A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*24日`-)*

ToPiC`* 受驚的MISS Ko*

今日..中文堂有人要做說話練習~

4*個女仔...WING姐

                 欣欣媽咪*

                 何詩穎

                 黎慧珊

我覺得WING姐同AMY媽都講得好好~

但係阿SIR讚埋黎慧珊..

佢講野走晒音丫!!!

=V+".........

跟住何詩穎講得好好笑...

笑死我~

D&T我做野做得好慢AR..

連CHIMPANZEE都快過我~~~

唉!

LUNCH*去左百晉食~~~~

點知SIULAM*同CHIMPANZEE玩下玩下..

倒瀉水..

俾肥婆罵XDDDDDDDDD*

正冤家~

PTH*派左啦~~~

好低分AR!!*

73*ONLY~~~

但M!SS 黎改錯野~~~

SO*我應該只有76*!!!

CHIMPANZEE*有90分AR~

變態架~~~~

上ERS*堂...

對COMPREHENSION..

冇啦啦蔣文軒張枱成張跌落地下..

嚇到丫..

MISS KO*嚇到大叫左一聲,,

好高音AR>V<"~~~~

[THE END*]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*23日`-)*

ToPiC`* 夢想*PASS ONLY!

TODAY*..

中史終於派卷~~~

66.5*分 AR~

合格左~~~

好多人睇死我又FAIL~

點知合格左XDDDDDDDD*

EPA*明明話問書..

點知變左QUIZ*

做上年TEST* PAPER既VOCABULARY~

好難AR*>V<"

我得14/30~

我好唔服囉~唔講點解-V-*

我心中有數-V-"

ART*幅畫依家剩番個樽唔太好~

唉"

鬼叫MISS FOK 咁嚴咩-V-*

唔准任何人睇以下內容..

好奇怪AR..

點解嗰個男仔總係坐我附近既!?!?

坐我右邊..總係將個頭"I"去我個邊..

坐我後面..總係望住我咁..

好恐怖AR~~~

係咪偷拍呢!??!?!?!?!??!?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]