今日葉SIR冇返..
唔洗上SCIENCE*!!
![]()
我係D&T整左好少野..
![]()
LUNCHTIME*
離開學校個陣時..
冇啦啦刮起好大風..
我就...走左光-W-*
LIANN*+SIULAM*等人..
見到我條灰色既打底褲...
好彩都有"打底"啫~~~
我仲唔小心咁叫左條打底褲做左底褲~
好瘀啊!!!!!!!
![]()
之後去左ELLEN*屋企食..
我依家先發現..
佢屋企超恐怖-口-*
上次去都冇咁恐嚇..
食下食下..
發現佢好多野都係綠色..
撞鬼你啊!!!!
雪櫃超亂.V."....
仲有我一入廁所..
除左條打底褲..
我先發現我見到D恐嚇野..
水管裂開晒...
死啦!!會唔會爆水管架!?
之後即刻著番條褲走佬~
![]()
食下食下飯..
又發現間屋D光好暗..
嚇死我..
我大叫:個招財貓向我"斬"眼~~~
[但冇呢件事GA*其實~]
跟住又唔知邊個..
開左 ELLEN*屋企D衣櫃..
臭到嘔*...
我後悔去左佢屋企食..-0-*



