A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*03月*29日`-)*

ToPiC`* [[虛假*..]]

我開始覺得生人生很虛偽,,

日日淨係上堂,,

玩黃志倩,,

已經成為我既生活習慣,,

真係好悶丫~~

放學陪蕭琳,,黃志倩去漫畫舖,,

睇左陣漫畫,,

當我想走既時候,,

見到馬芷同YUKI*

佢地走左冇耐,,

我就走喇,,~~~

點知係消防局見到佢地,,

行下行下,,

見到個BRA..

笑死*+++

又係返屋企做功課,,

好似生活淨係為左讀書咁...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*03月*28日`-)*

ToPiC`* -V-"一廂情緣*

今日真係好UNHAPI,,

HISTORY TEST寫漏野,,

一定好差啦~

唉,,,,=V="

雖然英文堂終於唔洗同ET坐,,

仲遠離埋32*號,,

[其實都幾近]

BUT都係好UNHAPI,,

因為我坐係28*後面~

LP堂老師話叫我地上到圖書館唔好嘈,,

我上到去見到冇書借所以坐低,,

所以同WING+嘉怡傾計~~

點知就俾老師話-口-"~~~

又話,,洗唔洗我幫你簡埋書丫?!

我咪話唔洗囉,,

個陣時全班已經望住晒我" ',,

食飯又食粥>V<"

HAHA++*

上MATHS堂好留心咁聽書,,

終於明阿SIR講乜喇~~~~

我問佢個答案啱唔啱,,

佢就叫人出黎做,,

我都有啊,,

做完阿SIR唔寫嘉許!!!!"

TOMMY仔幫我叫阿SIR寫>V<"

真係多謝佢唷~~~

中史堂爆悶~-口-"

放學同珊,,YUKI,,走~~~

同YUKI一路行一路傾>V<"~~~

返屋企做功課LU~

我答應我自己,,

13歲後,,

把他忘記,,

從前大家所有回憶拋諸腦後,,

還有5天~

4月2日*++COMING SOon"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]