A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*16日`-)*

ToPiC`* 見鬼18*!!

今日葉SIR冇返..

唔洗上SCIENCE*!!

我係D&T整左好少野..

LUNCHTIME*

離開學校個陣時..

冇啦啦刮起好大風..

我就...走左光-W-*

LIANN*+SIULAM*等人..

見到我條灰色既打底褲...

好彩都有"打底"啫~~~

我仲唔小心咁叫左條打底褲做左底褲~

好瘀啊!!!!!!!

之後去左ELLEN*屋企食..

我依家先發現..

佢屋企超恐怖-口-*

上次去都冇咁恐嚇..

食下食下..

發現佢好多野都係綠色..

撞鬼你啊!!!!

雪櫃超亂.V."....

仲有我一入廁所..

除左條打底褲..

我先發現我見到D恐嚇野..

水管裂開晒...

死啦!!會唔會爆水管架!?

之後即刻著番條褲走佬~

食下食下飯..

又發現間屋D光好暗..

嚇死我..

我大叫:個招財貓向我"斬"眼~~~

[但冇呢件事GA*其實~]

跟住又唔知邊個..

開左 ELLEN*屋企D衣櫃..

臭到嘔*...

我後悔去左佢屋企食..-0-*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*15日`-)*

ToPiC`* [EPA]EXCELLENT*~~~

今日超多TEST*+DICTATION~

都唔知溫邊樣先=V="""

EPA* DICTATION~

中史*DICTATION~

中文*!!!TEST~~

中文一定唔可以唔合格架!!!

EPA*默書冇啦啦話有咩BOUNS~~

啱晒>V<"~~YAYA*~~

125/125*!!!感動死我啦~~~

SIULAM*冇返~~~

好傷心丫~~

如果佢係因為病左而冇返~

希望佢快D*好返~~~>W<*

今日LUNCH*訂飯~[NOT SCHOOL]

跟住上L!AN*屋企食~

點知走之前發生咁多事..

最嚴重既係~

YUKI*因為ELLEN*倒瀉賓治..

D*賓治倒左我隻襪同裙..

無奈死我啦*

ELLEN*話因為我整佢頭髮先發生咁多事..

-W-*............NOTHING TO SAY~

跟住LIANN*借左隻襪俾我..

我隻襪扔左=V="......

嗚嗚*.....

好傷心~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]