,,,

我即刻舉手-口-"..

無奈.....................*

THEN

我到左小息同RAIN&珊傾計..

無奈屎禾拉>口<"..

上英文堂,,

蕭曉A係書度搵到勁多好笑野俾我*

哈哈..

我又搵番俾佢"

黃志DOG..

係咁望住我喎..

搞到我勁想笑.."

愛愛愛愛笑的我xXDD*

AND THEN我上中文堂,,

同思穎姐傾左幾句..

之後落堂蕭曉A"話..

中文書個課古代英雄石像,,

好淫賤XABCDEFG""""

我不停笑**笑到我好辛苦..

之後又嘈食咩飯,,"

最後終於去番樂斯食..

我食白汁雞皇飯"

食飯個陣珊珊&蕭曉A係我對面..

我隔離緊係嗰個痴線黃色狗啦,,*

我地望住佢....

足足笑左好耐" '..

佢個樣笑死我地,,呆呆的小狗*

之後佢問珊珊有冇廁紙.," '

珊話冇>V<"

之後見到WING&YUKI係M記"

狗仔不停拍玻璃問佢地..

有冇廁紙"...........

我地不停做口形話...

俾張用過既佢,.,.,.>口<"

佢地好似唔明咁..XDD*

笑死我啦..

返到學校又笑,,上到課室又笑"

YUKI話我係咁笑..

真係好好好好好笑丫嘛..

YA..

上我最HATE*的ART"

俾佢睇改正,,"

掂左啊"YEAH*HURRAY!!

BUT黃小狗唔得,.,"

又唔知點解得番..

走人返屋企前,,

緊係去7仔逛逛啦..

見到YUKI,,WINNIE,,EVA*

THEN我返屋企做功課LU...

HOPE ALL OF YOU..

HAPPY IN ALL DAYS*

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*06日`-)*

ToPiC`* CML!T**AAA”

今日有

CENTRAL MARKS CHECKING*

好驚驚丫"

AND THEN...

我SHARED我係婆婆日既野俾

怡同YUKI*

我好無奈丫..

跟住我地同WINNIE

講帶咩玩具..*

我帶左...

水精靈&鎖匙扣一個"

上到IS ROOM"

派成績啦..

O|-|~/\/O"

平均分得66.1*

無奈" '..

唉*

我心諗"我幾時有科攞A*架!?

有人問MR. IP嗰個C係咩嚟..

COMPUTER....嚟架-口-"

吓..COMPUTER攞A咩我!?*

好HAPPY喎..>V<"

MR. IP話咁多人肥左CMLIT..

我冇理,,

不停同珊珊SHARED D分數"

跟住無啦啦聽到MR.IP話"

曾皓妍同學COMPUTER攞A喎..

我嚇一嚇,,,!!?!?!?!*

&#@$&#$&#$&(#@#^&@$"...

嚇屎禾咩..-口-"

佢話叫人拍手喎..

雖然有人拍..

BUT 唔知邊個話"

我成日打機-口-"

大佬啊!!!

邊有打機架我!?

真可笑”,,*

我會打機咩!?

上中文堂,,

個個靜晒咁..

20*個人都冇出聲咁..

阿SIR就自己冇啦啦笑,,*

最慘我坐係36*隔離,."

煩到死*

上數學堂有D悶*

上HISTORY話"

要寫D唔知咩野..

BUT我係張工作紙畫左好多野,,

唉" 'OH!NO~~

上ERS堂..

隔離個鄧焯E好煩"

明明我同蕭曉A*黃志D

傾緊計架嘛..

又冇啦啦插嘴"

都唔關佢事既!?

我不停笑黃志D*..

笑死我啦,.,."

之後我同黃志D講*

我本ERS書封面係咪好靚..

佢話唔係,,-口-"

我打開左一頁..

女主角俾男主角攬住,,"

點知鄧焯E話"

嘩!!!

點知成班望住我...

本ERS書*

MISS KO即刻問咩事-口-"

冇野好講..

即刻還左佢XDD*

落左堂後,,,

24*號話"

估唔到你係D咁既人喎..

34號又笑喎..

蕭曉A*又笑..

個個都笑我既!?

嗚嗚*

我俾個封面呃左啫..

係咪咁笑我啊..

HURT "

之後食飯嘈左好耐..

都唔知食咩好"

最後又去陸小鳳" '

叫左碟炒麵*

加埋可樂"

16*蚊喎-口-"

是但啦...

上GEOGRAPHY..

好好好好想瞓XDD*

上英文堂又無奈到死"

我冇啦啦要同個條叉叉"

ET一齊讀個段野"P.5*

WHAT MATTER丫!?

-口-"HATE...HATE*

放學搵MISS霍,,

俾佢睇改正,,

又話翌日先俾分*

運吉架!?!?

之後同珊珊行去7仔..

見到狗屎XBBBBB*

THEN見到..

蕭曉A*黃志D"

買左思樂冰"

THEN 返屋企..

做功課"

畫畫...HISTORY"

畫靚靚佢先>V<*

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]