A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*18日`-)*

ToPiC`* 無奈日*

今日..

RAIN*+SIULAM係咁講雋...

又係黑板寫XX雋...

超無奈~

好後悔當初講左ELLEN*'S LOVER個名~

唉..

好對唔住ELLEN*添..

LP*堂個MISS CHAN*...

係度話D人笑=V="

無奈死我啦~~~

MUSIC*堂..

好多人考試AR*~~~

冇啦啦到最後一組...

25..34..36*

SIULAM*又拉埋我落水..

又話咩"真的愛你"喎..

又話咩..咩"分分鐘需要你"喎..

明明人地係唱比佢聽既............

食飯係M*記食..

又見到黃藹霖...

佢又唔認得我-V-*....

算啦..

點知我諗住"支"茄汁出黎架嘛..

點知成包跌落地下,,

仲要有D茄汁係我條裙度..

佢地話好似漏M*..

無奈..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*17日`-)*

ToPiC`* "溫"皓妍!!?!?!?!?*

今日ENG.@ LISTENING

我個RECEIVER*個袋換左個粉紅色的

RAIN*+SIULAM話...

係裝個D咩巾既袋喎..

無奈~

GEO*有3"個老師黎睇我地上堂..

MISS YU*好似有點兒扮野咁..

冇人答佢問題就求其叫..

叫我左做"溫"皓妍*!!!

好嬲AR*~~~!!!

MMLC*好普通咁過~

諗住有野玩架嘛..

跟住LUNCHTIME*去左禮堂食..

我地同埋TOMMY*食..

跟住梁SIR*過左黎..

我聽到佢話咩..

【做咩放學唔搵我...

吓.....[唔記得左]..

你啊!!同我去埃塞羅比亞度食!"】

之後梁SIR*同TOMMY走左..

我同RAIN*講..

做左TOMMY要跟梁彭去..

"埃塞羅比亞度"食飯..!?

跟住個個都係度笑-W-*...

AND THEN*扔垃圾..

SIULAM*笑我尋日走光既事..

我同佢講..

今日藍色架條打底褲!!!

點知SIULAM+馬芷+YUKI*

笑我=V="~~

SCI.*好悶啊!!!

做埋晒D實驗...

-V-*~~~~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]