A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*12日`-)*

ToPiC`* 打開心扉*

今日好多謝嘉怡俾我粒糖..

好味!!!!蜜瓜味!!!

好正!!!

今日派GEO*卷~

70*分=V="

死得啦.. 俾阿媽鬧死~

攞唔到高分添~!

BUT*算啦...

我盡左努力咯!!!

加油AR~曾妍*!!!

ELLEN*----

SORRY!!!

黃志倩...

講左出黎..

我有冇答應過你唔講架呵!?

我啱啱打日記先記得起..

BUT*你都講左我嗰個咯..

但我想同你講..

我同你一樣..

我已經唔愛佢LU*--

如果佢係愛我

佢係鍚我..

就一早講左I LOVE YOU 啦*

但佢對我好..對我特別好..

可能係佢鐘意對我好~

我可以話...

呢個係一場誤會..

係我笨!!!!

我覺得..

依家愛情呢樣野我已經冇權擁有..

亦都唔想擁有..

記得寫野俾我!!!

我既PARTNER~

寫小說俾我登上網!!!

我叫SIULAM唔好講出黎..

BY:YIN*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*11日`-)*

ToPiC`* 反省!!*

今日成日都好想到LUNCH TIME*..

死人頭SIULAM*又話陪我去泳池..

最終都係冇=V="

之後我地成班人去左上海小館食..

食完係M*記見到陳主任..

笑死..見到好多好多人AR!!!

但係唔見朱仔朗.. ..

有D傷心添*

好想好想"ME"佢..

馬芷話我識好多人...

佢地咪係以前我既FDs..

但係我地全部都分隔異地...

等丫等....等丫等..

等到放學即刻走佬去泳池-0-*

感動到喊...

見到鄧老師....倚菁..鼻屎婆,,昭明b*..

好掛住佢地ar*!!!

陳主任話我個書包係豬籠草=v-*

但見到面費時同佢嘈-口-"~

突然陳主任叫我同佢傾計..

我傾到就黎喊..

佢話我...

咩都懶懶閒咁...

唔讀書...唔練水...

叫我練番水...

練水!?我都想...

我呢個人好怕辛苦..

我想喊!!

想係咁"ME"朱仔朗塊面..

忍唔住..

跟住我坐係陳主任隔離一直唔講野..

我係度諗...

我咩都有天份..

係我後天唔努力..

成日玩電腦.....

越諗越想喊...

之後睇比賽..

雖然好睇...但好失望..

我地女仔輸左=V="

唉...............

朱仔朗個組攞到獎..

恭喜佢地囉...

之後見到朱仔朗..

好想"ME"佢..但冇!!!

後悔..

依家我好想喊...

究竟我練唔練番水好!??!?

我真係要醒...

我仲要反省....

我要考試考得再高分D..

我要做好榜樣俾基慧所有學生睇..

我地係唔可以輸比石鐘山架!!!

下年我決定左..

我一定要幫佢地操水

[但我都唔係游得幾好=V="]..

唉~

返到屋企都係咁諗野..

諗-----------------

我放棄咩都得..

但我既理想係唔可以放棄...

我記得我6*年班下定決心..

贏招珮思!!!

我要做到蛙后!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]