A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*03月*01日`-)*

ToPiC`* -V-"冰..影,,***

新一個月,,,新開始*

今日我同嘉怡等YUKI,,WINNIE個陣*

覺得超凍,,HELP*..

我見YUKI,,WINNIE都幾凍*

行到冇耐,,發現地下有對拖鞋,,

笑死我同嘉怡,,YUKI,,WINNIE*

番到學校先發現我冇帶耳筒[MUSIC]*

死死死,,總之尋日唔攞起個RECEIVER啦,,

後悔中>V<"...

XABCDEFGHIJLLMN..***

跟住問到思琦借,,佢叫我小息搵佢,,

好彩啫***

小息問佢攞,,MP3耳筒,,型*XDD" '

我同珊珊齊齊食杯麵,,

食到我地笑>V<"..

BECAUSE WE ATE TOGETHER~

我借左講愛因斯坦同蛙式既書*

MUSIC堂原本好地地,,

我隻耳有問題,,聽到老師話開咩電腦,,

開心得滯開左,,OH...NO*

點知熄唔番部機,,搞到MAGGIE好擔心*

真係好對唔住佢丫,,**

MOUSE又壞壞地咁,,

24*號想幫我又唔得,,

落堂同老師SAID SORRY,,

老師幫我整,,好睬*SORRY MAGGIE"

食飯去左食粥,,2個人問我地攞"登"..

激死!!

我地食粥個個除眼鏡,,得黃狗唔除;;

我地個個食粥,,得黃狗食麵-V-"

點知埋單多左個一蚊,,

我地夾埋將一蚊俾黃狗,,

放學我偷偷放左一蚊落黃狗筆袋,,

佢唔知道XDDDDDDDDDDD*

蕭琳留堂SO我同珊珊去左M記,,

食巨無霸,,我食上面,,

珊珊下面,,>V<"

因為下面個份有芝士SO我唔要!!!

好味,,!!!!!!!

AND THEN番屋企LU ,,,,,,,,,

做功課中********

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*02月*28日`-)*

ToPiC`* 冷,,愛*

唔通佢驚左我,,!?*點解唔覆我EMAIL*..

我今日真係唔想寫日記,,

我查左百慕達三角之謎喇,,好想同你講丫!!

我唔知你知唔知..但好希望你唔知,,

等我話你知-V-"...個百慕達三角既新線索"

好鐘意你丫!!

但我仲要讀書,,所以我一定要學識放得低,,

但我今日唔小心寸左阿媽一句-V-"..

佢打我,,打得我好痛,,掙扎之中,,

見到你丫,,尋晚發夢就係見到你,,

SAMUEL,,***

我知我係冇咁既膽去俾我日記你,,

但我希望你知道我默默咁支持你丫!!

我淨係想你覆我EMAIL,,

做朋友我都唔MIND*

總之,,我要努力讀書!!!!!*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]