係學校冇咩野寫..
今日係用壓縮時間表,,
放左學就睇MATHS QUIZ*---
仁社贏左丫>V<"
好開心AR*>W<**
跟住去左整D&T*嗰個..
HAHA*++
------------------------------------------
以下內容不適合任何人觀看,
請觀看者暫停觀看。
一經發現日記內容被觀看,
日記將會永久關閉。
BY*YIN~
=================
=================
=================
=================
頭先哥哥問我個好易通係邊,,
我都想問佢AR*++
佢又話唔係佢度..
又係度鬧我..
我咪唔出聲囉...
又係咁鬧我,,
跟住爸爸鬧哥哥..
點知之後哥哥同爸爸鬧交..
仲大打出手..
我唔敢出聲..
媽咪就行過黎打我..
話我由細到大都係整到家嘈屋閉..
話我係瘟神,,,
話唔應該生我..
我好想即刻推開個窗一野跳落去..
有冇諗過我感受架!?
我由細到大都係聽你地咁講..
個個都係咁講..
一係話我大白鯊..
一係話我豆腐..
一係話我廢柴,,
我細細個好想改變呢個事實..
好想你地對我改觀..
你地都唔信我..
依家入左間BAND1*..
先當我係神,,
先當我係人,,
考得差左少少就鬧我..
我好大壓力架!!!!!!
呢段日子我不停反省我自己,,
一直努力改過我D缺點..
又話我扮晒野..
夠喇!!
你地根本當我係垃圾咁睇..
好!!!
我應承我自己..
我要考全班第5!!
我黎緊一定要考到7*級...
我要係F.2*個年攞到50蛙銅牌~
=================
=================
=================
=================
=================
=================
=================
=================
你有冇偷睇過以上內容AR?!
有既我會即刻LOCK日記為私人日記架!!!
YIN*