A B O U T ME`*


N A M E:YIN*YUKI
S E X:F
B I R T H:2-4-19XX
I N T E R E S T:SA*GILL~
G R O U P:TWPHCYMC
H O B B Y:SWIMMING,
PLAYING THE PIANO,
TAKING PHOTOS FROM..
EVERYWHERE...ETC*



 

KNOW ME MORE?...

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

-   The 5* NeW Blog`


得 閒 打 ...
UnKNown*`
-口-"唔好認得我...
放 開 一 切...SORRY!
>V<"~



-  Our Communication`'*

最近三個月尚無任何留言


 


2006年*05月*26日`-)*

ToPiC`* -V-*勤力..

今日好努力咁做功課..

家陣淨番幾樣功課咋..

ENGLISH COMPREHENSION~

中文自學單元>V<"

聽日唔多想返學AR~*

我寧願去學琴~!!!

跟住DINNER*後..

我就去左游水>V<"

好多飛蟻AR!!!*

游下游下....有隻仲痴住我塊面~

好想嘔*...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






 


2006年*05月*25日`-)*

ToPiC`* 東漢歷史改編*!

唔知點解呢篇日記冇左XDDDDDDD*

SO*重新打過LU"嗚嗚..

今日EPA*QUIZ~~~

做上年份PAPER-V-"

都識識地啦..

ENGLISH*堂~MISS KO"冇返..

唔知邊個話係................

因為MISS KO*尋日嚇到病左=V="

MISS KO*快D返黎啦~~>V<"

跟住GEOGRAPHY*---悶!!!

CHINESE,,MATHEMATIC*都好悶~

唉..

ENGLISH@MMLC*---

唉"MISS 黎 代堂>V<"

係度講普通話..

ELLEN*~RAIN"係度畫黑板..

我嬲嬲啦*

點知MISS 黎淨係話ELLEN*..

HAHA**

跟住叫我地返埋位度~

要我地跟電腦讀普通話..=V="

嗰個女人好樣衰AR*---

點知我同RAIN*講左幾句野..

我另番轉頭..MISS黎話*::

你知道我在等你嗎??[普通話講的..]

個刻我好無奈AR*

讀下讀下...

*MISS黎話有人破壞公物,,

跟住沖左過去=V="

搞到我地食飯放遲左..

原來32..36...之類既物體*

整溫可穎張枱...=V="

唔通就係美女之禍*[黨錮之禍]?

跟住我地走得..

我望到珊珊條裙....

嘩>V<"

卞凱話佢已經知道...

但好似冇咩反應咁~

-V-"唉~

跟住買sUSHI去禮堂食..

AND THEN...食完就走~

跟住上SCIENCE...堂~

珊珊好嚴重啦-口-"~

點好呢!?

唔知點解好擔心佢咁~

佢以前對我都幾好架嘛..

雖然係有時對我麻麻..

但係話晒都係我個FRIEND啦..

我竟然坐視不理!!!

[定係無能為力呢??]

跟住放學..

有人黎我地課室..

跟住我急急咁走..

=V="唉~~~走下走下..

先知漏左把遮~~>V<"

跟住行番204*室攞..

唉!

跟住見到WING*攞住袋野~

佢話幫珊珊攞裙..

=口=".....

AND THEN....JJ*不停講...

珊珊當時既反應..

有時我都忍唔到笑..

但係我硬係覺得我好過分咁~

之後ET*係咁淫笑...

話未見過D咁既場面...

點知SIULAM*同左佢講..

我話佢係度淫笑..

SIULAM*動左凡心喇..

呵呵*..係佢死都唔認啫>V<"

返到屋企...

悶悶悶...

見到SHAN SHAN*ONLINE,..

問候左幾句...

我個心先舒服D~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]