A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*03月*21日`-)*

ToPiC`* [`'悶中得甜*+,,]

今日返學真係好悶架,,>V<"

BUT 甜CC*+

MY CLASS"1C*BUSINESS~

都賺得唔少,,要ADD O!L*ar~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係MSN"同雋狂玩=口="

佢叫我XX..IT'S粗口~不宜公開"

=V="哼,,

BUT佢比我整死左啦,,

因為我係MSN度電死左佢~

DIE*...左,,!!XABC**

 444*EVeR FR!eNDs"

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*03月*20日`-)*

ToPiC`* 愛上白天灰雲-絕配*..

今日天色都唔係咁好,,-V-"..

嘉怡見到我,,我即刻避佢,,

佢好無奈咁笑,,

咁話呢個LOOK好過之前,,

好感動>V<"...

BUT WINNIE,,YUKI*..

都唔太LIKE*...

5-----"""""""""""

見到蕭曉琳,,我又避佢,,>V<"

返到學校RAIN-B"係度笑...*

嗚嗚,,-V-"

總之成日都俾人笑---------

放學個陣,,同珊珊見到個矮子,,

原來珊珊之前見過,,ME2*..+

AND THEN我硬係覺得佢跟住我,,

我就去左樓梯,,

佢望住我走,,=口="

經過7仔..BUT冇入去*

跟住急急步咁走,,

望去樓下,,個矮子離我好遠..好睬~-*

HAPI~*

BUT過左陣聽到有人叫低B妍,,=口="

我就更加急急步走,,

跟住仲聽到,,就望去後面,,

好似一個1E*一個人..

BUT唔識,,好快咁行去搭車,,

坐我附近嗰個係補習社D FD..

但佢已經唔認得我-口-"..

回家後,,

溫書LU*+..

翌日英文TEST要加油啊~

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]