今日好努力係車度溫EPA..
好長AR個段野XDDDDDD***
突然諗起尋晚瞓唔著而發生既事~
![]()
聽架勢堂個陣,,,
聽到個人叫AK*--打電話上903*
我就係咁笑..
森美大哥叫佢做"0靚"仔..
我總係覺得佢係郭逸文>V<"
因為佢以前都聽絕情谷架嘛*
點知條問題都挑戰唔到森美小儀*
之後我又瞓唔到..
直至12*點半左右..
![]()
我同嘉怡見到面好多野講..
講啊講..講啊講*++
講得太多LU*-都唔記得晒講乜XDD"
可能放完假第一日既返學日係
特別多野講!!*
![]()
EPA* DICTATION"好緊張..
但最後都係得94*分..
UNHAPI***----
![]()
中文堂何SIR冇帶眼鏡..
嚇得我=口="
佢話佢周身都有病XD*
![]()
MATHS*堂--
同PIGPIG-RAIN`b*開戰..
佢畫左我隻手好多下..
但我一下都唔中佢隻手>V<"
點知我俾TOMMY舊屎周圍俾人傳..
我仲見到阿吉係度聞=V="
變態架.........................=V=*
![]()
MMLC*又玩..
![]()
食飯去M記食*+
我倒左D*-糖漿落ELLEN*個頭..
佢就嬲嬲LU*-!
唉....
![]()
SCIENCE係咁同YUKI傾計..
李楠又係咁講野=V="
俾MR葉閙XDD*--抵死"
做WORKBOOK*個陣..
我成日改ANSWER...
YUKI係度笑我..
李楠仲閙埋我添..
唉"..
![]()
係架車諗通左D..
點解我唔放棄左雋佢呢!?
但係又諗..
我遲D會唔會感動到佢!?
![]()
同左ELLEN*講左SORRY LU!!
![]()
返到HOME*..
阿哥又蝦我..我即刻打電話俾阿媽"
HAHA*----->V<"
好快速咁做晒HW*~
跟住睇下MSN*---
我發現名單冇左佢個名..
驚到大叫..
會唔會我唔小心刪左...
急到差D想喊*---
先發現佢講左名..
佢仲係死性不改..
仲係咁寸!!!
唉"...
第時冇人LOVE*佢架啦..
包括我----------------



