今日..中文堂有人要做說話練習~
4*個女仔...WING姐
欣欣媽咪*
何詩穎
黎慧珊
我覺得WING姐同AMY媽都講得好好~
但係阿SIR讚埋黎慧珊..
佢講野走晒音丫!!!
=V+".........
跟住何詩穎講得好好笑...
笑死我~
![]()
D&T我做野做得好慢AR..
連CHIMPANZEE都快過我~~~
唉!
![]()
LUNCH*去左百晉食~~~~
點知SIULAM*同CHIMPANZEE玩下玩下..
倒瀉水..
俾肥婆罵XDDDDDDDDD*
正冤家~
![]()
PTH*派左啦~~~
好低分AR!!*
73*ONLY~~~
但M!SS 黎改錯野~~~
SO*我應該只有76*!!!
CHIMPANZEE*有90分AR~
變態架~~~~
![]()
上ERS*堂...
對COMPREHENSION..
冇啦啦蔣文軒張枱成張跌落地下..
嚇到丫..
MISS KO*嚇到大叫左一聲,,
好高音AR>V<"~~~~
[THE END*]
![]()




