|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*03月*01日`-)*
| ToPiC`* -V-"冰..影,,***
|
新一個月,,,新開始*
今日我同嘉怡等YUKI,,WINNIE個陣*
覺得超凍,,HELP*..
我見YUKI,,WINNIE都幾凍*
行到冇耐,,發現地下有對拖鞋,,
笑死我同嘉怡,,YUKI,,WINNIE*
番到學校先發現我冇帶耳筒[MUSIC]*
死死死,,總之尋日唔攞起個RECEIVER啦,,
後悔中>V<"...
XABCDEFGHIJLLMN..***
跟住問到思琦借,,佢叫我小息搵佢,,
好彩啫***
小息問佢攞,,MP3耳筒,,型*XDD" '
我同珊珊齊齊食杯麵,,
食到我地笑>V<"..
BECAUSE WE ATE TOGETHER~
我借左講愛因斯坦同蛙式既書*
MUSIC堂原本好地地,,
我隻耳有問題,,聽到老師話開咩電腦,,
開心得滯開左,,OH...NO*
點知熄唔番部機,,搞到MAGGIE好擔心*
真係好對唔住佢丫,,**
MOUSE又壞壞地咁,,
24*號想幫我又唔得,,
落堂同老師SAID SORRY,,
老師幫我整,,好睬*SORRY MAGGIE"
食飯去左食粥,,2個人問我地攞"登"..
激死!!
我地食粥個個除眼鏡,,得黃狗唔除;;
我地個個食粥,,得黃狗食麵-V-"
點知埋單多左個一蚊,,
我地夾埋將一蚊俾黃狗,,
放學我偷偷放左一蚊落黃狗筆袋,,
佢唔知道XDDDDDDDDDDD*
蕭琳留堂SO我同珊珊去左M記,,
食巨無霸,,我食上面,,
珊珊下面,,>V<"
因為下面個份有芝士SO我唔要!!!
好味,,!!!!!!!
AND THEN番屋企LU ,,,,,,,,,
做功課中********
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*02月*28日`-)*
| ToPiC`* 冷,,愛*
|
唔通佢驚左我,,!?*點解唔覆我EMAIL*..
我今日真係唔想寫日記,,
我查左百慕達三角之謎喇,,好想同你講丫!!
我唔知你知唔知..但好希望你唔知,,
等我話你知-V-"...個百慕達三角既新線索"
好鐘意你丫!!
但我仲要讀書,,所以我一定要學識放得低,,
但我今日唔小心寸左阿媽一句-V-"..
佢打我,,打得我好痛,,掙扎之中,,
見到你丫,,尋晚發夢就係見到你,,
SAMUEL,,***
我知我係冇咁既膽去俾我日記你,,
但我希望你知道我默默咁支持你丫!!
我淨係想你覆我EMAIL,,
做朋友我都唔MIND*
總之,,我要努力讀書!!!!!*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 149 | »
| |