|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*05月*12日`-)*
| ToPiC`* 打開心扉*
|
今日好多謝嘉怡俾我粒糖..
好味!!!!蜜瓜味!!!
好正!!!

今日派GEO*卷~
70*分=V="
死得啦.. 俾阿媽鬧死~
攞唔到高分添~!
BUT*算啦...
我盡左努力咯!!!
加油AR~曾妍*!!!

ELLEN*----
SORRY!!!
黃志倩...
講左出黎..
我有冇答應過你唔講架呵!?
我啱啱打日記先記得起..
BUT*你都講左我嗰個咯..
但我想同你講..
我同你一樣..
我已經唔愛佢LU*--
如果佢係愛我
佢係鍚我..
就一早講左I LOVE YOU 啦*
但佢對我好..對我特別好..
可能係佢鐘意對我好~
我可以話...
呢個係一場誤會..
係我笨!!!!
我覺得..
依家愛情呢樣野我已經冇權擁有..
亦都唔想擁有..
記得寫野俾我!!!
我既PARTNER~
寫小說俾我登上網!!!
我叫SIULAM唔好講出黎..
BY:YIN*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*05月*11日`-)*
| ToPiC`* 反省!!*
|
今日成日都好想到LUNCH TIME*..
死人頭SIULAM*又話陪我去泳池..
最終都係冇=V="
之後我地成班人去左上海小館食..

食完係M*記見到陳主任..
笑死..見到好多好多人AR!!!
但係唔見朱仔朗.. ..
有D傷心添*
好想好想"ME"佢..
馬芷話我識好多人...
佢地咪係以前我既FDs..
但係我地全部都分隔異地...

等丫等....等丫等..
等到放學即刻走佬去泳池-0-*
感動到喊...
見到鄧老師....倚菁..鼻屎婆,,昭明b*..
好掛住佢地ar*!!!
陳主任話我個書包係豬籠草=v-*
但見到面費時同佢嘈-口-"~
突然陳主任叫我同佢傾計..
我傾到就黎喊..
佢話我...
咩都懶懶閒咁...
唔讀書...唔練水...
叫我練番水...
練水!?我都想...
我呢個人好怕辛苦..
我想喊!!
想係咁"ME"朱仔朗塊面..
忍唔住..
跟住我坐係陳主任隔離一直唔講野..
我係度諗...
我咩都有天份..
係我後天唔努力..
成日玩電腦.....
越諗越想喊...
之後睇比賽..
雖然好睇...但好失望..
我地女仔輸左=V="
唉...............
朱仔朗個組攞到獎..
恭喜佢地囉...
之後見到朱仔朗..
好想"ME"佢..但冇!!!
後悔..
依家我好想喊...
究竟我練唔練番水好!??!?
我真係要醒...
我仲要反省....
我要考試考得再高分D..
我要做好榜樣俾基慧所有學生睇..
我地係唔可以輸比石鐘山架!!!
下年我決定左..
我一定要幫佢地操水
[但我都唔係游得幾好=V="]..
唉~

返到屋企都係咁諗野..
諗-----------------
我放棄咩都得..
但我既理想係唔可以放棄...
我記得我6*年班下定決心..
贏招珮思!!!
我要做到蛙后!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|