|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*02月*07日`-)*
| ToPiC`* ***笑笑笑***
|
今日好鬼悶丫..
第一堂已經係中史喇!?*
唉" '..
留心聽書..
返到去就咩都唔記得晒"
之後數學堂不停亂諗野..
究竟我個心飛左去邊!?*
上EPA特別緊張..
都唔知點解>V<"
可能驚DICTATION掛..
明明默左個段野...
之後唔知邊個話仲有VOCABULARY~
搞到我神經緊張XABC*
呂SIR攞左我本簿丫..
我一早就默完本野,."
佢即刻攞黎睇..
之後又唔知UP乜..
又問本簿邊個,,,
我即刻舉手-口-"..
無奈.....................*
THEN
我到左小息同RAIN&珊傾計..
無奈屎禾拉>口<"..
上英文堂,,
蕭曉A係書度搵到勁多好笑野俾我*
哈哈..
我又搵番俾佢"
黃志DOG..
係咁望住我喎..
搞到我勁想笑.."
愛愛愛愛笑的我xXDD*
AND THEN我上中文堂,,
同思穎姐傾左幾句..
之後落堂蕭曉A"話..
中文書個課古代英雄石像,,
好淫賤XABCDEFG""""
我不停笑**笑到我好辛苦..
之後又嘈食咩飯,,"
最後終於去番樂斯食..
我食白汁雞皇飯"
食飯個陣珊珊&蕭曉A係我對面..
我隔離緊係嗰個痴線黃色狗啦,,*
我地望住佢....
足足笑左好耐" '..
佢個樣笑死我地,,呆呆的小狗*
之後佢問珊珊有冇廁紙.," '
珊話冇>V<"
之後見到WING&YUKI係M記"
狗仔不停拍玻璃問佢地..
有冇廁紙"...........
我地不停做口形話...
俾張用過既佢,.,.,.>口<"
佢地好似唔明咁..XDD*
笑死我啦..
返到學校又笑,,上到課室又笑"
YUKI話我係咁笑..
真係好好好好好笑丫嘛..
YA..
上我最HATE*的ART"
俾佢睇改正,,"
掂左啊"YEAH*HURRAY!!
BUT黃小狗唔得,.,"
又唔知點解得番..
走人返屋企前,,
緊係去7仔逛逛啦..
見到YUKI,,WINNIE,,EVA*
THEN我返屋企做功課LU...
HOPE ALL OF YOU..
HAPPY IN ALL DAYS*
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*06日`-)*
| ToPiC`* CML!T**AAA”
|
今日有
CENTRAL MARKS CHECKING*
好驚驚丫"
AND THEN...
我SHARED我係婆婆日既野俾
怡同YUKI*
我好無奈丫..
跟住我地同WINNIE
講帶咩玩具..*
我帶左...
水精靈&鎖匙扣一個"
上到IS ROOM"
派成績啦..
O|-|~/\/O"
平均分得66.1*
無奈" '..
唉*
我心諗"我幾時有科攞A*架!?
有人問MR. IP嗰個C係咩嚟..
COMPUTER....嚟架-口-"
吓..COMPUTER攞A咩我!?*
好HAPPY喎..>V<"
MR. IP話咁多人肥左CMLIT..
我冇理,,
不停同珊珊SHARED D分數"
跟住無啦啦聽到MR.IP話"
曾皓妍同學COMPUTER攞A喎..
我嚇一嚇,,,!!?!?!?!*
&#@$&#$&#$&(#@#^&@$"...
嚇屎禾咩..-口-"
佢話叫人拍手喎..
雖然有人拍..
BUT 唔知邊個話"
我成日打機-口-"
大佬啊!!!
邊有打機架我!?
真可笑”,,*
我會打機咩!?
上中文堂,,
個個靜晒咁..
20*個人都冇出聲咁..
阿SIR就自己冇啦啦笑,,*
最慘我坐係36*隔離,."
煩到死*
上數學堂有D悶*
上HISTORY話"
要寫D唔知咩野..
BUT我係張工作紙畫左好多野,,
唉" 'OH!NO~~
上ERS堂..
隔離個鄧焯E好煩"
明明我同蕭曉A*黃志D
傾緊計架嘛..
又冇啦啦插嘴"
都唔關佢事既!?
我不停笑黃志D*..
笑死我啦,.,."
之後我同黃志D講*
我本ERS書封面係咪好靚..
佢話唔係,,-口-"
我打開左一頁..
女主角俾男主角攬住,,"
點知鄧焯E話"
嘩!!!
點知成班望住我...
本ERS書*
MISS KO即刻問咩事-口-"
冇野好講..
即刻還左佢XDD*
落左堂後,,,
24*號話"
估唔到你係D咁既人喎..
34號又笑喎..
蕭曉A*又笑..
個個都笑我既!?
嗚嗚*
我俾個封面呃左啫..
係咪咁笑我啊..
HURT "
之後食飯嘈左好耐..
都唔知食咩好"
最後又去陸小鳳" '
叫左碟炒麵*
加埋可樂"
16*蚊喎-口-"
是但啦...
上GEOGRAPHY..
好好好好想瞓XDD*
上英文堂又無奈到死"
我冇啦啦要同個條叉叉"
ET一齊讀個段野"P.5*
WHAT MATTER丫!?
-口-"HATE...HATE*
放學搵MISS霍,,
俾佢睇改正,,
又話翌日先俾分*
運吉架!?!?
之後同珊珊行去7仔..
見到狗屎XBBBBB*
THEN見到..
蕭曉A*黃志D"
買左思樂冰"
THEN 返屋企..
做功課"
畫畫...HISTORY"
畫靚靚佢先>V<*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 149 | »
| |