A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*20日`-)*

ToPiC`* >V<"傷心*刺激..

今日特登早D起身..

為左接12*14*18--號"佢地黎我屋企`*

同阿媽講落街打千秋,,>V<*

有個細路攞住袋野..

行埋我身邊~

之後又走左去...

笑死我..

但阿媽冇耐都落黎陪我打千秋..

跟住又話::*漏左個電話添..

佢落番黎既時候

RAIN`b*,,SIULAM*,,ELLEN*

佢地落緊車..

跟住我唔知點咁扮上番屋企..

跟住之後接佢地黎........

初初上到屋企

阿哥都唔知佢地係度*

突然之間佢知道左-V-*..

無奈!!

阿媽仲話上黎搵我!!

我先話RAIN,,ELLEN,,SIULAM真係喺度*

唉">V<*

冇幾耐,,阿哥走左...

我係度大玩XDD"

我地冇耐落街買野食

NO*--MY FAVOURITE!!!

雞蛋仔&夾仔餅*-,,]]

SO  SAD*-!!!!

之後係百佳買左2*條腸仔~~

勁呢?!?!?!?*

跟住上番屋企煲水>V<*

BECAUSE*--RAIN&SIULAM"

買左杯麵啊*!!

之後食完RAIN*蝦我D 豬仔!!.V."

唉!!*

ELLEN*仲衰..

RAIN*掟我隻豬仔俾佢個陣..

佢接住左..

仲餵埋佢飲奶!!!*=V="

哼!!!*

我地都冇咩點做野..

只係喺度玩*

跟住我地係咁叮野食XDD"

RAIN*仲勁!!食黎食去都唔飽>V<"

禾刀系牙*!!

 

之後RAIN同SIULAM SHARED...

韓式既唔知咩咩麵,,

我整雪糕梳打俾我同ELLEN*!!

我今日真係好難忘>V<"

之後送佢地走,,

我2姑媽打黎,,

我出左門口鎖埋門都仲傾緊=V="

跟住我攞埋部電話落街>V<"

佢地個個都係度笑我........

俾人罵丫!!!!!

話我講大話=V="

阿爸撐我個邊XDDD**

YEAH*!!!

我咪同阿媽講:

[點解阿哥可以帶佢D朋友返黎玩..

我唔可以?!?!?]

由細到大佢都得..

係我唔得???????*

阿爸話::

何況阿B係帶佢D同學

黎做功課????!"!?!?*

AND THEN*

阿媽NOTHING TO SAY..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*04月*19日`-)*

ToPiC`* 準備參與Family war*

今日耐唔耐都諗起個夢=V="

唔>W<*....

因為為左俾RAIN*SIULAM,,ELLEN"

黎我屋企.

同阿媽又開--FAMILY WAR",,

唉*--

BUT我聽日諗住偷偷地俾佢地黎>V<"

HAHA*!!

 

仲有好多功課做=V-*....

CHINESE*

廣泛閱讀工作紙,,

ENGLISH*

COMPREHENSION..

文化報告....

唉>V<*!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]