今日10.A.M.*咪起左身" ',,
又ONLINE,,又做功課,,
又想改日記SKIN,,
諗唔到點改=V="!?
唉*,,
好悶丫,,好想返小學,,
同埋佢一齊返就好啦*,,
佢已經唔在乎我LU~
根本佢覺得我已經有心上人,,
先唔煩我啫,,*******
唔係咩!?".............
成日話我同李XX IN LOVE,,
又話我有錢,,有樓,,有車,,有埋仔女*
去死啦-V-"
突然搵番以前既一篇日記*..
**我依家補番星期一既日記∼
我已經唔記得發生過咩事喇∼
唉∼但係我記得一樣嘢,
就係驚翌日(星期二)放榜結果∼
搞到我瞓得個3個鐘∼
(我要係6點幾起身)你諗吓我瞓得幾少@@”
記得少少嘢...呀~就係咁既.
個日集隊個陣,我條橡根冇啦啦斷咗喎,
我咪諗住攞簿個陣順便攞條橡根囉∼
點知上度去見到黎爸爸同埋陳恩樂喎∼
佢哋好似傾緊秘密咁喎,
我咪行去望吓佢哋囉,
之後爸爸就叫佢(陳恩樂)
望吓佢後面(佢後面係我),
跟住陳恩樂就問爸爸:佢唔知架!?
我心諗:咩事呢?
我費鬼事理佢哋,
我咪係附近攞條橡根囉,
陳恩樂話我好慘,
我都唔知點答佢好啦,
之後佢俾咗條鄭書雅既橡根我,
仲千叮萬囑叫我唔好整爛
(仲要千叮萬囑10幾次=.="),
我係咁話:得啦∼唔唔∼得啦∼
知道係你條女架啦∼我會小心啦**
我冇意間聽到爸爸話:唉∼
李卓軒真係慘啦∼唉!
我即刻望住佢,
佢明知我憎到個條人入骨架啦∼
仲要提佢??
我係咁叫爸爸小心啲^^",
佢唔小心啲真係唔得架∼
慧苗我冇啦啦攞獎喎,
真係估都估唔到呀∼
跟住我同黃嘉慧原本傾得好地地架∼∼
點知我原來做咗*電燈膽*喎,
爸爸冇神神話要同黃嘉慧講啲嘢喎,
我心諗:我一直都係電燈膽嚟架﹏
唉∼我咪試吓行去黃嘉慧隔離,
爸爸仲要趕盡殺絕,
係咁叫我走∼
我心諗:
一定係一啲不可告人既秘密啦**
之後爸爸同黃嘉慧講完後,
我問黃嘉慧:你哋講啲嘢關於咩架?
黃嘉慧話:李卓軒囉∼話咩移民喎∼*
我同黃嘉慧講:佢移民唔關我事!
點知黃嘉慧俾爸爸拉走咗=V="
淨係記得咁多咋∼**
-------------------------------------
LOVE*小學~



