A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*03月*23日`-)*

ToPiC`* 甜CC"LAST DAY*

ABCDEFGHIJKLMN..*

OPQRSTUVWXYZ.*

今日係甜CC"開檔既最後日子,,

我又買左盒,,靚靚XDD*~

LUNCH TIME::::.*

終於幫左葉姐買糖,,2蚊包嘛>V<"

我地珊珊淋住雨咁沖去M記,,

我買中著條AND THEN

幫YUKI買魚柳包>V<"

我今日總共飲&食左..

2包魷魚絲,,+1.5X2

1支細可樂+4.5

一包中著條+7.5

TOTAL::::.*15.5

唔飽=口=".........................

ERS堂個陣,,,,,

MISS KO話加番1分俾我[TEST]"

又話全班最高分IN EB係我=口="

得60分,,俾人係咁指住黎笑=V="

UNHAPI∼~~~*

跟住到我出去同MISS KO傾計

[傾ERS REPORT*]

點知一問就ET..

我好直咁話晒俾MISS KO知,,

話佢整D野落我個頭度..

又話32*號同佢一齊整我,,

MISS KO就捉左佢地出黎講~

SO我冇講個ERS REPORT~~~~

HAHA~*

同珊珊齊齊搭車落荃灣,,

見到22*+32"

=口="無奈,,,

 

返到屋企好想瞓,,

即刻做晒個GEO. VOCAB.佢>V<"

18*打黎話

聽日唔洗EPA QUIZ..

陳李榮都話係,,

ET又同我講又係,,

RAIN打黎都係咁講,,

[   無奈***---- ]

 

L--LHC*+小記"

今日好淡啊,,=V="

見到佢ONL!NE都冇野傾,,

同佢冇之前咁樣狂玩MSN..

只係好淡咁傾左幾句,,

可能大家都好攰掛..

上左基慧個網之後,,

再上KWS MUSIC 個相簿,,

搵到佢幅相>V<"..

好多好多............

 

HAPI~

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*03月*22日`-)*

ToPiC`* HAPI*DAY~

今日幫甜CC買左個香包>V<"

HAHA*+..

周圍去叫人買野,,冇人理我-V-"

HAHA~>V<"

ART堂MISS 霍就咁睇我幅畫,,

冇出過聲,,都唔知得唔得既..

CHIMPANZEE*

咁愚都估到雋個FULL NAME*

唉..

依家我做緊咩????*

緊係聽校長做E.B. LA~*

http://www.englishbuilder.hk/

之後執書包AND THEN沖澡..

GOOD N!GHT*..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]