A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*01日`-)*

ToPiC`* [[雞精第二世*..]]

今日又係返學,,玩黃志倩*

BUT今日既黃志倩識得嬲嬲LU~

我地係M記係咁玩佢,,

蕭琳仲攞茄汁HI係佢塊面度,,

笑死我*-,,

GEOGRAPHY堂真係悶死,,

攰到我丫=*

放學我同珊珊走既時候,,

見到馬芷返黎學校攞野,,

我地之後等佢,,

見到黎慧珊沖出校口,,

我同珊珊望下咩事,,

原來黎慧珊見到李楠..

仲係李楠隔離扭屁股*++

我同珊珊當堂嘔電*,,+

之後有班人經過,,

我冇理度,,

點知個班人

成個足球掟去學校個圍欄度,,

仲要向住我個邊掟,,

珊珊問我係咪識佢,,

我話唔識!!!*

我點會識呢D人啊~~

但有個人回頭望住我,,

佢.............我成日都見到佢~

補完習搭車去學琴既時候..

係深井買完野返屋企,,

返學既時候,,

所以我好認得佢,,

但佢個眼神..

即刻諗起雞精望住我個刻..

[[[學界個次,,

竟然見到雞精..]]]

諗起超多回憶..

仲諗起雋~~~

=口="

終於見到馬芷喇,,

同佢一齊落荃灣,,

仲見到尋日個BRA*..

HAHA*++

返到屋企冇耐,,

開陣電腦,,

又要出門口食飯,,

預祝生日喎=V="

超悶,,

我去食韓國燒烤*..

我淨係想睇書,,

我都食左幾多野下..

BUT MUM話我食左好少野..

好多啊!!!*

返到屋企都十一點幾=口="..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*03月*30日`-)*

ToPiC`* AcT!VE LEARNING DAY*

今日係主動學習日,,

終於唔洗上堂喇**

有得睇番我本書,,

海不再藍~~

 

點知校長係個講座度..

大大聲聲咁係度話,,

要成班1c*上電腦室做EB!!

超嬲~=V="

搞到我未睇晒本書......

W!NG睇緊本紅郵箱與沈默的街,,

好想睇XDD*

我一定要儲齊鄭梓靈既書~~~

加油啊~

妍*[即係自己=口="]

-----------------------------------------

http://file.qooza.hk/userfile/9/2/73592/SEA_DIDNOT_BLUE_AGAIN_BY_YUKI.jpg

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]