|

|
|
N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*
|
|
| KNOW ME MORE?...
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
- Our Communication`'*
最近三個月尚無任何留言
| |
|
|
2006年*05月*26日`-)*
| ToPiC`* -V-*勤力..
|
今日好努力咁做功課..
家陣淨番幾樣功課咋..
ENGLISH COMPREHENSION~
中文自學單元>V<"
聽日唔多想返學AR~*
我寧願去學琴~!!!

跟住DINNER*後..
我就去左游水>V<"
好多飛蟻AR!!!*
游下游下....有隻仲痴住我塊面~
好想嘔*...

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
2006年*05月*25日`-)*
| ToPiC`* 東漢歷史改編*!
|
唔知點解呢篇日記冇左XDDDDDDD*
SO*重新打過LU"嗚嗚..

今日EPA*QUIZ~~~
做上年份PAPER-V-"
都識識地啦..

ENGLISH*堂~MISS KO"冇返..
唔知邊個話係................
因為MISS KO*尋日嚇到病左=V="
MISS KO*快D返黎啦~~>V<"

跟住GEOGRAPHY*---悶!!!
CHINESE,,MATHEMATIC*都好悶~
唉..

ENGLISH@MMLC*---
唉"MISS 黎 代堂>V<"
係度講普通話..
ELLEN*~RAIN"係度畫黑板..
我嬲嬲啦*
點知MISS 黎淨係話ELLEN*..
HAHA**
跟住叫我地返埋位度~
要我地跟電腦讀普通話..=V="
嗰個女人好樣衰AR*---
點知我同RAIN*講左幾句野..
我另番轉頭..MISS黎話*::
你知道我在等你嗎??[普通話講的..]
個刻我好無奈AR*
讀下讀下...
*MISS黎話有人破壞公物,,
跟住沖左過去=V="
搞到我地食飯放遲左..
原來32..36...之類既物體*
整溫可穎張枱...=V="
唔通就係美女之禍*[黨錮之禍]?
跟住我地走得..
我望到珊珊條裙....
嘩>V<"
卞凱話佢已經知道...
但好似冇咩反應咁~
-V-"唉~
跟住買sUSHI去禮堂食..
AND THEN...食完就走~
跟住上SCIENCE...堂~
珊珊好嚴重啦-口-"~
點好呢!?
唔知點解好擔心佢咁~
佢以前對我都幾好架嘛..
雖然係有時對我麻麻..
但係話晒都係我個FRIEND啦..
我竟然坐視不理!!!
[定係無能為力呢??]

跟住放學..
有人黎我地課室..
跟住我急急咁走..
=V="唉~~~走下走下..
先知漏左把遮~~>V<"
跟住行番204*室攞..
唉!
跟住見到WING*攞住袋野~
佢話幫珊珊攞裙..
=口=".....

AND THEN....JJ*不停講...
珊珊當時既反應..
有時我都忍唔到笑..
但係我硬係覺得我好過分咁~
之後ET*係咁淫笑...
話未見過D咁既場面...
點知SIULAM*同左佢講..
我話佢係度淫笑..
SIULAM*動左凡心喇..
呵呵*..係佢死都唔認啫>V<"
返到屋企...
悶悶悶...
見到SHAN SHAN*ONLINE,..
問候左幾句...
我個心先舒服D~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|