今日又係返學,,玩黃志倩*
BUT今日既黃志倩識得嬲嬲LU~
我地係M記係咁玩佢,,
蕭琳仲攞茄汁HI係佢塊面度,,
笑死我*-,,
GEOGRAPHY堂真係悶死,,
攰到我丫=*
放學我同珊珊走既時候,,
見到馬芷返黎學校攞野,,
我地之後等佢,,
見到黎慧珊沖出校口,,
我同珊珊望下咩事,,
原來黎慧珊見到李楠..
仲係李楠隔離扭屁股*++
我同珊珊當堂嘔電*,,+
之後有班人經過,,
我冇理度,,
點知個班人
成個足球掟去學校個圍欄度,,
仲要向住我個邊掟,,
珊珊問我係咪識佢,,
我話唔識!!!*
我點會識呢D人啊~~
但有個人回頭望住我,,
佢.............我成日都見到佢~
補完習搭車去學琴既時候..
係深井買完野返屋企,,
返學既時候,,
所以我好認得佢,,
但佢個眼神..
即刻諗起雞精望住我個刻..
[[[學界個次,,
竟然見到雞精..]]]
諗起超多回憶..
仲諗起雋~~~
=口="
終於見到馬芷喇,,
同佢一齊落荃灣,,
仲見到尋日個BRA*..
HAHA*++
返到屋企冇耐,,
開陣電腦,,
又要出門口食飯,,
預祝生日喎=V="
超悶,,
我去食韓國燒烤*..
我淨係想睇書,,
我都食左幾多野下..
BUT MUM話我食左好少野..
好多啊!!!*
返到屋企都十一點幾=口="..



