A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*10日`-)*

ToPiC`* 朋友仔*,,我愛死你"]]

今日唔太HAPI*...

唉" '..>V<"

CHIMPANZEE總係提個"黎"字=V="

我同佢冇野架啦!!*

如果你睇到我個日記,,

你要識做呢!!!?!??!*+

APPLE*..俾左隻豬仔我,,

比我隻大豬仲大隻~*,,

之後同YUK!&WINNIE*齊齊落荃灣,,

仲睇左D野*XDDDDDDDDDDDDDD"

仲入到聖安娜睇野>\/<"..

突然諗起好多以前鐘意既人,,

個個都對我好好,,

但大家都冇可能=V="

--------突然腦海閃出余啟正"

BUT我諗我仲係忘記唔到佢住,,

除非有人可以令我忘記佢,.,.,,.,.,.*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*04月*09日`-)*

ToPiC`* [[心淡!!*唔再愛佢--,]]

今日又係屋企發吽豆=V="

做下功課,,

油下個ART幅畫,,

點知佢又ONL!NE LU*

佢登入左N咁多次!!!

我好嬲,,但冇話佢=V="

跟住咪同佢傾計囉,,

AND THEN我問佢有冇PS7*

佢話佢ONLY有PHOTOIMPACT,,

總之傾到冇野傾,,

我就THX*左佢一句,,

佢就即刻同我SAY 8*---,]

好淡丫!!!

冇晒FEEL咁=V="..

放手放手放手放手,,!!!!!!

我要放手,,搵新TARGET..

BUT I CAN'T*...

-----------------------------------

雖然整得唔靚,,

但我好想記住呢一刻,,

我對佢既一廂情緣,,=V="

 

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/JANICE-S-BAN0402.jpg

我唔需要佢AR*!!!

佢唔值得我為佢浪費時間,,

佢雖然講到唔清唔楚,,

但結果已經好明顯*-,,

放手啦!!曾皓妍" ',,

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]