|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*03月*25日`-)*
| ToPiC`* [`'童話公主" ',.*]
|
今日整左個SK!N"
尋日個日記都有講,,
我比較鐘意呢個SKIN,,
前幾日整嗰個,,唔鐘意啊!!!*
SO改左去,,
MUSIC都改左,,
嬌唱既童話”,,*
HAHA"
學琴時MISS LEE話,,
今朝對面有隻馬騮>V<"...
仲有~我彈琴彈到手震=口="
唔知點解=口=".......
~~~~~~~~~~~~~~~~~
2ND,APR!L..COMING SOoN*
**仲有8日`*..
就我生日喇,,>V<"
就快大豬生日::4月1號*愚豬節"
仲有一個日子”+*..
3月31號*...,,.,.,.
咁快就一年喇,,
可唔可以時光倒流????*
好想留住個刻,,
咁多個FDs"預祝我生日"
仲送左個88蚊既MARIMO~
APPLE~K!TTY~
雋,,李卓軒,,吳聲駿,,
個個都夾錢買俾我......
真係好想喊,,=口="
好掛住所有小學既FDs..*
個陣時係我人生中最快樂既時光,,
[寧願一世不長大,.+*]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*03月*24日`-)*
| ToPiC`* [[友誼第一”,,*]]
|
今日好似咩都唔值得打落日記咁,,
KI"..如果你睇到篇日記,,
我希望你會打電話俾我&TI"
當你收左線,,我&TI*
好唔HAPI”,," '
希望你會講清楚咁走,,=口="
UNHAP!~
整左幅新SK!N"..

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/YIN_SA-DIARY.gif
我諗聽日就有得用架啦,,
以後唔再改SK!N"
等我D TEST&EXAM"
考好D再講,,~~~
希望KI"係今次考試考好D*++
看見了你的背影,,
亦看見了我的背影,,
太沈重了*.....................
沒有你的慰藉,,
我的心像玻璃般碎了"
[[需要你,,*]]
一分鐘已很足夠" ',,
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 149 | »
| |