今日特登早D起身..
為左接12*14*18--號"佢地黎我屋企`*
同阿媽講落街打千秋,,>V<*
![]()
有個細路攞住袋野..
行埋我身邊~
之後又走左去...
笑死我..
但阿媽冇耐都落黎陪我打千秋..
跟住又話::*漏左個電話添..
佢落番黎既時候
RAIN`b*,,SIULAM*,,ELLEN*
佢地落緊車..
跟住我唔知點咁扮上番屋企..
跟住之後接佢地黎........
![]()
初初上到屋企
阿哥都唔知佢地係度*
突然之間佢知道左-V-*..
無奈!!
阿媽仲話上黎搵我!!
我先話RAIN,,ELLEN,,SIULAM真係喺度*
唉">V<*
![]()
冇幾耐,,阿哥走左...
我係度大玩XDD"
![]()
我地冇耐落街買野食
NO*--MY FAVOURITE!!!
雞蛋仔&夾仔餅*-,,]]
SO SAD*-!!!!
![]()
之後係百佳買左2*條腸仔~~
勁呢?!?!?!?*
![]()
跟住上番屋企煲水>V<*
BECAUSE*--RAIN&SIULAM"
買左杯麵啊*!!
![]()
之後食完RAIN*蝦我D 豬仔!!.V."
唉!!*

ELLEN*仲衰..
RAIN*掟我隻豬仔俾佢個陣..
佢接住左..
仲餵埋佢飲奶!!!*=V="
哼!!!*
![]()
我地都冇咩點做野..
只係喺度玩*
跟住我地係咁叮野食XDD"
RAIN*仲勁!!食黎食去都唔飽>V<"
禾刀系牙*!!
之後RAIN同SIULAM SHARED...
韓式既唔知咩咩麵,,
我整雪糕梳打俾我同ELLEN*!!
我今日真係好難忘>V<"
![]()
之後送佢地走,,
我2姑媽打黎,,
我出左門口鎖埋門都仲傾緊=V="
跟住我攞埋部電話落街>V<"
佢地個個都係度笑我........
![]()
俾人罵丫!!!!!
話我講大話=V="
阿爸撐我個邊XDDD**
YEAH*!!!
我咪同阿媽講:
[點解阿哥可以帶佢D朋友返黎玩..
我唔可以?!?!?]
由細到大佢都得..
係我唔得???????*
阿爸話::
何況阿B係帶佢D同學
黎做功課????!"!?!?*
![]()
AND THEN*
阿媽NOTHING TO SAY..




