|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*05月*10日`-)*
| ToPiC`* 感動MISS FOK*
|
今日最開心既係..
我個LOGO*終於得左~
初初MISS FOK*話個雪人得左..
之後又話唔得...
家陣我畫左個電腦..[擬人]
個電腦拎住個MOUSE&KEYBOARD
佢話幾有創意>V<"..
仲話幾得意*~
得左LU~
但幅廣告彩差DD*---
唉........
加油!!!
期待聽日
好掛住佢地AR!!!
我聽日一定要報仇!!!
泳池見!~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*05月*09日`-)*
| ToPiC`* 我的單親媽媽!*
|
今日約左SIULAM*+ELLEN*去..
RAIN*-B" 屋企..做PROJECT*
我到左愉景..
SIULAM*+ELLEN都未到,,
去左通利睇琴,,
好靚好靚既三角琴AR*---
BUT貴我個部成4*..倍-口-"
嗚嗚..

睇左陣之後,,見到SIULAM*
AND THEN*我地去左直銷中心--
睇電話>V<"
PANASONIC*VS6--14XX"
咁平!?
嘩!!!好HAPI*!

跟住去到RAIN*屋企--
差唔多淨係玩=V=""
玩SIMS 2*
創造左個黃志倩呢..型爆*
做左單親媽媽,,獨力撐住成個家--
仲有我地----
SIULAM BB(男)
RAIN BB(女)
HEART BREAKER(女)*
*=我黎架XBBBBBBBB"

食LUNCH*--
有咖哩魚蛋*燒賣.....

之後-------------
玩完都冇咩做過野---
之後走LU*

係愉景某度見到靖瑤B*
我叫佢---問佢認唔認得我..
我聽到佢話"認得!!"
但SIULAM&ELLEN*聽到..
[[唔認得....]]
唉>V<"

THEN去左吉野家買飯,,
去緊既途中..
我係咁跑過去[吉野家],,
SIULAM大叫我唔洗去..
突然佢離我好遠咁大叫"
曾皓妍!!
我停低左--BECAUSE抽左筋XD"
唉..最終都買到>口<"
HAPI***
之後同ELLEN*去左三聯睇書..
ELLEN*---
係咁叫我幫佢搵林詠琛系列既書,,
搵左好耐我地都唔覺有---

點知就係深雪既書隔離....
原來一直係我地視線附近..
激死,,=0=*
我仲買左2*支筆~
跟住請ELLEN*飲左包芒果汁..
AND THEN就回家LU~]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|