我今日返學上到村巴..
見到有個女仔好奇怪咁望住我..
我又望番佢..
冇耐----佢攞左封信出黎~
我望下...又覺得我好缺德~
SO冇睇落去~
點知見到佢喊..希望佢冇事啦*

唔知係咪我頭先太缺德~搞到我黑仔,,
落雨啊..好大雨啊>V<"
點知越落越大..
我同嘉怡狼狽到死=口="---
我隻鞋仲入左水,,隻襪仲變左藍色-W-*

仲有今日考GEOGRAPHY!!!
實肥啦=口-*!!
小息去左LIBRARY*帶左本簿..
EPA*本NOTEBOOK遲D要收...
我個本爛晒啊..所以要係最抄番DNOTES~

MUS!C*好感動啊..
QUIZ*攞26.5/30---
竟然係全班最高..
但係總係望到份卷..
就會係度自責..
點解唔可以再高分D*??
小學都攞滿分啦..
SAD*---
平均分我聽到老師話90.5*+
但係又有人話96.5......我先唔信我有咁勁~

食飯又酒樓XDDDDDDDDDD"

跟住上最後堂中史--MISS程冇返~
嗰個代課老師-陳老師好好人*FEMALE..
我地班好癲~>V<"
係咁攞我俾TOMMY個舊屎玩..
擲黎擲去..我就冇參與~
因為我今日要做晒HW*佢AR!!!!

放學留係HOME ROOM*
我地練跨科...
AND THEN同馮嘉彥傾下計..畫下黑板咁~
點知佢走左俾番鎖匙梁彭~
梁彭就黎左204*
見到我畫黑板就係度話我..
唉!

之後我放學個陣..
行下行下..見到MISS CHAN*--
跟住冇理度..
再行下行下~就見到媽咪AMY*~+
跟住就齊齊行去綠楊~

返到屋企打日記~
打下打下諗住問郭逸文野..
但佢又冇ONLINE喎*---
咪係MSN*寫住--
郭逸文,,如果你ONLINE就搵我...
有野問你...
佢真係搵我~
我問佢::前日有冇打電話去903*架勢堂~
佢竟然話冇..
我好瘀啊!!!
佢問我點解覺得佢有打電話去903*
我話嗰個叫"AK"既人打電話去架勢堂..
把聲又好細個~又好似佢咁KAI*--
我就整喊左佢..
我初初唔信..
男仔邊會咁容易喊架..
點知我係咁問佢..
佢係咁話冇心情..
我以前同佢傾計..
佢都有時係咁..
死火!!!
我就係咁SAY--SORRY*
我仲係MSN*MESSAGE度話..
SORRY...郭逸文!!
佢話好感動..
我話佢似女仔..
佢又話唔感動!
我就叫佢做功課LA..
咁就BYEBYE*---
-------------------------THE END*