A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*19日`-)*

ToPiC`* 軟弱的我,,*]]

尋晚發左個夢..

簡直係惡夢啊*!!

我見到我自己係度喊*

我見到雋同左黃XX*拍拖..

好傷心既夢..

我亦唔願意再寫今日既日記,,*

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/LUV-YOU_DREAM.jpg

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*04月*17日`-)*

ToPiC`* 世上沒好人!!*

今日約左..

SIULAM,,YUKI,,馬芷,,WING*

去科學館*

仲約左9:30*AM係荃灣MTR站*等

我9AM*就到XDD"

跟住我企係度睇左陣書...

有個女人行埋黎..

我抬頭望住佢..佢問我有冇散銀..

佢冇錢搭車喎=V="

我心諗:我散銀得幾蚊*

大人應該唔夠!!

SO*我話我今日冇帶散銀包..

佢即刻話我"

8*婆,,,食屎喇!!"

初初我都冇恨意..

但越諗越嬲..

我就話..

我真係冇喎!!

佢回頭望下我..-V-"

我冇權去嬲佢..

亦唔想費神去嬲佢..

冇耐我地已經齊人LU*!!

齊齊GO*!!

科學館..

我地好似上次咁行..

我同SIULAM*帶頭..

我地初初成日行錯路..

跟住就冇喇!!*..

到左我地係咁玩

都玩左幾多野下XDD"

跟住佢唔知話咩清場..

同埋科學館最大型既機器會開喎..

就係有好多波LOOK黎LOOK去嗰個..

好得意>V<*

睇左陣就走~

AND THEN------------*

我地行到腳軟先至係附近既M記落腳..

食完就行街>W<"

ADIDAS*--啊!!

愛愛愛死>\/<*!!!

仲睇中左條ADDIAS毛巾*

雖然阿哥有,,

BUT都係鐘意淺藍色-*

但之後睇個D都冇咩興趣..

之後我地散BAND*....

FINALLY--BAck hoME*

屋企冇事可做!..-\/=*

KI,,*

我好記得你個句:::::*

你可唔可以唔好依家打黎!?!?!

簡直HURT*死我..

可能我嘈醒左你掛..

我亦唔可以怪你=\/-*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]