N A M E:YIN*YUKI S E X:F B I R T H:2-4-19XX I N T E R E S T:SA*GILL~ G R O U P:TWPHCYMC H O B B Y:SWIMMING, PLAYING THE PIANO, TAKING PHOTOS FROM.. EVERYWHERE...ETC*
- Our Communication`'*
2006年*04月*04日`-)*
唉" ..我尋日唔小心刪左PS7~
超想喊,,
今日係學校好似咩都冇發生咁,,
HISTORY派左卷卷~
有嘉許丫>V<"
81*分..雖然唔高,,
但起碼有進步丫~~
要加油丫~
要係SCIENCE TEST攞得高分~
~~~~~~~~~~~~~~~~~
啱啱洗完機,,
用新WINDOW*XP"
HAP!~**
要努力唷*..
2006年*04月*03日`-)*
今日好開心丫~
好多人同我講生日快樂,,
雖然係4月2號*既事,,>V<"
勁多禮物收~
THZ*+
RAIN,,YUKI,,馬芷,,ELLEN,,M!LK~
好多豬,,>W<"
有件事我依家仲下唔到氣,,
就係MISS 霍罰我地抄,,
抄D 筆記,,抄死我啊!!!
放學我都仲未抄晒,,
個個都放棄唔抄,,
得我&YUKI&SIU LAM*..
仲有D男仔既,,
之後我同馬芷&珊齊齊放學LU~
真係好多謝送左禮物俾我既人~!!!