|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*05月*18日`-)*
| ToPiC`* 無奈日*
|
今日..
RAIN*+SIULAM係咁講雋...
又係黑板寫XX雋...
超無奈~
好後悔當初講左ELLEN*'S LOVER個名~
唉..
好對唔住ELLEN*添..

LP*堂個MISS CHAN*...
係度話D人笑=V="
無奈死我啦~~~

MUSIC*堂..
好多人考試AR*~~~
冇啦啦到最後一組...
25..34..36*
SIULAM*又拉埋我落水..
又話咩"真的愛你"喎..
又話咩..咩"分分鐘需要你"喎..
明明人地係唱比佢聽既............

食飯係M*記食..
又見到黃藹霖...
佢又唔認得我-V-*....
算啦..
點知我諗住"支"茄汁出黎架嘛..
點知成包跌落地下,,
仲要有D茄汁係我條裙度..
佢地話好似漏M*..
無奈..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*05月*17日`-)*
| ToPiC`* "溫"皓妍!!?!?!?!?*
|
今日ENG.@ LISTENING
我個RECEIVER*個袋換左個粉紅色的
RAIN*+SIULAM話...
係裝個D咩巾既袋喎..
無奈~

GEO*有3"個老師黎睇我地上堂..
MISS YU*好似有點兒扮野咁..
冇人答佢問題就求其叫..
叫我左做"溫"皓妍*!!!
好嬲AR*~~~!!!

MMLC*好普通咁過~
諗住有野玩架嘛..

跟住LUNCHTIME*去左禮堂食..
我地同埋TOMMY*食..
跟住梁SIR*過左黎..
我聽到佢話咩..
【做咩放學唔搵我...
吓.....[唔記得左]..
你啊!!同我去埃塞羅比亞度食!"】
之後梁SIR*同TOMMY走左..
我同RAIN*講..
做左TOMMY要跟梁彭去..
"埃塞羅比亞度"食飯..!?
跟住個個都係度笑-W-*...

AND THEN*扔垃圾..
SIULAM*笑我尋日走光既事..
我同佢講..
今日藍色架條打底褲!!!
點知SIULAM+馬芷+YUKI*
笑我=V="~~

SCI.*好悶啊!!!
做埋晒D實驗...
-V-*~~~~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|