|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*02月*27日`-)*
| ToPiC`* [沒有他*..的生活"]
|
今日好眼瞓咁上左邨巴,,
之後同嘉怡,,YUKI,,WINNIE行上學校,,
AND THEN去到學校門口,,
YUKI叫我放棄XXX*,,搵新目標,,
我已經真係搵唔到喇,,
唉”個心都飛走左咯,,
好難得佢同我都係咁天真,,
咁難得都好鐘意研究百慕達,,電腦..
諗到呢度真係O晒嘴,,
MATHEMATICS留心左,,冇發夢*
唔可以因為佢而搞到我讀書差晒!!
SCIENCE唔知點解覺得好悶..*
中文堂更加悶,,
D&T *MR 韓冇返-V-"
SO第1*堂D&T MISS黎代,,
佢仲要我地背急口令-V-*
之後冇啦啦望住我,,
又話我靚-V-"…最憎人話我靚!!*
要我背個急口令,,
去死啦"!!點知叫左廖樂欣背>V<"
第2堂D&T係MISS CHOW代課,,
我過左隔離ROOM,,俾佢話-V-“
連RAIN,,蕭曉A,,ELLEN都係..
仲有班男仔-V-"
無奈-V-"
返埋位坐個陣,,RAIN*B..
將將紙整落我條裙入面,,
話我生左張紙出黎*
笑死我>V<"
食飯珊珊HE遲放,,
SO我地去左M記食,,
PTH仲要我地背急口令,,
2行2行咁背-口-*..都OK啦..
ENGLISH,,,ERS*MISS KO冇返,,
1E個班主任代堂,,
佢係收過我MP3個老師*
*但即日俾番我..好好人丫..*
放學落微微雨,,
AND THEN返到屋企冇野做,,
查下嗰個未來人JOHN TITOR,,
究竟佢講既野係咪真!?
諗到呢度,,好想佢陪住我**
以前我地一齊研究呢啲野,,
個陣真係好開心"
想知更多嗰個未來人,,
去呢個網址*******
http://www.johntitor.com
如果佢依家陪住我,,
我諗我既謎底一定好快解開,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
仍然冇EMAIL..::*
唔好再係咁啦,,特登避開我,,好玩咩!?*
我咁樣只係會更加傷心咋,,
你有冇理下我感受!?!??!!?!?!?!??!!???*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*26日`-)*
| ToPiC`* [" '..迷路*,,,,]
|
今日10*點幾起身,,起身冇耐睇留美子>V<"
哈哈*..佢生左個BB喎..*大結局吖-XABCD*..
睇完叮野食,,叮烏冬食-V-“
然後出門口LU,.,.,.*
我一到左7仔-*已經見到蕭曉A”
之後黃志倩先黎,,XDD*
唔知點解覺得佢高左>V<"
之後搭MTR 去尖沙咀,,我地出左F出口,,
之後都唔知係咪當失左路咁,,
我打俾阿爸,,佢叫我行去富豪酒店個邊,,
之後唔識路問警察叔叔,,*
激死,,!!
我地亂咁撞都撞到去科學館,,
GREAT GREAT GREAT*
睇左好多展品,,
玩揸車嗰個*道路知多星,,
我諗住坐係阿倩媽媽隔離架嘛*
個工作人員又唔俾,,
搞到我自己一個人揸車喎,,係咁撞車*
嗚嗚,,
之後我同蕭曉琳係度睇衫,,睇鞋,,
佢仲搵到個PUMA筆袋*
但唔知阿媽俾唔俾買,,
點知個SELLER..我地叫佢做綠色怪物*
係咁跟住我地,,好似覺得我地想偷野”
-V-“無奈,,點知我地又亂咁撞下撞下,,
先搵到MTR站”..
我之後返學屋企都7點幾,,
今日都OK好玩。*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 149 | »
| |