今日唔知點解特別無奈..
跟住同下同下嘉怡傾計..
佢好似攞緊D野出黎..
佢攞左個16*號既大口仔出黎>V<"
好開心丫~
我一定要得到一個1*號送俾嘉怡!!
HAHA*
HAHA*
HAHA*..
好好好好好好好好.....開心AR!
YA!
![]()
今日要我地HISTORY~~~亞歷山大大帝"
要講啦>V<"~
![]()
LUNCH*個陣~聽到RAIN*講..
話飲可樂D人唔會點高..
唔怪之得啦...
自從我開始日日飲可樂之後..
真係冇高過-W-*!!!
唉!
![]()
之後去左7仔*
SIULAM*ELLEN*RAIN..
一齊湊夠20幾蚊去換大口仔~
點知係28*!!!
無奈~
![]()
GEO*::MISS YU"冇返..
跟住我好努力咁做緊功課*-V-"
點知RAIN"係咁掟D散銀落我背隻..
唉!*
![]()
我地放學去左搵MISS FOK*
點知佢返左屋企-W-*
等到我出晒汗啦~
![]()
SORRY,,RAIN*~
冇遮你走..
但係我諗唔通
你頭先收線之前講既野..
問我個條問題,,-0-*
問得好突然~=V="
嚇親我~
我可以同你講個答案::冇!
![]()
以下內容不適合任何人觀看。
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
我依家真係比以前更鐘意聽..
愛情萬歲..
可能係森美同埋FIONA*唱啦~
唔想點解好有同感..
以前好希望可以去睇..
亞卡比槍擊事件>V<*
最終都係冇得睇~~~
好好聽丫首歌~
好記得呢句::
就算痛,,還是相戀至上*,,`-】
我真係忘記左雋LU*
恭喜我自己AR~
HAHA"
都唔知點解一諗起佢..
只會諗起一D好笑既野..
但我FEEL*到我個心已經冇左佢..
但係..
我會鐘意邊個呢??????
定係我個心一直冇人可以佔領!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
我一定要LOCK*左個日記為---
私人日記*
如果RAIN*再偷睇個段野!!



