A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*04月*28日`-)*

ToPiC`* 黑色人間*!!

今日又落雨...

真係煩丫!!"

隻襪又變左藍色XP"

MATHS.....TEST*---

唉!

冇望LU!!

LUNCH GO TO上海小館~

SIULAM*唔知踩左D咩..=口="

PE*堂上DANCING ROOM"

百痴的遊戲~

放學?放學..

日記????我也再無心情再打!!

因為...

你傷透我的心-------------

事隔太久了.....

我們跟本沒可能..

無論我與誰人..

明戀..暗戀..單戀...

也沒好結果..

你從不在乎我..

你在乎我只是因為..

你的朋友愛上我...

我曾是女班長的關係..

還給我......的心!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*04月*27日`-)*

ToPiC`* 黑色=星期死[4]*,,

我今日返學上到村巴..

見到有個女仔好奇怪咁望住我..

我又望番佢..

冇耐----佢攞左封信出黎~

我望下...又覺得我好缺德~

SO冇睇落去~

點知見到佢喊..希望佢冇事啦*

唔知係咪我頭先太缺德~搞到我黑仔,,

落雨啊..好大雨啊>V<"

點知越落越大..

我同嘉怡狼狽到死=口="---

我隻鞋仲入左水,,隻襪仲變左藍色-W-*

仲有今日考GEOGRAPHY!!!

實肥啦=口-*!!

小息去左LIBRARY*帶左本簿..

EPA*本NOTEBOOK遲D要收...

我個本爛晒啊..所以要係最抄番DNOTES~

MUS!C*好感動啊..

QUIZ*攞26.5/30---

竟然係全班最高..

但係總係望到份卷..

就會係度自責..

點解唔可以再高分D*??

小學都攞滿分啦..

SAD*---

平均分我聽到老師話90.5*+

但係又有人話96.5......我先唔信我有咁勁~

食飯又酒樓XDDDDDDDDDD"

跟住上最後堂中史--MISS程冇返~

嗰個代課老師-陳老師好好人*FEMALE..

我地班好癲~>V<"

係咁攞我俾TOMMY個舊屎玩..

擲黎擲去..我就冇參與~

因為我今日要做晒HW*佢AR!!!!

放學留係HOME ROOM*

我地練跨科...

AND THEN同馮嘉彥傾下計..畫下黑板咁~

點知佢走左俾番鎖匙梁彭~

梁彭就黎左204*

見到我畫黑板就係度話我..

唉!

之後我放學個陣..

行下行下..見到MISS CHAN*--

跟住冇理度..

再行下行下~就見到媽咪AMY*~+

跟住就齊齊行去綠楊~

返到屋企打日記~

打下打下諗住問郭逸文野..

但佢又冇ONLINE喎*---

咪係MSN*寫住--

郭逸文,,如果你ONLINE就搵我...

有野問你...

佢真係搵我~

我問佢::前日有冇打電話去903*架勢堂~

佢竟然話冇..

我好瘀啊!!!

佢問我點解覺得佢有打電話去903*

我話嗰個叫"AK"既人打電話去架勢堂..

把聲又好細個~又好似佢咁KAI*--

我就整喊左佢..

我初初唔信..

男仔邊會咁容易喊架..

點知我係咁問佢..

佢係咁話冇心情..

我以前同佢傾計..

佢都有時係咁..

死火!!!

我就係咁SAY--SORRY*

我仲係MSN*MESSAGE度話..

SORRY...郭逸文!!

佢話好感動..

我話佢似女仔..

佢又話唔感動!

我就叫佢做功課LA..

咁就BYEBYE*---

-------------------------THE END*

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]