A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*02月*27日`-)*

ToPiC`* [沒有他*..的生活"]

今日好眼瞓咁上左邨巴,,

 

之後同嘉怡,,YUKI,,WINNIE行上學校,,

 

AND THEN去到學校門口,,

 

YUKI叫我放棄XXX*,,搵新目標,,

 

我已經真係搵唔到喇,,

 

個心都飛走左咯,,

 

好難得佢同我都係咁天真,,

 

咁難得都好鐘意研究百慕達,,電腦..

 

諗到呢度真係O晒嘴,,

 

MATHEMATICS留心左,,冇發夢*

 

唔可以因為佢而搞到我讀書差晒!!

 

SCIENCE唔知點解覺得好悶..*

 

中文堂更加悶,,

 

D&T *MR 韓冇返-V-"

 

SO第1*D&T MISS黎代,,

 

佢仲要我地背急口令-V-*

 

之後冇啦啦望住我,,

 

又話我靚-V-"…最憎人話我靚!!*

 

要我背個急口令,,

 

去死啦"!!點知叫左廖樂欣背>V<"

 

第2堂D&TMISS CHOW代課,,

 

我過左隔離ROOM,,俾佢話-V-“

 

RAIN,,蕭曉A,,ELLEN都係..

 

仲有班男仔-V-"

 

無奈-V-"

 

 返埋位坐個陣,,RAIN*B..

 

將將紙整落我條裙入面,,

 

話我生左張紙出黎*

 

笑死我>V<"

 

食飯珊珊HE遲放,,

 

SO我地去左M記食,,

 

PTH仲要我地背急口令,,

 

22行咁背--*..OK..

 

ENGLISH,,,ERS*MISS KO冇返,,

 

1E個班主任代堂,,

 

佢係收過我MP3個老師*

 

*但即日俾番我..好好人丫..*

 

放學落微微雨,,

 

AND THEN返到屋企冇野做,,

 

查下嗰個未來人JOHN TITOR,,

 

究竟佢講既野係咪真!?

 

諗到呢度,,好想佢陪住我**

 

以前我地一齊研究呢啲野,,

 

個陣真係好開心"

 

想知更多嗰個未來人,,

 

去呢個網址*******

 

http://www.johntitor.com

 

如果佢依家陪住我,,

 

我諗我既謎底一定好快解開,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

仍然冇EMAIL..::*

 

唔好再係咁啦,,特登避開我,,好玩咩!?*

 

我咁樣只係會更加傷心咋,,

 

你有冇理下我感受!?!??!!?!?!?!??!!???*

 

 

 

 

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*26日`-)*

ToPiC`* [" '..迷路*,,,,]

今日10*點幾起身,,起身冇耐睇留美子>V<"

 

哈哈*..佢生左個BB..*大結局吖-XABCD*..

 

睇完叮野食,,叮烏冬食-V-“

 

然後出門口LU,.,.,.*

 

我一到左7仔-*已經見到蕭曉A”

 

之後黃志倩先黎,,XDD*

 

唔知點解覺得佢高左>V<"

 

之後搭MTR 去尖沙咀,,我地出左F出口,,

 

之後都唔知係咪當失左路咁,,

 

我打俾阿爸,,佢叫我行去富豪酒店個邊,,

 

之後唔識路問警察叔叔,,*

 

激死,,!!

 

我地亂咁撞都撞到去科學館,,

 

GRET RET REAT*

 

睇左好多展品,,

 

玩揸車嗰個*道路知多星,,

 

我諗住坐係阿倩媽媽隔離架嘛*

 

個工作人員又唔俾,,

 

搞到我自己一個人揸車喎,,係咁撞車*

 

嗚嗚,,

 

之後我同蕭曉琳係度睇衫,,睇鞋,,

 

佢仲搵到個PUMA筆袋*

 

但唔知阿媽俾唔俾買,,

 

點知個SELLER..我地叫佢做綠色怪物*

 

係咁跟住我地,,好似覺得我地想偷野

 

-V-“無奈,,點知我地又亂咁撞下撞下,,

 

先搵到MTR”..

 

我之後返學屋企都7點幾,,

 

今日都OK好玩。*

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]