|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*03月*23日`-)*
| ToPiC`* 甜CC"LAST DAY*
|
ABCDEFGHIJKLMN..*
OPQRSTUVWXYZ.*
今日係甜CC"開檔既最後日子,,
我又買左盒,,靚靚XDD*~
LUNCH TIME::::.*
終於幫左葉姐買糖,,2蚊包嘛>V<"
我地珊珊淋住雨咁沖去M記,,
我買中著條AND THEN
幫YUKI買魚柳包>V<"
我今日總共飲&食左..
2包魷魚絲,,+1.5X2
1支細可樂+4.5
一包中著條+7.5
TOTAL::::.*15.5
唔飽=口=".........................
ERS堂個陣,,,,,
MISS KO話加番1分俾我[TEST]"
又話全班最高分IN EB係我=口="
得60分,,俾人係咁指住黎笑=V="
UNHAPI∼~~~*
跟住到我出去同MISS KO傾計
[傾ERS REPORT*]
點知一問就ET..
我好直咁話晒俾MISS KO知,,
話佢整D野落我個頭度..
又話32*號同佢一齊整我,,
MISS KO就捉左佢地出黎講~
SO我冇講個ERS REPORT~~~~
HAHA~*
同珊珊齊齊搭車落荃灣,,
見到22*+32"
=口="無奈,,,
返到屋企好想瞓,,
即刻做晒個GEO. VOCAB.佢>V<"
18*打黎話
聽日唔洗EPA QUIZ..
陳李榮都話係,,
ET又同我講又係,,
RAIN打黎都係咁講,,
[ 無奈***---- ]
L--LHC*+小記"
今日好淡啊,,=V="
見到佢ONL!NE都冇野傾,,
同佢冇之前咁樣狂玩MSN..
只係好淡咁傾左幾句,,
可能大家都好攰掛..
上左基慧個網之後,,
再上KWS MUSIC 個相簿,,
搵到佢幅相>V<"..
好多好多............
HAPI~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*03月*22日`-)*
| ToPiC`* HAPI*DAY~
|
今日幫甜CC買左個香包>V<"
HAHA*+..
周圍去叫人買野,,冇人理我-V-"
HAHA~>V<"
ART堂MISS 霍就咁睇我幅畫,,
冇出過聲,,都唔知得唔得既..
CHIMPANZEE*
咁愚都估到雋個FULL NAME*
唉..
依家我做緊咩????*
緊係聽校長做E.B. LA~*
http://www.englishbuilder.hk/
之後執書包AND THEN沖澡..
GOOD N!GHT*..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 149 | »
| |