A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*10日`-)*

ToPiC`* 感動MISS FOK*

今日最開心既係..

我個LOGO*終於得左~

初初MISS FOK*話個雪人得左..

之後又話唔得...

家陣我畫左個電腦..[擬人]

個電腦拎住個MOUSE&KEYBOARD

佢話幾有創意>V<"..

仲話幾得意*~

得左LU~

但幅廣告彩差DD*---

唉........

加油!!!

期待聽日

好掛住佢地AR!!!

我聽日一定要報仇!!!

泳池見!~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*09日`-)*

ToPiC`* 我的單親媽媽!*

今日約左SIULAM*+ELLEN*去..

RAIN*-B" 屋企..做PROJECT*

我到左愉景..

SIULAM*+ELLEN都未到,,

去左通利睇琴,,

好靚好靚既三角琴AR*---

BUT貴我個部成4*..倍-口-"

嗚嗚..

睇左陣之後,,見到SIULAM*

AND THEN*我地去左直銷中心--

睇電話>V<"

PANASONIC*VS6--14XX"

咁平!?

嘩!!!好HAPI*!

跟住去到RAIN*屋企--

差唔多淨係玩=V=""

玩SIMS 2*

創造左個黃志倩呢..型爆*

做左單親媽媽,,獨力撐住成個家--

仲有我地----

SIULAM BB(男)

RAIN BB(女)

HEART BREAKER(女)*

*=我黎架XBBBBBBBB"

食LUNCH*--

有咖哩魚蛋*燒賣.....

之後-------------

玩完都冇咩做過野---

之後走LU*

係愉景某度見到靖瑤B*

我叫佢---問佢認唔認得我..

我聽到佢話"認得!!"

但SIULAM&ELLEN*聽到..

[[唔認得....]]

唉>V<"

THEN去左吉野家買飯,,

去緊既途中..

我係咁跑過去[吉野家],,

SIULAM大叫我唔洗去..

突然佢離我好遠咁大叫"

曾皓妍!!

我停低左--BECAUSE抽左筋XD"

唉..最終都買到>口<"

HAPI***

之後同ELLEN*去左三聯睇書..

ELLEN*---

係咁叫我幫佢搵林詠琛系列既書,,

搵左好耐我地都唔覺有---

點知就係深雪既書隔離....

原來一直係我地視線附近..

激死,,=0=*

我仲買左2*支筆~

跟住請ELLEN*飲左包芒果汁..

AND THEN就回家LU~]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]