A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*14日`-)*

ToPiC`* {`'..唔好離開我*}

今日10.A.M.*咪起左身" ',,

又ONLINE,,又做功課,,

又想改日記SKIN,,

諗唔到點改=V="!?

唉*,,

好悶丫,,好想返小學,,

同埋佢一齊返就好啦*,,

佢已經唔在乎我LU~

根本佢覺得我已經有心上人,,

先唔煩我啫,,*******

唔係咩!?".............

成日話我同李XX IN LOVE,,

又話我有錢,,有樓,,有車,,有埋仔女*

去死啦-V-"

突然搵番以前既一篇日記*..

 **我依家補番星期一既日記∼

 我已經唔記得發生過咩事喇∼

唉∼但係我記得一樣嘢,

就係驚翌日(星期二)放榜結果∼

搞到我瞓得個3個鐘∼

(我要係6點幾起身)你諗吓我瞓得幾少@@”

記得少少嘢...呀~就係咁既.

個日集隊個陣,我條橡根冇啦啦斷咗喎,

我咪諗住攞簿個陣順便攞條橡根囉∼

點知上度去見到黎爸爸同埋陳恩樂喎∼

佢哋好似傾緊秘密咁喎,

我咪行去望吓佢哋囉,

之後爸爸就叫佢(陳恩樂)

望吓佢後面(佢後面係我),

跟住陳恩樂就問爸爸:佢唔知架!?

我心諗:咩事呢?

我費鬼事理佢哋,

我咪係附近攞條橡根囉,

陳恩樂話我好慘,

我都唔知點答佢好啦,

之後佢俾咗條鄭書雅既橡根我,

仲千叮萬囑叫我唔好整爛

(仲要千叮萬囑10幾次=.="),

我係咁話:得啦∼唔唔∼得啦∼

知道係你條女架啦∼我會小心啦**

我冇意間聽到爸爸話:唉∼

李卓軒真係慘啦∼唉!

我即刻望住佢,

佢明知我憎到個條人入骨架啦∼

仲要提佢??

我係咁叫爸爸小心啲^^",

佢唔小心啲真係唔得架∼

慧苗我冇啦啦攞獎喎,

真係估都估唔到呀∼

跟住我同黃嘉慧原本傾得好地地架∼∼

點知我原來做咗*電燈膽*喎,

爸爸冇神神話要同黃嘉慧講啲嘢喎,

我心諗:我一直都係電燈膽嚟架﹏

唉∼我咪試吓行去黃嘉慧隔離,

爸爸仲要趕盡殺絕,

係咁叫我走∼

我心諗:

一定係一啲不可告人既秘密啦**

之後爸爸同黃嘉慧講完後,

我問黃嘉慧:你哋講啲嘢關於咩架?

黃嘉慧話:李卓軒囉∼話咩移民喎∼*

我同黃嘉慧講:佢移民唔關我事!

點知黃嘉慧俾爸爸拉走咗=V="
  
  淨係記得咁多咋∼**
-------------------------------------

LOVE*小學~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*04月*13日`-)*

ToPiC`* LAST DAY**,,

返埋今日,,翌日就放假LU*

HAHA*,,

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

今朝唔知做咩成副眼鏡留係屋企,,

叫阿媽攞落黎,,

佢又唔LIKEY地望住我,,

唉"..

係度發白日夢之際,,

冇啦啦嗰個馬XX上車,,

望左我陣,,

跟住坐我前面既隔離=V="

~~~~~~~~~~~~~~~~~

送左個蠟燭&相架俾RA!N*-]]

>V<"個蠟燭寫住 LoVE* YOU"

相框係橙色既,,

希望RAIN LOVE LA~

AND THEN..LUNCH*

我地::*

ELLEN,,HELEN,,YUKI,,WING,,

SHAN,,WINNIE,,TOMMY,,我"

請RAIN食飯XDDDDDDD*--

隔離枱係MISS 黎"...

見到我地即刻講普通話*--

HAHA*,,

EPA*留堂,,做份QUIZ::18/20"

好唔抵丫,,錯左嗰個>V<"

-------------------------------------

今日都派左GEO. QUIZ"

11/20"......-V-"

UNHAPI*--,,

GEOGRAPHY係咁退步,,

鬼叫MISS YU教得咁悶咩,,=V-*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]