A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*22日`-)*

ToPiC`* 16*號大口仔!!

今日唔知點解特別無奈..

跟住同下同下嘉怡傾計..

佢好似攞緊D野出黎..

佢攞左個16*號既大口仔出黎>V<"

好開心丫~

我一定要得到一個1*號送俾嘉怡!!

HAHA*

HAHA*

HAHA*..

好好好好好好好好.....開心AR!

YA!

今日要我地HISTORY~~~亞歷山大大帝"

要講啦>V<"~

LUNCH*個陣~聽到RAIN*講..

話飲可樂D人唔會點高..

唔怪之得啦...

自從我開始日日飲可樂之後..

真係冇高過-W-*!!!

唉!

之後去左7仔*

SIULAM*ELLEN*RAIN..

一齊湊夠20幾蚊去換大口仔~

點知係28*!!!

無奈~

GEO*::MISS YU"冇返..

跟住我好努力咁做緊功課*-V-"

點知RAIN"係咁掟D散銀落我背隻..

唉!*

我地放學去左搵MISS FOK*

點知佢返左屋企-W-*

等到我出晒汗啦~

SORRY,,RAIN*~

冇遮你走..

但係我諗唔通

你頭先收線之前講既野..

問我個條問題,,-0-*

問得好突然~=V="

嚇親我~

我可以同你講個答案::冇!

以下內容不適合任何人觀看。

我依家真係比以前更鐘意聽..

愛情萬歲..

可能係森美同埋FIONA*唱啦~

唔想點解好有同感..

以前好希望可以去睇..

亞卡比槍擊事件>V<*

最終都係冇得睇~~~

好好聽丫首歌~

好記得呢句::

就算痛,,還是相戀至上*,,`-】

我真係忘記左雋LU*

恭喜我自己AR~

HAHA"

都唔知點解一諗起佢..

只會諗起一D好笑既野..

但我FEEL*到我個心已經冇左佢..

但係..

我會鐘意邊個呢??????

定係我個心一直冇人可以佔領!?

我一定要LOCK*左個日記為---

私人日記*

如果RAIN*再偷睇個段野!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*21日`-)*

ToPiC`* Lazy*~

今日一早就沖澡..

因為尋晚俾蚊咬左勁多啖~

唉"

沖完澡就食粽>V<*~

HAHA*~

好味道~

唔知點解硬係覺得..

天氣差*心情差~-V-*

跟住好努力咁做功課~

唔見左SCIENCE*書答案AR~*

=V="!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]