A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*03月*25日`-)*

ToPiC`* [`'童話公主" ',.*]

今日整左個SK!N"

尋日個日記都有講,,

我比較鐘意呢個SKIN,,

前幾日整嗰個,,唔鐘意啊!!!*

SO改左去,,

MUSIC都改左,,

嬌唱既童話”,,*

HAHA"

學琴時MISS LEE話,,

今朝對面有隻馬騮>V<"...

仲有~我彈琴彈到手震=口="

唔知點解=口=".......

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 2ND,APR!L..COMING SOoN*

**仲有8日`*..

就我生日喇,,>V<"

就快大豬生日::4月1號*愚豬節"

仲有一個日子”+*..

3月31號*...,,.,.,.

咁快就一年喇,,

可唔可以時光倒流????*

好想留住個刻,,

咁多個FDs"預祝我生日"

仲送左個88蚊既MARIMO~

APPLE~K!TTY~

雋,,李卓軒,,吳聲駿,,

個個都夾錢買俾我......

真係好想喊,,=口="

好掛住所有小學既FDs..*

個陣時係我人生中最快樂既時光,,

[寧願一世不長大,.+*]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*03月*24日`-)*

ToPiC`* [[友誼第一”,,*]]

今日好似咩都唔值得打落日記咁,,

KI"..如果你睇到篇日記,,

我希望你會打電話俾我&TI"

當你收左線,,我&TI*

好唔HAPI”,," '

希望你會講清楚咁走,,=口="

UNHAP!~

整左幅新SK!N"..

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/YIN_SA-DIARY.gif

我諗聽日就有得用架啦,,

以後唔再改SK!N"

等我D TEST&EXAM"

考好D再講,,~~~

希望KI"係今次考試考好D*++

 

看見了你的背影,,

亦看見了我的背影,,

太沈重了*.....................

沒有你的慰藉,,

我的心像玻璃般碎了"

[[需要你,,*]]

一分鐘已很足夠" ',,

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]